Top Social

Royal Blue Make-up: cienie MIYO w akcji krok po kroku.


Dziś propozycja makijażu dla dziewczyn, które lubią wyraziste podkreślenie spojrzenia. Pierwszy raz w akcji możecie zobaczyć matowe cienie MIYO OMG! Eyeshadows, które od niedawna posiadam w swojej kosmetycznej kolekcji. Tego typu makijaż będzie się prezentował wspaniale przy każdym kolorze tęczówki. Chabrowy/kobaltowy cień wydobędzie piękno z ciemnych oczu, natomiast fiolet w wewnętrznym kąciku podbije jasne kolory oczu. Zapraszam na krótki tutorial krok po  kroku.


Na 3/4 powieki nałożyłam czarną kredkę Miyo Black Maniac i ją roztarłam, tworząc odpowiedni kształt zewnętrznego kącika. Następnie na tak przygotowaną powiekę nakładam bokiem pędzla kulkowego Zoeva 230 Pencil cień Miyo 35 Ocean. Dokładnie rozciera granice puchatym pędzlem Zoeva 221 Luxe Soft Crease. 








Kolejny krok to nałożenie kobaltowego cienia Miyo 34 Iris na środek powieki, zostawiając wewnętrzny kącik wolny. Nakładam pędzlem Zoeva 231 Petit Crease i łączę z wcześnie nałożonym granatem. Ten piękny, chabrowy odcień ma skłonność do znikania podczas blendowania, więc staram się go nałożyć ruchem wklepującym. 








Następnie w wewnętrznym kąciku dokładam fiolet 40 Ambition. Do takich niewielkich powierzchni dobrze sprawdza się Zoeva 230 Pencil i łączę z kobaltem.










Na dolną powiekę w zewnętrznym kąciku nakładam 35 Ocean i rozcieram go po całości dosyć perłowym złotem 03 Breezze. Dzięki temu uzyskałam delikatnie błękitny odcień. W sam wewnętrzny kącik również nałożyłam ten sam, perłowy cień, a na linię wodną czarną kredkę Miyo Black Maniac.








Górne granice cieni dokładnie roztarłam puchatym, czystym pędzlem Zoeva 228 Crease. W trakcie rozcierania kolory mogą nam delikatnie blednąć, więc w razie potrzeby dokładamy cienia tam, gdzie jest go za mało. Rzęsy tuszuję maskarą Pierre Rene Lash Precision i przyklejam sztuczne Eylure 100.







Delikatnie przyciemniam też górną linię rzęs czarnym, matowym cieniem 21 Zero, skośnym pędzlem Zoeva 317 Wing Liner. I gotowe!


 Lista użytych kosmetyków:
  • podkład Pierre Rene Skin Balance 20
  • puder transparentny, matujący Vichy Dermablend (recenzja)
  • róż Lily Lolo Surfer Girl (recenzja)
  • bronzer Miyo  Sun Kissed
  • cień do brwi Maybelline Color Tattoo 40 (jak podkreślam brwi krok po kroku)
  • baza pod cienie Lily Lolo Prime Focus  (recenzja)
  • cienie Miyo: kobalt (34 Iris), fiolet (40 Ambition), granat (35 Ocean), perłowy (03 Breeze), czarny (21 Zero)
  • czarna kredka Miyo Black Maniac
  • Tusz do rzęs Pierre Rene Lash Precision
  • Sztuczne rzęsy Eylure 100 + klej Duo 
  • Pędzle Zoeva Eye Set (recenzja)  + nowości dostępne od poniedziałku na stronie Zoeva
  • na ustach Rimmel Airy Fairy + Błyszczyk Pierre Rene Chic Gloss 06 Sugarlips


_______________________________________________

Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram



56 komentarzy on "Royal Blue Make-up: cienie MIYO w akcji krok po kroku. "
  1. Odpowiedzi
    1. są takie papużki nimfy, one mają podobne ubarwienie wokoło oczu, jednym słowem, przyciągasz wzrok

      Usuń
  2. MEGA! Pięknie i moje kolory!
    Zastanawiam się czy potrzebuję Iris czy też mam jednak taki cień już (pewnie mam, pewnie i tak kupię :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niebieskości kojarzą mi się z Tobą!

      Usuń
    2. No to chyba powinnam nazywać się Blue... ;D

      Usuń
  3. Kolorki moje ulubione !
    Fenomenalnie podkreśliłaś swoje oczy!
    Nie przypuszczałam że rzęsy Eyelur są takie piękne, przeuroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę dostać Ardel nigdzie stacjonarnie, więc padło na Eylure i też są super. Przede wszystkim nie niszczą się szybko, a to ważne :)

      Usuń
  4. Jak nie cierpię niebieskości na oku tak mnie przekonałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kolorki :) Uwielbiam taki niebieski :) Ty też świetnie wyglądasz w takim oku :) Super propozycja! Czekam na więcej makijaży tymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet z niebieskim ubóstwiammm :) Przepięknie!!! Te cienie Miyo muszę obadać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenia kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory nie moje. Ale efekt końcowy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prze-cu-dny !! Nie mogę się na patrzeć :D Mega makijaż, a Ty śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! Ostatnio zakupiłam 3 cienie z Miyo i już wiem, że to nie będą ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał super wyszedł Ci ten makijaż. Z chęcią sama spróbuję coś podobnego zrobić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ! Uwielbiam twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny make up. Na razie szukam dobrej bazy pod cienie, bo moja z Essence się skończyła. Jak już znajdę to spróbuję wykonać to arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  14. wooow,alez Ci pieknie ten kolor podbija tęczówkę i ten kolor bluzki,olśniewasz kochana :))) cuuudo :***

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobaltowy cień jest świetny, cudownie wygląda na powiece, a jakie nasycenie koloru <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż i akurat posiadam ten kobalt i fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż, kolorystyka bardzo mi się podoba. Cienie Miyo są świetne, koniecznie muszę sobie kupić kilka kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale podkresla niesamowicie oko!! Piekny i bardzo egzotyczny, a przy tym nie tandetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, z niebieskim trzeba uważać, żeby nie zrobić się na Kleczkowską :D

      Usuń
  19. Ślicznie choć ja nie przepadam u siebie za makijażem w niebieskich odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Chociaż ja omijam błękity szerokim łukiem, nie czuję się w nich dobrze :( Ten kobaltowy cień jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz w takim makijażu , zresztą jak w każdym,

    OdpowiedzUsuń
  22. Super... masz cudowną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten granat,fiolet,biały i jestem mega z nich zadowolona. Mają niesamowitą pigmentację.
    Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaż. Nie potrafię się tak umalować :(

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacja muszę się tak pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż, rzęsy wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt końcowy mega! <3

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny makijaż oka, miałam kiedyś podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż... ta kolorystyka i w dodatku uwielbiam te wpisy, krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeden z najlepszych makijaży na blogu:) nie mogę się napatrzeć! Z chęcią spróbuję go powtórzyć:-) Swoją drogą tym make-upem udowodniłaś, że dobry niebieski na powiece cudnie komponuje się z zielonymi oczyma :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny :) I jak ładnie podkreśla Twój kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. MIYO ma taki kobaltowy cień?! MUSZĘ go dostać! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś skupiłam się na cieniach ze Sleeka a tu takie ładne cienie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature