Top Social

Opalizujący makijaż sylwestrowy krok po kroku. Propozycja dla jasnej tęczówki: Glazel, Sleek, Vichy, Neicha.


Dziś ostatni już makijaż z serii sylwestrowych, tym razem jest to propozycja dla dziewczyn o jasnej tęczówce. Pomarańcz i opalizująca zieleń pięknie wydobędą kolor oczu zielonych, niebieskich i szarych. Zapraszam do podążania za makijażem krok po kroku. Zachęcam też do klikania w zakładkę "Make-Up", znajdziecie tam z pewnością coś dla siebie na tegorocznego Sylwestra.



Na całą powiekę ruchomą nakładam bazę pod makijaż Lily Lolo Prime Focus, przypudrowuję ją, a następnie tworzę w zewnętrznym kąciku lekko koci kształt za pomocą rudego cienia z Inglota 464. Czynność wykonuję za pomocą pędzla kulkowego Bdellium Tools 781.








Kolejnym krokiem jest pogłębienie załamania brązowym cieniem i u mnie jest to zwykły, matowy brąz z palety Glazel. Do tej czynności używam tego samego pędzelka z Bdellium Tools 781. 











Następnie aplikuję pomarańczowy cień z palety Sleek Paraguaya w wewnętrzny kącik zachodząc w głąb powieki i tak samo robię w zewnętrznym kąciku, zostawiając puste pole na samym środku powieki. Tym samym cieniem podkreślam też dolny zewnętrzny kącik oka. Do tego typu precyzyjnych czynności najlepiej sprawdza się mały pędzelek Hakuro H76. 






Teraz pora na gwiazdę dzisiejszego makijażu czyli zielony, połyskujący pyłek z Glazel. Niestety nie znam numeru. Nakładam go na sam środek powieki za pomocą pędzla do korektora Hakuro H60 i zaraz pod tęczówkę, łącząc z pomarańczem. Przyciemniam też brązem z palety Glazel zewnętrzny kącik dolnej powieki, łącząc z górą w ostry kształt.






Rysuję kreskę eyelinerem Pierre Rene Hi Tech, tuszuję rzęsy Maybelline Colossal i przyklejam sztuczne z Neicha 107. Na linię wodną nakładam też cielistą kreskę z Miyo Angel. I makijaż oka gotowy!


















  • Podkład Vichy Dermablend Light (RECENZJA)
  • Róż Peachy Coral i bronzer Brunette Astor SkinMatch (RECENZJA)
  • Puder Manhattan Clearface Sand
  • Baza pod cienie Lily Lolo Prime Focus (RECENZJA)
  • Cienie z palety Sleek Paraguaya (pomarańcz) (RECENZJA)
  • Cień z palety Glazel (brąz)
  • Cień Inglot 464
  • Zielony pyłek Glazel Visage
  • Eyeliner Pierre Rene Hi-Tech (RECENZJA)
  • Cielista kredka na linię wodną MIYO Angel 
  • Rzęsy Neicha 107 + Klej DUO (RECENZJA)
  • Cień do brwi Maybelline Color Tattoo 40
  • Maskara Maybelline Colossal (RECENZJA)
  • Pomadka Avon Frozen Rose + Konturówka Pierre Rene



_______________________________________________________________________

Zapraszam na mojego Facebooka & Instagram

27 komentarzy on "Opalizujący makijaż sylwestrowy krok po kroku. Propozycja dla jasnej tęczówki: Glazel, Sleek, Vichy, Neicha. "
  1. Podobają mi się kolory cieni, a szminka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się taka wersja makijażu ;) Ślicznie masz ułożone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie kolorków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny makijaż, znalazłam Cie przypadkowo na insta, robisz genialne makijaże :) z przyjemnością obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczka ślicznie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile do zieleni się ostatnio przekonałam, tak jakoś do pomarańczu nie jestem przekonana (mam niebieskie oczy). Muszę jednak przyznać, że akurat ten makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny...uwielbiam pomarańcz w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny makijaż tak promiennie w nim wyglądasz i świeżo,
    rzęsy Neicha mnie bardzo interesują muszę je kupić i wypróbować, wyglądają bardzo ładnie i są delikatne...
    trochę się boję gdyż nie wszystkie rzęsy się u mnie sprawdzają bo są po prostu za "wielkie" i wyglądam jak sztuczna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :-) rzesy sa naprawde swietne i bardzo naturalne. Tymi nie uzyskasz sztucznego efektu, ale oczywiscie musisz je przyciąć na dlugosci, ja zawsze tak robie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń
  12. zapraszam do mnie http://glajdzina.blogspot.co.uk/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cię, masz identyczną tęczówkę jak ja, więc wiem, który make up ładnie podkreśli moje oko ;D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature