Top Social

Złoto i róż czyli lakiery Bell w akcji: Fun Night Mirror Effect Nail Enamel oraz French Manicure.


Ostatnio trochę eksperymentuję z paznokciami i w ruch poszły lakiery Bell. Mój ostatni nabytek w kolorze złota z serii  Fun Night Mirror Effect Nail Enamel odcień 01 połączyłam z różowym lakierem z serii French Manicure 004. Białe kropeczki to także lakier Bell French Manicure, kolor 001. Manicure pięknie prezentuje się zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym. Często zdarza się tak, że złote kolory na paznokciach w dzień wyglądają nieciekawie, jednak ten kolor jest wyjątkowo śliczny.






Muszę przyznać, że od zawsze lakiery Bell cieszyły się moim wielkim uznaniem ze względu na niesamowitą trwałość. Ten manicure mam już 3 dzień i brak jakiegokolwiek odprysku. Lakiery możecie kupić w drogeriach Natura albo na stronie internetowej Bell TUTAJ.


I co powiecie na taki manuicure?

Pozdrawiam,
D.


38 komentarzy on "Złoto i róż czyli lakiery Bell w akcji: Fun Night Mirror Effect Nail Enamel oraz French Manicure."
  1. Śliczne!
    Bardzo fajny pomysł i efekt świetny!
    Szukam ostatnio fajnego złotego lakieru i dzięki Tobie już nie muszę szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda to połączenie. Muszę się rozejrzeć za tym lakierem Bell, bo prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się rozejrzeć za tym złotem ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo :) super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złoty bardzo ładny :) nie wygląda tandetnie a z tym właśnie kojarzy mi się złoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ten prezentuje się bardzo elegancko :)

      Usuń
  6. Nakręciłam się na ten lakier , tusz i cień z tej samej serii,ale.... po obejrzeniu na żywo na stoisku firmowym, jakoś mi ochota przeszła, chociaż ten lakier.....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczny ;)
    podoba mi się, mimo, że za złotem nie przepadam ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie :) Tak z ciekawości - ile warstw różu nałożyłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za nabłyszczacz? Paznokcie pięknie się błyszczą ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To efekt lampy, bo lakier nie błyszczy się jakoś nadzwyczaj spektakularnie :)

      Usuń
  10. kto powiedział, że każdy paznokieć musi wyglądać tak samo. Ja już coraz częściej taki manicure sobie robię :) śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też teraz kombinuję, bo takie standardowe paznokcie mi się znudziły :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten mani, złotko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten lakier Bell i ślicznie prezentuje się kolorystyka, chyba pokuszę się na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba lekiry ładnie wyglądają i pomalowane sa fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. jak fajnie te kolorki ze sobą współgraja;D

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie lubię lakierów Bell, bo często ciężko kryją i smużą, chociaż trwałość jest naprawdę dobra i wybór kolorów też niezły. Ten złoty mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Róż z białymi kropeczkami <3 Nie do końca do mnie trafia w połączeniu ze złotem, chociaż lakier sam w sobie jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolorki ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny ten złoty lakierek.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature