Top Social

Prosty makijaż powiększający oczy krok po kroku wykonany paletą Sleek Ultra Matts i Oh So Special.


Wiele z nas dąży w makijażu oczu do ich optycznego powiększenia. W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać krok po kroku jak taki makijaż wykonać. Będzie to prosta, matowa propozycja, którą możecie wykorzystać na co dzień albo na większe wyjścia, wszystko zależy od Waszych upodobań. Cały makijaż wykonałam paletką Sleek Ultra Matts, która znalazła się w moich makijażowych ulubieńcach roku TUTAJ.




Pierwszym i bardzo ważnym krokiem w makijażu powiększającym oczy jest rozjaśnienie całej powieki ruchomej i łuku brwiowego. Ja robię to białym, matowym cieniem z palety Sleek Ultra Matts i pędzelkiem Zoeva 234 Smoky Shader. Rozjaśniam także dolną powiekę.









Następnie przyciemniam zewnętrzny kącik oka trzymając się kształtu przypominającego literę "V" oraz podkreślam załamanie powieki. Ważne jest, aby ciemny cień nałożyć delikatnie powyżej załamania i stworzyć tym samym złudzenie większego oka. Do tej czynności użyłam ciemnego brązu z palety Sleek Ultra Matts oraz pędzelka Zoeva 230 Pencil, który idealnie nadaje się do tego typu cieniowania. Jest też świetny w podkreślaniu dolnej powieki oka.




Kolejnym krokiem jest przyciemnienie linii rzęs. Ja robię to czarnym cieniem z palety Sleek Oh So Special i lekko zwilżonym, skośnym pędzlem Zoeva 317 Wing Liner. Ważne jest, aby ta linia była mocno roztarta, ponieważ ostre krawędzie w makijażu powiększającym oczy nie są pożądane. Dla jeszcze lepszego roztarcia użyłam pędzla Zoeva 230 Pencil z resztką brązu, jaki nakładałam poprzednio.







Tuszuję rzęsy Oriflame Wonderlash i przyklejam sztuczne Eylure. Na linii wodnej oczywiście cielista kredka Miyo Angel.  I makijaż oka jest skończony.


 

  • Podkład Oriflame Perfect Fusion Foundation Ivory
  • Puder transparentny Vichy Dermablend (recenzja)
  • Róż i bronzer Astor SkinMatch (recenzja)
  • Cień do brwi Maybelline Color Tattoo 40
  • Baza pod cienie Lily Lolo (recenzja)
  • Cienie z palety Sleek Ultra Matts i Oh So Special 
  • Tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash Mascara Festive
  • Sztuczne rzęsy Eylure 100
  • Cielista kredka Miyo Angel 006
  • Pędzel do podkładu Bdellium Tools 957 (recenzja)
  • Pedzel do różu Hakuro H24 (recenzja)
  • Pędzle Zoeva z zestawu do oczu Eye Set (recenzja)
  • Pomadka Lily Lolo Pink Passion (recenzja)


______________________________________________________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram



36 komentarzy on "Prosty makijaż powiększający oczy krok po kroku wykonany paletą Sleek Ultra Matts i Oh So Special. "
  1. przepięknie,szybki i fajny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Sama stosuję trik podkreślenia załamania powyżej załamania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny makijaz i swietna instrukcja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie jakiś faktycznie prosty makijaż, który nie składa się z piętnastu kroków...efekt cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Te rzęsy prezentują się nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zrobiony post i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie w nim wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zainspirowałaś mnie :D kupiłam ostatnio sobie poczwórne cienie,żeby mieć motywację by w końcu nauczyć się malować i w wolnej chwili spróbuję Twojego makijażu,bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie pomalowane rzęsy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pełen profesjonalizm na blogu, w makijażu, w zdjęciach. Makijaż się piękny, jesteś piękną kobietą. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, uważam, że ja sama nie potrafiłabym wykonać takiego makijażu, ale Tobie bardzo gratuluję. Jest cudny !;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz piękne makijaże. Ładnie kończysz zewnętrzny kącik ja mam zawsze z nim problem;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jeden problem, otóż jestem zazdrosna. Bo Ty zawsze wyglądasz olśniewająco, czy Ty w ogóle miewasz tzw. dzień paszteta? :P:P:P :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. juz od teraz to ja Cie uwielbiam za ten tusz Wonder lash :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. od tej pory to ja Cie uwielbiam za stosowanie tuszu Wonder lash :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzęsy cudne;D w ogóle makijaż piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę akurat te dwie paletki mam, jak będe miała wolną chwilę to pokombinuję, może wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię tego typu makijaże, bardzo podobny miałam na własny ślub ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, czysto, starannie, profesjonalnie-cała Daria ❤️ pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz fajne tutoriale. Dla mnie bardzo przydatne. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i z klasą :) Zakochałam się w pomadce ^^ Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż :) Niestety nie umiem sama zrobić takiego profesjonalnego :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Boski!!!! Piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja. Pięknie wygląda makijaż, ale i ty masz super urodę. W sumie to muszę sama wypróbować kosmetyki, których użyłaś. Jestem dopiero co po kursie kosmetycznym u pani Aleksandry Góreckiej więc teraz pora na skorzystanie z tej wiedzy. A zajęcia były bardzo fajne, w małych grupach i odpowiednim podejściem do kursantów.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature