Top Social

Makijaż okazjonalny na studniówkę, imprezę, karnawał: MUA Undressed w akcji.


Jakiś czas temu wpadła w moje ręce paleta cieni MUA Undressed (recenzja), która zwana jest w makijażowych kręgach "Naked 2 dla ubogich". Dlaczego? Bo jest to paletka, która w swoim wnętrzu kryje praktycznie te same kolory, jakie znajdziemy w Urban Decay Naked 2, jednak cena jest kilkukrotnie niższa. Faktycznie patrząc na porównania, mogę z całą pewnością stwierdzić, że cienie wyglądają łudząco podobnie, choć pigmentacja jest trochę słabsza. Jednak biorąc pod uwagę to, że Undressed kosztuje nieco ponad 20 zł, a Naked około 200zł, to uważam, że warto skusić się na MUA. Z cieniami świetnie się pracuje, nie znikają podczas blendowania tak szybko, jak Sleek. Poza tym złote kolory są po prostu piękne i możemy stworzyć tą paletą naprawdę świetny makijaż. Jeśli jeszcze nie macie tej palety, to zajrzyjcie koniecznie na www.cocolita.pl, gdzie kupicie ją w najniższej cenie. 

Tymczasem zapraszam Was na makijaż krok po kroku, który możecie wykorzystać przy większych okazjach, takich jak Studniówka, impreza czy uroczysta okazja. Jest to dosyć elegancka propozycja, która pasuje do wszystkich typów urody i kolorów tęczówki. Makijaż wzbogaciłam złotą kreską, którą zrobiłam z "wyskrobanego" złotego cienia z palety MUA, połączonego z bezbarwnym żelem do brwi.




Brwi podkreśliłam wg sposobu opisanego TUTAJ. Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie Lily Lolo Prime Focus, a następnie załamanie powieki zaznaczyłam delikatnie cieniem nr 1, używając pędzla Zoeva 227 Soft Definer.








Następny krok po wymodelowanie oka w zewnętrznym kąciku. Przyciemniam kącik cieniem nr 2, używając pędzla kulkowego Hakuro H78 do nałożenia produktu, a przy rozcieraniu  wracam do pędzla Zoeva 227 Soft Definer. Aby zmiękczyć górne granice ciemnego cienia, roztarłam go ponownie cieniem nr 1.






Zaraz obok brązu, bokiem pędzla kulkowego Hakuro H78 nałożyłam cień nr 3. Wszystkie kolory delikatnie roztarłam puchatym pędzlem Zoeva 228 Crease tak, aby nachodziły na siebie.









Teraz nałożyłam piękne złoto, które oznaczyłam na palecie numerem 4 i połączyłam z ciemniejszym złotem obok. Zrobiłam to za pomocą pędzla kulkowego Hakuro H78.










Na 3/4 dolnej powieki nałożyłam czarny cień o numerze 5 i roztarłam jasnym brązem nr 1. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam szampańskim cieniem nr 6. Wszystkie czynności wykonałam przy pomocy pędzla Zoeva 231 Petit Crease. Ten sam szampański cień nałożyłam pod łuk brwiowy, ale tylko w początkowej jego części.






Teraz czas na kreski. Najpierw namalowałam czarną, a tuż nad nią złotą. Wyskrobałam trochę złotego cienia z palety (numer 4) i połączyłam go z bezbarwnym żelem do brwi Sephora. Dzięki temu uzyskałam gęstą, żelową konsystencję eyelinera. Taka złota kreska świetnie "otwiera" oko i rozświetla cały makijaż. Kreska jest też fajnym trikiem, jeśli ta czarna nie jest zbytnio równa. W ten sposób możecie przykryć ewentualne błędy. 




Wytuszowałam rzęsy maskarą Oriflame Wonderlash Festive i przykleiłam sztuczne Eylure. I makijaż oka gotowy!






















  • Podkład Oriflame Perfect Fusion Foundation, Ivory
  • Puder utrwalający Vichy Dermablend (recenzja)
  • Bronzer SkinMatch Astor, odcień Brunette i róż Peachy Coral (recenzja)
  • Baza pod cienie Lily Lolo Prime Focus (recenzja)
  • Cienie z palety MUA Makeup Academy Undressed (recenzja)
  • Bezbarwny żel do brwi Sephora (do stworzenia złotego eyelinera)
  • Czarny eyliner Pierre Rene Hi-Tech (recenzja)
  • Czarna kredka na linię wodną Miyo Smoky
  • Tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash Mascara
  • Rzęsy Eylure (kupione w Claire's) 100
  • Pomadka Lily Lolo Desire
  • Pędzle Zoeva Eye Set (recenzja
  • Pędzel do bronzera Bdellium Tools (recenzja)
  • Pędzel do pudru i szczoteczka do brwi z zestawu BH Cosmetics (recenzja)


______________________________________________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram



48 komentarzy on "Makijaż okazjonalny na studniówkę, imprezę, karnawał: MUA Undressed w akcji."
  1. Świetny :) często na imprezy robię podobny makijaż tą paletą :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki :) Wydaje mi się, że "Undressed" to kopia jedynki, a "Undressed me too" od MUA to kopia dwójki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, a może, może, nie wiem, gubi się już człowiek w tym wszystkim :-)

      Usuń
  3. Kobieta, która tak się maluje to cud natury. Pięknie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym zdjęciem coraz piękniejsza *.* i ja widzę mega dobrze oświetlone zdjęcia - zresztą, zawsze zdjęcia miałaś dobre ;)

    Co do makijażu :D Na bank się przyda - fajowy jest, szczególnie podwójną kreskę bardzo lubię! Ty ją robisz na mokro? Bo wyszła idealnie, równiutko! No i te usta, jezusie, ten kolor!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P:P:P
      Co do kreski, to sam żel do brwi jest mokry, więc... :-) A, bo pewnie nie czytałaś! Ja kruszę ten cień i mieszam go z bezbarwnym żelem do brwi :)

      Usuń
    2. Wyjątkowo piękny makijaż:-) A swoją drogą w jaki sposób oświetlasz otoczenie, że wychodzą Ci tak piękne ujęcia? :-)

      Usuń
    3. A widzisz, taki cioł ze mnie, przeoczyłam! Pseplasam więc za durne pytanie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Akurat nie o usta w tym makijażu chodzi...:)

      Usuń
  6. Akurat kupiłam przedwczoraj 2 paletki MUA undressed i undressen me too dziękuje za podsunięcie pomysłu na makijaż tą paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje makijaże zawsze są dla mnie inspiracją;) i świetna jakość zdjęć - jak Ty to robisz?;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, choć ja dopiero zaczynam: http://aguedamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow gorgeous makeup! xx

    www.flashforwards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. COŚ NIESAMOWITEGO!!!!UWIELBIAM MAKIJAŻE W TYCH KOLORKACH!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow!!! Przepiękny makijaż :) Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tę samą paletkę cieni MUA ;-) świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje makijaże krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam Twoje makijaże krok po kroki ;) Połączeniu tych kolorków bardzo lubię :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż! :) A te złote odcienie to jakaś bajka! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, Jesteś nieprzyzwoicie ładna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie komentuję już makijaży bo się powtarzam pięknie a jak niby miała bym to określić idź ty w cholere :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful make-up.Very lady-like!
    You are a very beautiful girl.
    A little late,but I wanted to wish you all good for this year 2014 :)!
    XOXOXO

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie masz pojecia ile razy przechodzilam obok nich i jakos nigdy bym nie pomyslala, ze te cienie moga byc dobre.... za takie pieniazki chetnie wyprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż w moich ulubionych kolorkach :) Paletka faktycznie kusząca, mam eyeliner i bronzer MUA i jestem zadowolona, chyba pora skusić się na paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś robiłam podobny makijaż :) jednak do takiego perfekcyjnego makijażu mi jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię Cię w takich makijażach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co ja mam tu napisać zawsze się powtarzam:). Po prostu pięknie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. O! Muszę nabyc tę paletkę. Mam tylko Dusk til dawn i jest boska, dlatego zdecydowałam sie dokupic jeszcze jedną i dodać do rozdania.
    Jestem pod wrażeniem trzeciego i czwartego cienia. Piękne kolory, które bardzo Tobie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam makijaże w złocie wyglądają elegancko ale i kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż :). Ostatnio nawet sama próbowałam tworzyć na oku coś więcej niż pomalowanie powieki cielistym cieniem i wytuszowanie rzęs ale jak narazie to bardziej wychodzi mi oglądanie Twojej twórczości. Ale nic...moze kiedyś mi wyjdzie coś takiego jak u Ciebie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny makijaż ! piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature