Top Social

Błyszczące złotko Pierre Rene TOP Flex Glass Effect 11: prezentacja na różnych lakierach.


Wczoraj pokazywałam Wam na Facebooku nowości od Pierre Rene i Miyo. W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować kilka lakierów, na które nałożyłam fantastyczny Top Pierre Rene Top Flex Glass Efect nr 11 ze złotymi drobinkami, który wyczaiłam ostatnio u Red Lipstick Monster. Będziecie mogły zobaczyć jak prezentuje się na różnych kolorach lakierów, ale moim zdaniem najładniej wygląda na ciemnych odcieniach. Rewelacyjnie błyszczy się w świetle sztucznym i dziennym, co się rzadko zdarza.



Jak wykonałam ten manicure?

Najpierw na paznokcie nałożyłam lakier Miyo 33 Lilac, który należy do gamy lakierów pachnących. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z lakierami zapachowymi i przyznam, że jest to dla mnie duże odkrycie. Lakier pachnie słodko i intensywnie, nawet długo po wyschnięciu! Następnie nałożyłam Top Flex nr 11 od Pierre Rene w dwóch warstwach. Ważne jest, aby odczekać chwilę między pokrywaniem kolejnymi warstwami lakieru, bo dosyć wolno schnie. Na następnym zdjęciu możecie zobaczyć jak ten fantastyczny Top prezentuje się przy lakierach: Miyo 133 Crystal Green, Miyo 33 Lilac, Pierre Rene 29 Classic Crimson, Pierre Rene 229 Carmel, Miyo 20 Showgirl.  Wszystkie te lakiery możecie zakupić na stronie internetowej Pierre Rene TUTAJ w bardzo atrakcyjnych cenach. Naprawdę warto się skusić, tym bardziej, że są to lakiery niesamowicie trwałe.



I jak się Wam podoba taki błyszczący manicure? Przyznam, że nie lubię wydziwiania na paznokciach i jestem miłośniczką klasycznych paznokci, najlepiej w czerwieniach i bladych różach. Jednak ten Top naprawdę mnie oczarował i eksperymentuję z nim cały czas. Skusicie się?

Pozdrawiam,
D.

_______________________________________________________

Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram



91 komentarzy on "Błyszczące złotko Pierre Rene TOP Flex Glass Effect 11: prezentacja na różnych lakierach."
  1. mnie też oczarował, przepiękny jest !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ;)
    A jak ze zmywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bez problemu. Nie zmywa się tak koszmarnie jak każdy brokatowy :)

      Usuń
  3. śliczny lakier :) ładne fotki czyste oj u mnie to marzenie takie focie

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow daję przepiękny efekt możliwe, że się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. no i sie napaliłam na lakier :D dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, wyglądają jak hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te flejksy są obłędne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flejksy... wiedziałam, że to się jakoś potocznie nazywa!

      Usuń
  8. Swietnie to wyglada, i masz idealny ksztalt paznokci:) Zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam coś podobnego :) Uwielbiam takie czary :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pdooba mi się na tym różowym <3 masz idealne paznokcie!

    zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz genialny kształt paznokci :) Mam podobne flakies z My Secret, wlaśnie noszę je na brązie i wygląda to cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wręcz ubóstwiam ten lakier ślicznie wygląda na każdym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam coś podobnego z ZOYA ;) Na ciemnych lakierach bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym się chętnie skusiła, bo ostatnio strasznie mi się podobają błyskotki na paznokciach, a ten top daje naprawdę ciekawy efekt. Ale na takich pięknych paznokciach to wszystko dobrze wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt! Bardzo mi się podoba na wszystkich kolorach! Ale strasznie podobają mi się paznokcie z samym lakierem Lilac <3 Ile warstw potrzebowałaś dla takiego efektu lakieru Lilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się właśnie zakochuję w lakierach PR :D Wszystkie tak kryją?

      Usuń
    2. Te, które już zdążyłam przetestować - tak :) Ale dwie warstwy obowiązkowo!

      Usuń
  16. ja takie błyskotki lubię i na pewno się w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam z kopiowanie myio ten sam top i go uwielbiam :D Zmienia każdy lakier w cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zupełnie zmienia każdy lakier :)

      Usuń
  18. Co za cudeńko ! pięknie wygląda na czarnym <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za cudeńko ! pięknie wygląda na czarnym <3

    OdpowiedzUsuń
  20. oczarowalo mnie wszystko<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny efekt, przypomina nieco, a nawet bardzo top z my secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest cudowny :) Świetnie wygląda na tej zieleni Miyo, no efekt niesamowity. Może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!!! Wygląda świetnie!
    Tylko w jednej drogerii jest u nas szafa Pierre Rene - mam nadzieję, że go tam znajdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co można zamówić na stronie internetowej :)

      Usuń
  24. mam, używam. ciekawy, ładny, ale subtelny efekt. najlepiej wygląda na czerwonym i czarnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też lubię go najbardziej na ciemnych :)

      Usuń
  25. Przefantastycznie pomalowane paznokcie, a efekt powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na każdym prezentuje się nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten sam Miyo i bardzo go lubię nakładać na paznokcie;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny jest ten lakier, ogólnie kosmetyki tej firmy są bardzo dobre i w przystępnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne!!! :) Efekt piękny, jak po żelu :) Super kształt masz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 20 i 229 idealne<3 muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak jak nienawidze wrecz lakierow z takimi drobinkami tak te mnie powalily! i do tego jeszcze Twoje piekne paznokcie auuuuuuuuuu! nie moge oderwac oczu:*:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak znam siebie to jak mi wpadłe w oko to i do koszyka wleci, chociaż podobny (ale mam wrażenie, że nie tak dobry) był z Lovely.
    Na beżu wygląda cudnie, taki troche przykamuflowany. Lubie takie niepozorne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie na każdym lakierze ten top wygląda świetnie :)

      Usuń
  33. pierwszy lakier jest po prostu swietny!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny efekt daje to złotko :) Podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicznie to wygląda! <3 Dodaję bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten TOP naprawdę wygląda rewelacyjnie :) Super na ciemnych kolorach, ale na jasnych tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak to jedna rzecz może odmienić oblicze wielu manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia, profesjonalnie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny karnawałowy manicure! Wręcz się zakochałam w Twoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Na czerni wygląda obłędnie! A jakby jeszcze np. pociągnąć go matowym topem? To mogłoby wyglądać ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak ja nie cierpię matowych paznokci :P

      Usuń
  41. niesamowita poświata.....oł noł i must buy !!

    OdpowiedzUsuń
  42. powiem ci że prezentuje się fantastycznie na ciemnych lakierach

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podoba efekt, zwłaszcza z kolorem 133 i 33 :) Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Możesz podać link to tego lakieru w sklepie on-line ? Nie mogę go odszukać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.pierrerene.pl/pl/paznokcie/42-top-flex-longlasting-nail-polish-care-.html Lakier nazywa się 11 transparent French.

      Usuń
  45. Świetnie wyszło, muszę go mieć. U mnie tylko Rossmann i nie ma tam Pierre Rene. Zostaje mi tylko sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie internetowym zakupy robi się ekspresowo, także polecam :)

      Usuń
  46. właśnie chciałam sobie go zamówić a nigdzie nie widzę;/

    OdpowiedzUsuń
  47. u mnie w drogerii Jaśmin był na wyprzedaży za 4.99zł więc się zaopatrzyłam (swoją droga szkoda, że był tylko jeden), może zmieniają szatę bo ja mam napisy pionowe i nie mam tej ręki ale jest napisane top flex glass effect, a tu widzę napisy ułożone poziomo, ale najwazniejsze, że efekt jest ten sam cuuuuuuudo :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature