Top Social

Buty i torebki na wiosnę!

Powoli rozglądam się już za wiosennymi butami i dziś postanowiłam Wam pokazać swoje typy. Niestety grypa mnie rozłożyła, a jak wiadomo, choroba sprzyja buszowaniu po stronach z ciuchami. Uwielbiam botki i tak naprawdę mogłabym w nich chodzić cały rok. Zakładam je także w bardzo chłodne, letnie dni, które na pomorzu zdarzają się dosyć często. Botki ze sznurówkami to mój mały "bzik" i powiem Wam szczerze, że mam już kilkanaście par z tego modelu, a mimo wszystko wciąż rozglądam się za innymi. Są wygodne i pasują do wielu zestawów ubraniowych. Zdarzają się jednak okazje, kiedy trzeba "zarzucić" szpilki, dlatego również stworzyłam Wam mały kolaż z interesujących modeli. Jak widać - wyjątkowo przepadam za paskami w butach. Zapraszam do oglądania, a jeśli interesuje Was cena - kliknijcie w podany numerek odpowiadający danej rzeczy. 








Ceny
|1|2|3|4|5|6|7|8|9|


Ceny
|10|11|12|13|14|15|


Ceny
|16|17|18|19|20|21|

Ciekawa jestem czy coś się Wam spodobało? Dajcie znać.


37 komentarzy on "Buty i torebki na wiosnę!"
  1. Podoba mi się torebka nr 17 :) Buty nr 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne propozycje:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje typy to 4,7,11,12,13
    a torebka to 16

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nr 5 i 6 są rewelacyjne. Zdecydowanie trafiają w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się spodobały wszystkie od 1 do11, a torebki jednak bym wolała inne : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się 7, od 10 do 15 i 17 torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciory te z kategorii cięższych trafiają w mój gust!:) Torebki są przepiękne 1 i 2 są obłędne!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie buty... poza tym na grubszym obcasie czuję się stabilniej :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne rzeczy:) Zwłaszcza torebka numer 17:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 6,7,9,15, 16 i 17. Te naj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej...wszystkie buty i torebki mi się podobaja :D Niestety w moim przypadku jest tak,że buty kupuje tylko w Deichmanie i raczej patrze na rozmiar niż czy but ładny bo z moim 42 to o buty nie łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam czasem problem z rozmiarem :-)

      Usuń
  11. a i 19 :D ... choć to kompletnie nie mój styl podoba mi się gł wszystko....lecz zawsze planuję kupić coś w tym stylu... ale kończy się zawsze nad kupnem czegoś z ćwiekami,pagonami bądź toreb XXXXL :D ... chłopczyca ze mnie... ale po urodzeniu biorę się za Siebie!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z ćwieków wyrosłam, a nosiłam je jakoś w liceum :-) Od czasu do czasu jeszcze zdarza mi się kupić coś z delikatnym ćwiekowym akcentem ale bez przesady, bo można się trochę ośmieszyć :-) A torby XXXXXL nie kupuję dla własnego dobra... niz tam nie mogę znaleźć i wrzucam wszystko, co się może przydać. Masakra! Później to taszczę jak Rumun :-)

      Usuń
  12. Chcę wszystko, wszystko absolutnie wszystko! Mam manię i totalnego bzika na punkcie butów i torebek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki numer 6 są przecudowne i muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty 15 a torebka 20 a obcasów to po prostu nosić nie mogę więc nie zerkam za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejkuu wszystko cudne :) Zamawiałaś już może w tym sklepie? Bo nie wiem jak z jakością itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero będę zamawiać ale dużo dziewczyn z blogów się tam zaopatruje i buty wydają się był całkiem ok :-)

      Usuń
  16. Hej! Mam pytanko ;-) Widze, ze buty sa ze strony lovelyshoes.net. Zamawialas juz tam kiedys? Jesli tak, to jak to jest z rozmiarami? Ja zazwyczaj (bo roznie to bywa) mam 37 i nie wiem czy zamawiajac ten numer, buty nie byly by czasem za male lub za duze?
    Planuje wkrótce cos zamowic, ale troche sie boje :-/
    Z gory dzieki za odpowiedz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie zamawiałam ale będę zamawiać i waham się jeszcze nad ostatecznym wyborem. Dużo dziewczyn z blogów tam zamawia, więc bez obaw o jakość. Natomiast jeśli chodzi o rozmiary, to masz tam tabelkę i musisz patrzeć na długość wkładki. Także zmierz stópkę i porównaj :)

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Butow i torebek nigdy sobie nie odmawiam :)) chociazby nawet jakby mialy stac w szafie jako wystawa :)))) ehhee pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty 1 i 6 i torebka z numerem 17 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Z czółenek podobają mi się 2 (ach te ćwieki), 5 i 7, bo nude zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne ;)
    większość mogłabym mieć w szafie :p

    OdpowiedzUsuń
  21. 1, 11 i 18 super! Tylko 18 link chyba nie działa tak jak powinien :c

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature