Top Social

Paletka MUA Makeup Academy Undressed: swatche cieni. Czy warto?


Paleta cieni MUA Undressed jest często określana mianem tańszego zamiennika dla Urban Decay Naked. Niestety nie mam osobistego porównania dla tych dwóch palet. Jeśli miałabym porównać pigmentację i trwałość tych cieni do innych, bardzo popularnych, to z pewnością przypominają Sleek. Dużym plusem dla MUA jest małe osypywanie się w stosunku do Sleek'a, ale i pigmentacja jest nieco słabsza. Wszystko też zależy od koloru cienia w palecie, bo nie są one identycznej jakości. Jeżeli poszukujecie palety cieni, która w swoim wnętrzu zawiera naturalne ale i dosyć błyszczące kolory, to z pewnością warto zainteresować się prezentowaną paletką, tym bardziej, że kosztuje niewiele.






Paleta zawiera 12 kolorów, z czego 2 są matowe. Odcienie błyszczące, z drobinkami wyglądają naprawdę świetnie, położone na dobrą bazę albo białą kredkę. Szczególnie złote kolory pięknie rozświetlają makijaż. Maty są dosyć subtelne ale w dziennym makijażu na pewno dobrze się sprawdzą. Dużym plusem jest to, że cienie się nie osypują i nie rolują w załamaniu. Opakowanie jest plastikowe, z dołączoną pacynką, która przyda się nam w celu nałożenia koloru na powiekę.




Swatche, które widzicie są położone bez bazy, więc pigmentacja jest całkiem niezła, szczególnie jeśli chodzi o kolory perłowe. Cienie najlepiej prezentują się na dobrej bazie i dla dziewczyn, które nie oczekują spektakularnego nasycenia koloru za jednym pociągnięciem, na pewno będą świetną propozycją. Paleta jest utrzymana w brązowej tonacji, więc miłośniczki tego typu odcieni na pewno będą zadowolone. 




Podsumowując, jest to dobra paletka, której cena jest na tyle niska, że warto ją mieć. Mi bardzo przypadły do gustu kolory szampańskie i złote, które są dosyć mokre w swojej konsystencji i można je nałożyć na powiekę nawet bez bazy. Jedyne, czego mi brakuje w tej palecie to ciemnego, matowego brązu, który posłużyłby do podkreślenia zewnętrznego kącika.


Palety MUA możecie zakupić w sklepie www.cocolita.pl. Jest to jedyna, polska drogeria internetowa, w której na dzień dzisiejszy możecie dostać produkty MUA.


Paletka, o której mowa jest także do wygrania w moim konkursie na Facebooku, więc serdecznie Was tam zapraszam LINK.


__________________________________________________________

Wyniki konkursu ERA MINRALS

Zestaw pędzli do makijażu wędruje do:

Katarzyna Gray Bajer

Gratulacje i czekam na Twój adres!



58 komentarzy on "Paletka MUA Makeup Academy Undressed: swatche cieni. Czy warto?"
  1. Odpowiedzi
    1. gratki Kasiu ;) swietny prezent!

      Usuń
    2. <3<3<3 aż mnie zatkało z wrażenia, gębę cieszę do monitora hihi :D

      Usuń
    3. Cieszę się, że się cieszysz :)

      Usuń
  2. mam dwie paletki mua, takie małe, jedną kupiłam w pepco :) mają coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nawet nie wiedziałam, że są w Pepco!

      Usuń
    2. ale nie te ;/ pasiaki takie, pokazywałam na blogu, ale nie będę Ci spamowała ;)

      Usuń
  3. Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<3<3<3
    You made my day and future makeups xDD

    O ta MUAnia wygląda kolorystycznie trochę jak Sleek Storm ;> którą pogrzebałam dawno temu i nigdy mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolorystyka :)
    Ja mam Glitter Ball i ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W swoich zbiorach mam MUA undress me too - jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta Undress Me Too chyba ma więcej matów?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajna, szczególnie dla miłośniczek brązów :)

      Usuń
  7. Recenzja zachęca do kupna :) Ja jeszcze nie mam nic z tej firmy, bazuję na Beaties Factory, Sleek i Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kolorki tu widzę szczególnie te brązy wyglądają fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zrozumiałam czy sleek ma lepszą pigmentację czy ta??:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki gratki dla Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się zestawienie kolorów. Troszkę codziennych brązów, odrobina szarości- idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem brązy w tej paletce najbardziej przyciągają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swatch'e wyglądają cudnie <3 Ja też ostatnio lookałam za jakąś 'podróbką' Urban Decay i zwróciłam uwage na paletkę Barry M :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta paletka,chodz wolalabym bardziej zróżnicowane kolory :)
    nie mniej jednak jak widać produkt świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. MUA ma także Mintishop
    Co do pigmentacji to Sleek też nią nie grzeszy wszystko zależy od cienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to otrzymałam błędną informację od Cocolita.pl :)

      Usuń
  18. Ładna ale nie wiem czy zużyłabym wszystkie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie paletki MUA! ostatnio bedac w Superdrug, chcialam sie pokusic o Sleeka bo nigdy nie mialam cieni tej marki, ale jakos nie chcialam przeplacac.. a MUA to koszt 4£, wiec polowe taniej niz Sleekowe :)
    Ja tez bede za kilka dni przygotowywac rozdanie z paletką Dusk til dawn MUA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sleeki jednak mimo wszystko są bardziej napigmentowane :)

      Usuń
  20. Paletka spoko, ale piorytetem są inne odcienie dla mnie ;D Brązów mam juz pare niestety ;D za to chcialam wprowadzic troche zycia w moje makijaze ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten złoty kolor jest genialny ! :) Wszystkie sa bardzo ładne. Jestem ciekawa efektu na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te złote są najbardziej napigmentowane :)

      Usuń
  22. Pigmentacja niczego sobie, a i kolorystycznie bardzo dobrze celuje w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie kusza mnie te paletki, nie mialam ani jednej za to sleekow mam duzo, ale ostatnio nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam ją kupić mamie jako jeden z drobiazgów na święta, ale zażyczyła sobie tą z lovely;) ale widzę, że i ta nieźle by się spisała. mnie osobiście kusi ta paletka w innej wersji kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny blog utrzymany w przyjemnym klimacie, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od jakiegoś czasu chodzą za mną paletki MUA, ale nie mogłam się zdecydować i zawsze kupowałam coś innego. Może teraz w końcu ja kupię. Waham się tylko pomiędzy Undress a Undress Me Too ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że ta Undress Me Too ma więcej matów

      Usuń
  27. wygląda całkiem zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa paletka ;) chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale piękna, kolory bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolorek z rączki 6 taki złoty śliczny ;) Zresztą jak cała reszta.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  31. Recenzja świetna , rzetelna no i te Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolory trochę nie moje, ale jakość cieni brzmi interesująco :) Zresztą te paletki chodzą mi po głowie juz jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna paletka, ma dobre kolory :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature