Top Social

Nowości Yankee Candle 2014: Pink Hibiscus, Midnight Oasis, Lovely Kiku, Under The Palms i Champaca Blossom.


Dziś kolejna porcja wosków od Yankee Candle ze sklepu Homedelight. Są to nowości o aromacie głównie kwiatowym, perfumowanym, które pachną naprawdę intensywnie. Zauważyłam, że nuty owocowe ulatniają się znacznie szybciej, niż te kwiatowe, więc jeśli jesteście wielbicielkami mocnych zapachów, to zdecydowanie polecam.




Pink Hibiscus
Jest to zapach kwiatowy oraz lekko cytrusowy. Producent określa go jako aromat płatków tropikalnego hibiskusa. Lubię zapachy, które nie są jednoznaczne i ten faktycznie pachnie dosyć nietypowo. Jest bardzo intensywny, kobiecy i pachnie wiosennie, a zarazem ma coś ze świątecznego klimatu. Dostępny jest TUTAJ.




Midnight Oasis
To już zapach świeży, a zarazem bardzo aromatyczny - to już zasługa drzewa sandałowego. Nazwa tego zapachu jest bardzo trafiona, bo faktycznie wosk pachnie jak nocny raj, bardzo spokojnie i tajemniczo. Zapalając Midnight Oasis przeniesiemy się na plażę wieczorową porą, gdzie możemy poczuć zapach morskiej bryzy z domieszką cytrusów i drzewa sandałowego. Dostępny w sklepie internetowym TUTAJ.




Lovely Kiku
Uwielbiam zapach chryzantem, które kojarzą mi się z domem moich dziadków na wsi. Pamiętam, że mięli piękny ogród, w którym właśnie hodowali chryzantemy czyli wielkie kule niesamowicie pachnących kwiatów. Wosk Lovely Kiku to jakby wspomnienie tamtych lat. Pachnie jak prawdziwa chryzantema i jest wzbogacony nutami kwitnącej wiśni i ciepłej wanilii.  Zapach jest wyjątkowo kwiatowy, elegancki i bardzo intensywny. Możecie go zakupić TUTAJ.




Under The Palms
Coś dla miłośniczek egzotyki ale nie w wydaniu owocowym. To zapach, w którym na pierwszy plan wysuwa się kokos ale tylko podczas wąchania przez papierek. Kiedy go rozpalam, to wyłania się bardzo świeża i egzotyczna nuta trawy morskiej i liści palmowych.  Zapach jest bardzo relaksujący i uspokajający, idealny na błogi, świąteczny odpoczynek... Dostępny TUTAJ.




Champaca Blossom
Wybaczcie, że pokazuję już rozpakowany wosk ale nie mogłam mu się oprzeć i skopciłam go zanim zrobiłam zdjęcia! Jest to mój ulubiony wosk z całej puli nowości od YC. Zapach jest wyjątkowo elegancki i bardzo perfumowany. Zapalając go w kominku momentalnie roznosi się po całym pomieszczeniu i sprawia, że wszystkie zapachy wokół stają się całkowicie niewyczuwalne. Champaca Blossom przypomina mi zapach drogich perfum, które są wyjątkowo kobiece, pudrowe ale nie męczące. Jest to również ulubiony wosk mojej mamy, więc musi pachnieć wyjątkowo ładnie, gdyż mama nie lubi zapachów kwiatowych.  Dostępny jest TUTAJ.




O innych ciekawych i bardziej świątecznych woskach Yankee Candle możecie przeczytać TUTAJ. Informuję Was także, że w sklepie www.homedelight.pl trwa świąteczna promocja i dla zamówień powyżej 79zł wysyłka Pocztą Polską jest za darmo. Przy Paczkomatach InPost ta kwota jest niższa i wynosi 69zł. Promocja trwa do 16.12.2013!

Jesteście zaciekawione jakimś zapachem z nowej kolekcji YC? 

Pozdrawiam,
D.

______________________________________________________________________

Zapraszam na mój INSTAGRAM




19 komentarzy on "Nowości Yankee Candle 2014: Pink Hibiscus, Midnight Oasis, Lovely Kiku, Under The Palms i Champaca Blossom. "
  1. Zaciekawił mnie Lovely Kiku :) do tego to śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z tych wosków jeszcze nie miałam, teraz stawiam na zapachy zimowe

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za kwiatowymi zapachami (nie lubię kwiatów, nie odróżniam jednego od drugiego xD), ale może w takim razie ten ostatni też mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie przepadam za zapachami kwiatowymi... Wręcz ich nie cierpię i w życiu nie kupiłabym sobie np kwiatowych perfum, bo miałabym wrażenie, że pachnę starą babcią :-) NA szczęście te zapachy YC nie pachną jednoznacznie kwiatami, bo mają różne domieszki :-)

      Usuń
  4. te woski jeszcze są przede mną ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba jakieś nowe zapachy, bo pierwszy raz widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już w piątek zamówiłam wszystkie 5 i nie mogę się doczekać, aż do mnie dotrą. Bardzo jestem ich ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely Kiku mnie zainteresował:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ich nie miałam, chętnie wypróbuję. :) Śliczne zdjęcia, także na insta. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely Kuki i Champaca Blossom mogą mi przypaść do gustu :) Muszę je powąchać, może zakupię samplery tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzę na woski i zachciało mi się jeść...:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na wszystkie, a najbardziej Under the Palms i Lovely Kiku...Też kocham chryzantemy i chyba rzadko spotyka się ten aromat w świecach czy kosmetykach, ciekawi mnie więc bardzo, czy YC udało się go oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie te najnowsze zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw zamówiłam, a potem poszukałam opini i znalazłam Twój blog, teraz nie moge doczekać się, aż paczka przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też wpadłam w szaleństwo nabywania nowych tart do swojej kolekcji, a kiedyś nie rozumiałam fenomenu tymi woskami do momentu aż sama spróbowałam i się przekonałam że są mega zjawiskowe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature