Top Social

Świąteczny manicure z Oriflame Power Shine Palladium Fuchsia.


W świątecznej przesyłce od Oriflame znalazłam m.in. lakier do paznokci Power Shine Palladium w odcieniu  Fuchsia Palladium. Jest to lakier z maleńkimi drobinkami, które dodają lekko metalicznego wykończenia. Sam lakier jest niesamowicie błyszczący, a odcień Fuchsia Palladium idealnie wpasowuje się w obowiązujące trendy. Kolor mimo drobinek jest elegancki i szykowny. Dostępny jest w 5 odcieniach TUTAJ.





Jak się Wam podoba taki odcień? Ja nigdy nie przepadałam za lakierami z drobinkami ale ten jest wyjątkowo piękny i nie przypomina kiczowato-perłowych lakierów z jakimi miałam już styczność. Ten kolor na pewno rezerwuję na wigilijny wieczór.

Pozdrawiam,
D.

44 komentarze on "Świąteczny manicure z Oriflame Power Shine Palladium Fuchsia."
  1. Rzeczywiście piękny. Nawet drobinki się bonią, bo są niezwykle subtelne.

    OdpowiedzUsuń
  2. a to nie jest holosek? mam dwa z tej serii, ale inne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i holosek, ja nie na czasie bo nigdy nie zwracam uwagi na takie lakiery w drogeriach :)

      Usuń
  3. Widziałam go już gdzieś i znowu robi na mnie ogromne wrażenie. Te drobinki mają to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już widziałam go na jakimś blogu i przypomniało mi się, że go mam :P

      Usuń
  4. w buteleczce pewnie na niego bym nie spojrzała a na paznokciach wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie zwracam uwagi na lakiery z drobinkami, brokatami, a już na te piaskowe patrzeć nie mogę. Jednak jestem wielbicielką klasyki ale ten lakier mnie wyjątkowo urzekł. Nie ma w sobie kiczu jakim niektóre brokaciaki zalatują :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor , a jak z trwałością ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam go 3 dzień i jest absolutnie bez zarzutu. Nawet nie starł się na końcówkach, a bardzo dużo piszę na komputerze :)

      Usuń
  6. Obawiałam się tych lakierów ale teraz chyba kupię :) No właśnie a jak z trwałością i jak szybko schnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schnie szybko, a mam go na paznokciach już 3 dzień i jest w stanie nienaruszonym :)

      Usuń
  7. Śliczny!
    Oglądałam przed chwilą Katalog i wpadły mi w oko, ale bardziej spodobał mi się inny róż z serii Giordani Gold.
    Zresztą... znów po obejrzeniu katalogu mnóstwo kosmetyków CHCĘ MIEĆ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z serii GG uwielbiam perfumy Ciężkie i eleganckie, no i już kultowe :)

      Usuń
  8. Cudowny - skojarzył mi się z musem truskawkowym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta edycja im się udała, tylko szkoda, że cena jest taka wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, jak będę miała możliwość to go sobie zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile opakowanie wygląda tandetnie, to lakier prezentuje się pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam go już na jednym z blogów - nawet nie wiedziałam, ze Oriflame stworzyło takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor piękny, i bardzo błyszczy ;) w pierwszej chwili myślałam że to zasługa jakiegoś topa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach i pasuje do okresu świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny kolorek, mi sie bardzo podobaja holograficzne z colour alike... ale sa dla mnie niedostepne

    OdpowiedzUsuń
  16. uaa świetne wykończenie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta seria jest bardzo udana, mam dwa odcienie (śliwka i srebro) i jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona. Twój odcień bardzo mi się podoba, może się na niego skuszę?

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest lakier holograficzny z drobinkami palladu ktory jest 30-krotnie rzadszy niż złoto a bardzie się od niego mieni. Piekny kolorek, ja wybrałam z tej serii pomadki do ust ktore moim zdaniem przepieknie błyszcza ale nie tak chamsko jak niektore brokatowe błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę napatrzeć się jak perfekcyjnie malujesz paznokcie. To + kolor lakieru = cudny wygląd. W sam raz na święta!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wygląda na Twoich pazurkach jak z katalogu ! :O Pieknie !


    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma coś w sobie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne one sa, szkoda ze to byla seria limitowana :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature