Top Social

Makijaż na Święta lub na Sylwestra kosmetykami Era Minerals.


Powoli wkraczamy w świąteczny nastrój i dziś mam dla Was pierwszą propozycję makijażu okazjonalnego, który możecie wykorzystać na Święta, na zabawę sylwestrową czy Studniówkę. Makijaż to typowe, błyszczące smoky, w którym każdej z Was będzie ładnie. Dodatkowo urozmaiciłam oko fioletową, połyskującą  powieką dolną ale mój wspaniały sprzęt tego nie uchwycił.  Makijaż w większości został wykonany kosmetykami Era Minerals







 Lista użytych kosmetyków:

  • Baza pod podkład Era Minerals Matte Primer Medium 302 (LINK)
  • Podkład Era Minerals Surreal Foundation Nude Medium 125 (LINK)
  • Puder Era Minerals Universal Powder Silk 201 (LINK)
  • Róż Era Minerals Matte Blush Flamingo 113 (LINK)
  • Cień bazowy Lily Lolo Smoky Brown
  • Cień w kolorze czarnym T20 Godfather (LINK)
  • Cień w kolrze złotym F51 Spellbound (LINK)
  • Cień w kolorze fioletowym F44 Zeitgeist (LINK)
  • Baza pod cienie Lily Lolo
  • Czarna kredka do oczu Miyo Black Maniac
  • Eyeliner Hi-Tech Pierre Rene
  • Rzęsy Ardell Accent 301 Black
  • Kępki Top Choice
  • Tusz do rzes Maybelline Colossal
  • Kredka do brwi Catrice Date With Ash Tone
  • Cień Maybelline Color Tattoo do podkreślania brwi 40
  • Kredka do ust Astor Soft Sensation Lip Color Butter 016 Va Va Voom
  • Pomadka Maybelline Sweet Nectarine 430
  • Błyszczyk Wibo Water Sheen
  • Pędzle do makijażu Era Minerals (LINK)



Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba i zechcecie coś takiego wykorzystać przy najbliższej okazji. 


Pozdrawiam,
D.


__________________________________________________

Zapraszam na mój Facebook & Instagram



42 komentarze on "Makijaż na Święta lub na Sylwestra kosmetykami Era Minerals. "
  1. Panie Boże, jeśli istniejesz - daj mi choć raz w życiu tak się umalować! :D
    Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :)
    minerały wielbię, ale z Ery jeszcze nie miałam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajnie:) Nie będe się produkować po raz kolejny;D ale zdj... aj lajket:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo ladny makijaz :) Ciekawie jakby wygladal bez czarnej kreski na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mroźny :) bardzo mi się podobają takie błyszczące makijaże - Królowa Śniegu z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:) Jakbym sama miała się umalować zmieniłabym tylko na mniej błyszczące usta:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny mejkap! <3 Też robiłam ostatnio propozycję mejkapu świątecznego :D No powiem Ci Kochana, że w bardzo podobnych klimatach :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż,cudowna pomadka :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, a oko magicznie zmalowane ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra, ale kolejny makijaż bez zarzutu? Nie za dobrze CI idzie? :D:D:D
    Boski smoczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kolory na powiekach. Pasują zawsze i wszędzie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Nie farbuję włosów, są po dekoloryzacji, a od głowy to mój naturalny kolor.

      Usuń
  13. świetny ! dbałość o szczegóły w każdym poście bardzo mi się tu podoba ! wszystko jest takie przejrzyste, dobrze opisane... i te perfekcyjne zdjęcia ! pozazdrościć !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem na tak, bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie. Nigdy nie podkreślałam załamania powieki cieniem, ale daje to faktycznie świetny efekt przejścia - muszę się tego nauczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od niedawna to stosuję i jest wieeelka różnica. Przejście jest wtedy takie miękkie :-)

      Usuń
  17. Makijaż przepiekny, a Era Minerals to dla mnie ostatnimi czasy rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kapitalnie wyglądasz w tym make upie:) b.ładny odcień szminki

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż! :) Cudownie wyglądasz! O, pierwsze widzę te pędzle, fajne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo kochana. Niektóre fajne, niektóre mniej. Te do twarzy są naprawdę super, szczególnie flat top i ten mały kulkowy do konturu. Duo fiber się u mnie nie sprawdziły do podkładów ale do delikatnej mgiełki różu są rewelacyjne :-)

      Usuń
  20. Ten makijaż jest idealny na nadchodzący sylwester! Co ja bym dała by umieć sama się tak malować :/ Co prawda bardzo fajnie nam tutaj pokazujesz krok po kroku jak wykonać taki makijaż, ale w praktyce wcale nie jest to takie łatwe, i do tego trzeba mieć talent .... ech :/ Ale chętnie widziałabym taki make-up u siebie 31 grudnia !;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie podoba mi się taki makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ho ho hoooo-----przeeeepiękny! Tylko, że ja nie potrafię malować się cieniami :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature