menubarr

Translate

sobota, 25 stycznia 2014

Makijaż Sleek Garden Of Eden krok po kroku: orzechowo-limonkowy.


Zainteresowanie paletą Sleek Garden Of Eden jest ogromne i nie ma się co dziwić, kolory są po prostu piękne. Ponad to cienie nie sypią się tak, jak większość Sleeków, a pigmentacja jest naprawdę przyzwoita. Wiele dziewczyn nie czuje się dobrze w konkretnie zielonym makijażu oka, więc dziś proponuję Wam coś bardziej "stonowanego" w brązach, z delikatnymi akcentami zieleni. Odcienie brązowe w tej palecie są równie urocze i to czyni Garden Of Eden produktem uniwersalnym - dla miłośniczek szaleństw z zielenią, jak i wielbicielek klasycznych brązów. Myślę, że każda z Was znajdzie tam swój odcień. Uwierzcie mi, że do zieleni da się przekonać, gdyż na powiece prezentuje się naprawdę wdzięcznie, szczególnie jej metaliczny, opalizujący ton. Pierwszy makijaż tą paletą możecie zobaczyć TUTAJ.




Pierwszym krok to przyciemnienie zewnętrznego kącika oka i dokładne roztarcie nałożonego brązu. Cień, jakiego użyłam na powyższym obrazku jest oznaczony numerem 1. To piękny, matowy i ciepły brąz, który nakładam pędzlem Zoeva 230 Pencil, a rozcieram na przemian Zoeva 221 Luxe Color Crease i 228 Crease.



Następnie na środkową część powieki ruchomej nakładam połyskujący brąz z różowymi tonami (numer 2) i łączę z obok nałożonym kolorem. Do tego kroku używam pędzla Zoeva 231 Petit Crease. Zdradzę Wam, że połyskujące kolory cieni dużo wybaczają i nawet nierówne czy niesymetryczne blendowanie czy samo nałożenie cienia nie będzie aż tak widoczne, jak w przypadku cieni matowych. 



Teraz w wewnętrznym kąciku oka nakładam małym pędzelkiem Zoeva 230 Pencil limonkową zieleń (nr 3), która jest całkowicie matowa.










Teraz pozostało uzupełnić dolną powiekę. W zewnętrzny kącik nałożyłam brąz (nr 1), pod tęczówkę powędrowała połyskująca zieleń (nr 4), a w sam wewnętrzny kącik nałożyłam złoto (nr 5). Do tego kroku również użyłam małego pędzla 230 Pencil od Zoeva. 



Na linię wodną nakładam czarną kredkę. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne. I gotowe :-)


| TWARZ |
  • Podkład Oriflame Perfect Fusion Ivory  (recenzja)
  • Podkład Dr Irena Eris Matt Precio Ivory (recenzja)
  • Puder matujący Vichy Dermablend (recenzja)
  • Bronzer Miyo Sun Kissed 
  • Róż Astor SkinMatch  (recenzja)
| OCZY |
| USTA | 
  • Pomadka Lily Lolo Intense Crush
  • Błyszczyk Deni Carte brzoskwinia
| AKCESORIA|



_______________________________________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram



43 komentarze:

  1. Boski makijaż, zieleń pięknie rozświetla całość, po prostu bajkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż:) Taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje makijaże, masz niesamowity talent :) Paleta wygląda bardzo ciekawie, ale obawiam się, że te kolory nie będą pasować do moich niebieskich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra,świetna jest na paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego...nie wiem czy kiedykolwiek się nauczę tak malować

    OdpowiedzUsuń
  6. nie można od Ciebie oderwać oczu , cudny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, ja za zielenią nie bardzo przepadam, ale w tak subtelnym wydaniu( w zasadzie jako ożywiający dodatek) wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż, chciałbym tą paletkę cóż.. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny!
    Dużo kobiet nie przepada za zielenią a tu proszę- nie ma jej się co bać :) Wcale nie wygląda "dziwnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejszych makijaży tą paletą, jaki widziałam. Zresztą sama paleta bardzo mnie kusi, bo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy widziałam pierwsze zapowiedzi tej paletki, nie zachwyciła mnie wcale. Byłam wtedy zafascynowana Vintage Romance :) Teraz, po obejrzeniu Twoich makijaży poważnie zastanawiam się nad zakupem :P Ah niedobra Ty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej chcę tą paletkę. Zupełnie jakby stworzyli ją tylko dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle zjawiskowko! Nawet z tak "trudnego" zielonego koloru potrafisz zrobić piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity makijaż! w twoim opisie wydaje się on taki prosty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie jak zawsze:) Ale Ty masz tych kosmetyków mmm :) Kiedyś też będę miała większy wybór hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż :) Nic dodać nic ująć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle idealne wykonanie, a ta paletka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż. Paletka ta ma piękne kolory i inspiruje :) Jest lepsza od poprzedniej, jesiennej. Zastanawiam się ponieważ zmieniłam kolor włosów z blond na tycjan z miedzią ale mam niebiesko-szare oczy (bardziej niebiesko) i mam dylemat - nie wiem czy mogę malować zielonymi cieniami jak w tej paletce. Wg mnie dopuszczam trzy ostatnie odcienie zieleni, ale może się mylę, bo się na tym nie znam. Podpowiedz proszę :) jeśli tak to z jakimi kolorami najlepiej je łączyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale połączyłas kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta paletka jest cudowna, kolory pięknie się ze sobą komponują.

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś nienaturalnie piękna! A makijaż genialny! Zdecydowanie na tak! A mówi się że ta paletka jest jedynie dla Ciemnych oczy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze piękny makijaż, jesteś wielką inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super się a paletka prezentuje;) super makijaż;) pięknie Ci w nim;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż bardzo lekki, zwiewny:) dobrze, że nałożyłaś sztuczne rzęsy, bo to dodało dodatkowej pikanterii temu look'u :) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż i fryzura - bardzo Ci w niej do twarzy :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pewien problem - przy Twoich mejkapach kończy mi się zasób słów, jakim dysponuję i muszę sięgać do słownika synonimów pod hasło "piękny" ;)))))) Bosko, boooooosko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż makijażem bo zawsze dobrze Ci wychodzi ;) Tym razem zachwyca podpięcie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory...i ta zieleń w kącikach ;)) Super, też sobie ją chyba sprawie skoro tak kusisz zielenią;P Buziaki i jak zawsze piękny makijaż;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Delikatnie, ale z nutką zieleni makijaż wygląda tak świeżo ;) Super!

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń


_____________________________

Dziękuję za odwiedziny i Wasze komentarze,
pozdrawiam serdecznie!

Daria :-)

WAŻNE!
Pytania odnośnie starszych postów zawsze zadawajcie pod najnowszym wpisem, będzie mi znacznie łatwiej i szybciej odpowiadać :-) Komentarze z linkami np. do blogów, sklepów nie będą publikowane.

_____________________________