Top Social

Przegląd ulubionych korektorów: Dermablend, Catrice, Lily Lolo, Annabelle Minerals, Miss Sporty, Bourjois, Synergen.


Dziś chciałabym Wam zaprezentować kilka moich ulubionych korektorów, które stosuję na przebarwienia, a także pod oczy. Mam dosyć problematyczną cerę, która wymaga użycia korektora przy praktycznie każdym podkładzie. Tylko Vichy Dermablend daje radę wszystko przykryć bez konieczności dodatkowego wspomagania się korektorem. Test tego podkładu znajdziecie TUTAJ.






Vichy Dermablend w kompakcie 
Jest to podkład w kompakcie, który ja stosuję jako punktowy korektor o dużym kryciu. Posiadam odcień 25 Nude i już niedługo pojawi się test tego podkładu na całej twarzy. Produkt znajduje się w eleganckiej puderniczce i mam go zawsze przy sobie w ciągu dnia.

Catrice Camuflage Cream
Jego recenzję znajdziecie u mnie na blogu TUTAJ. Jest to bardzo kryjący kamuflaż, który przykryje rozległe przebarwienia i blizny. Jest świetny także jako baza pod cienie.




Synergen
Jest to korektor dostępny w Rossmannie. Zużyłam już naprawdę wiele opakowań tego produktu i mogę go porównać do Catrice, jeśli chodzi o krycie. Synergen ma jednak zbyt ciemne kolory. Mój odcień to 01 vanilla. Dużym plusem jest niska cena.

Lily Lolo Blush Away
Jest to korektor mineralny w formie sypkiej, który ma delikatnie zielonkawy odcień, neutralizujący czerwone miejsca na twarzy. Stosuję go pod podkład, aplikując na miejsca, które są wyjątkowo zaczerwienione i mogą przebijać przez podkład. Ten produkt jest polecany także przy cerze naczyniowej.




Bourjois Healthy Mix
Jest to produkt, który zakupiłam na ostatniej promocji w Rossmannie. Nabyłam go z myślą o nakładaniu pod oczy i tu sprawdza się naprawdę wzorowo. Nie mam problemów z cieniami ale podejrzewam, że nie byłby w stanie zakryć dużych problemów. Nie wysusza i nie podkreśla zmarszczek. Do tego kolor, który posiadam czyli 51 ładnie rozświetla spojrzenie. 

Miss Sporty Liquid Concealer
Bardzo fajny korektor pod oczy w niskiej cenie, który ma ładny kolor i średnie krycie. Posiada aplikator z gąbeczką, czego brakuje mi przy korektorze Bourjois. Niestety numer koloru mi się starł.




Annabelle Minerals 
Jest to korektor mineralny w formie sypkiej o ogromnym kryciu. Jeśli potrzebujecie czegoś naprawdę kryjącego i mocno napigmentowanego, to może być produkt dla Was. Mam odcień Medium ale jest bardzo jasny. Jedyny minus, to trwałość. Nadaje się także pod oczy. 

Czym nakładam korektory?
Do precyzyjnego nakładania korektora wzorowo sprawdzi się pędzel Hakuro H60. Natomiast do blendowania korektora i łączenia go z podkładem, świetny będzie niewielki pędzel Hakuro H50S. Rozcieram nim także korektor pod oczy.





To już wszyscy moi ulubieńcy. Mam nadzieję, że odkryłyście coś nowego. Miałyście już styczność z tymi korektorami? Jaka jest Wasza opinia? 

Pozdrawiam,
D.


44 komentarze on "Przegląd ulubionych korektorów: Dermablend, Catrice, Lily Lolo, Annabelle Minerals, Miss Sporty, Bourjois, Synergen. "
  1. Również używam Synegren i gdyby odcień był choć trochę jaśniejszy to ten korektor nie byłby taki zły, zwłaszcza za taką cenę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja korektorów nie używam niestety :) ale masz pokaźne ich grono.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z Annabelle i potwierdzam mega kryje; z MAC-a czeka na przetestowanie a wykańczam jakieś dwa z Bell które lądują pod oczami i Maybelline, Affinitone który jest moim ulubieńcem

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się zgrałyśmy z postami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję korektor z Bourjous, nawet dziś oglądałam, ale spieszyłam się i odłożyłam na miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten z Catrice i też go lubię. Nawet nieźle kryje też korektor z Avonu bodajże antybakteryjny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten korektor z Bourjois i rzeczywiście większych cieni nie zakrywa, ale i tak go lubię. Zaciekawiłaś mnie produktem Annabelle Minerals, lubię ich mineralny fluid, szkoda że nie zamówiłam także korektora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnych z tych wymienionych nie używam.

    Używam a firmy Rimmel ( Match Perfection Concealer ) korektora w pisaku ;)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze używałam korektora z L'oreala ale odkąd trafiłam na ten z Bourjois stał się moim numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skłaniałabym się ku Catrice, ale widzę, że w porównaniu z Bourjois jest dosyć ciemny.. Używam najjaśniejszego Bourjois Healthy Mix i obawiam się, że ten kamuflaż może być za ciemny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. catrice 010 jest jasny (ja uzywam z revlonem 180) :)

      Usuń
    2. Ten Catrice 020 jest dosyć ciemny niestety.

      Usuń
  11. o miss sporty nigdy nie słyszałam, a może warto spróbować. synergen używałam, tylko szkoda, że kolory sa takie ciemne. ;( a obecnie cartice to moj ulubieniec. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojej kolekcji nie mialam żadnego teraz zakupiłam sobie korektor z collection 2000 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno Catrice jak i Dermablend w kompakcie to moi faworyci - teraz skusiłam się na mineralny korektor od Lily Lolo w kolorze Nude bo moje syfki potrzebują naturalnego opatrunku a nie klajstrowania :) reszty nie znam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba najbardziej podoba mi się ten z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako że jestem wielką fanką catrice chyba się w niego zaopatrzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam moja paletkę korektorów Catrice, ale mam ochotę kupić teraz ten pojedynczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz kupić, bo to dobry kamuflaż :)

      Usuń
  17. Używam Synegren, ale chętnie wyprobowałabym coś innego, ale w podobnej cenie. Synegren jest bardzo wydajny, fajnie kryje, ale jego trwałość pozostawia wiele do życzenia. Może coś polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tylko te, które znalazły się w tym poście.

      Usuń
  18. Tak jak myślałam, dla mnie jako korektor to jedynie minerały bo są na tyle jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety osoby o bardzo jasnej karnacji mają problem :)

      Usuń
    2. Dlatego nie mogę się obyć bez minerałów ;)

      Usuń
  19. Catrice uwielbiam, genialny produkt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić sobie jeszcze jasny odcień :)

      Usuń
  20. ten Miss Sporty mnie zaciekawił :) Jutro go poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Twoich korektorów mam Miss Sporty i na pierwsze wrażenie jestem zadowolona. Lubiłam też Inglot AMC w słoiczku, ale pod oczy jest zbyt ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy naprawdę ciężko znaleźć coś dobrego... Ciekawa jestem Loreal True Match.

      Usuń
  22. korektor catrice uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry jak na korektor drogeryjny.

      Usuń
  23. Myślisz że catrice odcień 1 jest bardzo jasny ??

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiec mi czy ma znaczenie jaka jest skóra mieszana czy tłusta,dlatych produktów proponowanych przez ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kamuflaż z Catrice jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam żadnego, ale uwzględnię je podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature