Top Social

Drogi Święty Mikołaju czyli moja lista życzeń na 2014.


Dziś pokażę Wam moją "skromną" listę życzeń czyli kosmetyczne i niekosmetyczne marzenia, jakie ostatnio chodzą mi po głowie. Myślę, że mój Święty Mikołaj nie jest na tyle bogaty, żeby mi to wszystko sprezentować, tak więc powoli zaczynam oszczędzać na te moja zachcianki. Może wpadnie Wam coś w oko albo zainspirujecie się do zakupów pod choinkę, kto wie :-)





Pędzle Real Techniques (1) to chyba najbardziej popularne pędzle, jakie można spotkać na polskich, ale też zagranicznych blogach. Miałam przyjemność testować kilka z nich ale sprezentowałam je komuś. Teraz marzy mi się taki zestaw, bo szczególnie pędzle do twarzy są warte uwagi. 

Pędzle na pasie Zoeva Brush Belt (2) Czyż nie wyglądają uroczo? Mam już zestaw pędzli do oczu, o którym możecie przeczytać TUTAJ i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie mam jeszcze żadnych pędzli do makijażu twarzy tej firmy i jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdziły. Taki zestaw jest dodatkowo umieszczony na świetnym pasie, bardzo przydatnym dla wizażystek.

Paleta Naked 3 Urban Decay (3) Nie mam jeszcze żadnej paletki Naked, a ta najnowsza wydaje się najbardziej zbliżona kolorystycznie do tego, co lubię. Podoba mi się jej design. 

Mac z kolekcji Riri (4) Cała linia bardzo mi się podoba i jestem strasznie ciekawa jak te produkty prezentują się na żywo. Niestety nie mam w zasięgu żadnego sklepu Mac, więc pozostaje mi sklep online.

Mac Riri Woo (5) Ten kolor jest stworzony dla mnie. Wiele dziewczyn już pokazywało na blogach jak ta pomadka prezentuje się na ustach i jej "welurowe" wykończenie jest naprawdę unikalne. Muszę ją mieć!

Chacharel Amor Amor (6) To perfumy do których zawsze z chęcią wracam, szczególnie zimą. Pachną ciepło, uwodzicielsko, elegancko i gustownie. Jestem ich wielką fanką i niedawno mi się skończyły, więc trzeba uzupełnić ten brak.

Termoloki Babyliss (7) Miałam już kilka rodzajów termoloków ale niestety nie byłam z nich zadowolona. Klipsy się zawsze odciskały, a skręt nie był na tyle trwały, ani ładny. Termoloki Babyliss są dosyć popularne na zagranicznym YT i cieszą się dobrą opinią, więc muszę je koniecznie wypróbować.

Canon 600D (8) To już konkretne marzenie. Canon 600D to sprzęt, który  pleca wiele vlogerek i blogerek. Jego zakup planuję na przyszły rok i może nawet zacznę nagrywać? Kto wie :-)



A jak wygląda Wasza lista życzeń?


 P.S. Mikołaju, obyś to przeczytał dokładnie. 


Pozdrawiam,
D.


56 komentarzy on "Drogi Święty Mikołaju czyli moja lista życzeń na 2014."
  1. ja chcę pas do pędzli,sokowirówkę,bo już mnie ręce bolą od wyciskania owoców (a uwielbiam świeże soki) no i to co jest w mojej chciejliście :) trzymam kciuki za Twoje prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam swieze soczki i jakis czas temu kupilam sokowirowke, swietna rzecz :-)

      Usuń
  2. Amor Amor uwielbiam używam od 15 roku życia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten aparat. Jest super, ale ostatnio coś mi się rozregulował i mam problemy z łapaniem ostrości - muszę w końcu nad nim popracować zamiast ciągle zdjęcia na trybie auto robić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pomogę nic w tym temacie, bo dla mnie lustrzanka to czarna magia i z jednej strony bardzo chcialabym ją miec, a drugiej strony aż się boję czy kiedykolwiek nauczę się ją odpowiednio obsługiwac i wykorzystywac jej mozliwosci w pelni :-)

      Usuń
  4. Oj Krycha myślimy podobnie też mam chętkę na te pędzle ale nikt mnie nie kocha MAC kusi bo coś wątpię w jakość. I przysłowiowo mam ochotę przekonać się na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... ciekawa jestem czy jest wart tych wszystkich zachwytow :-)

      Usuń
  5. na mnie real technques wrazenia nie zrobily pedzle jak kazde inne :D aparat również polecam aczkolwiem mimo ze go posiadam rok to jeszcze go nie opracowałam :D i "prezent" nr 2 mnie urzekł !! oby wszsytkie Twoje wymarzone prezenty trafily w Twoje dłonie !
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie w nich podoba ta niesamowita gestosc i miekkosc, czego np pedzlom z hakuro brakuje :-)

      Usuń
  6. Mogę się podpisać pod Twoją listą. :) Jedynie termoloki mi niepotrzebne, ale w ich miejsce mogłabym wpisać perfumy Thierry Mugler "A travers le miroir" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, zapomnialam dopisac do listy wspanialych perfum Muglera Alien... Piekny zapach ale niestety straaasznie drogi!

      Usuń
  7. Ja mam canona 600d :) , naprawdę świetny aparat,ale do vlogów jednak dałabym jeszcze mikrofon ,bo dźwięk jest trochę przytłumiony:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez wlasnie slyszalam, ze mikrofon to podstawa :-)

      Usuń
  8. oprócz termoloków mam tą samą zachciewajkę :D:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę rękawicę Glov, perfumy Dior J'adore, jakiś porządny pędzel do pudru (bo mój Maestro po 2 MIESIĄCACH majta się na wszystkie strony -.-), mydło Savon Noir...eh, w sumie to chciałabym bardzo dużo rzeczy, ciężko mi zrobić listę tych "najpotrzebniejszych" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam termoloki Babyliss i naprawdę je polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam amor amor :) a paletkę naked też chętnie bym znalazla pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nr 8 jest też na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też dziś przygotowałam swoją listę życzeń i niebawem pojawi się na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenia godne uwagi :) Ja właśnie dziś odebrałam swoje pierwsze pędzelki RT :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lista cudna ;) trochę wymagająca i dlatego warta uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mam te termoloki i lubię się z nimi choć wolę cieńsze wałki z tego zestawu, bo jak te swoje włosiska do pasa nawinę na duże to prawie nie widać skrętu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda, ja na moich tez musze uzywac troszke mniejszych ale te wieksze czasem daja ladne fale :-)

      Usuń
  17. Ja bym sobie życzyła pedzle numer 1 bardzo je lubię i poszężła bym kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  18. Canon marzy mi się od jakiegoś czasu.. Ah, marzenie ściętej głowy jak na razie :) No, chyba że Mikołaj uzna, że byłam naprawdę grzeczna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym wszystko z tej listy, prócz termoloków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja w ogóle uwielbiam perfumy cacharelka :) ale takie co to żyjemy sobie razem jako love forever to amor amor forbidden kiss. o mamo, chyba bym się dała udusic za ten zapach xD zwłaszcza zimą właśnie :) kocham go ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj mi się marzą moje długie włosy ;P czasami żałuję, że je ścięłam, bo nie mogę ich spiąć :P no i te termoloki też mi się marzą od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też chętnie bym znalazła pędzle pod choinką- obojętnie czy zoeva czy real techniques ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. przygarnęłabym wszystko, ale zamiast termo to moim marzeniem jest zestaw do loków z nume... ach...
    i jeszcze lampy studyjne, obiektyw, bronzer, roż i rozświetlajacz jakiś porządny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 1, 5, 8 chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Aparat i porządne pędzle to również moje życzenia :) Oby nam się wszystkie spełniły :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj sporo konkretnych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też się czaję na tego canona, zwłaszcza że chyba jego cena ostatnio spadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi też się marzy lustrzanka Canona 600D i paletka Naked :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, od dłuższego czasu marzą mi się termoloki..!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aparat i oświetlenie to moje marzenie, ale nie prędko się spełni ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja lista życzeń jest MEGA boska :) Część z nich sama bym chętnie u siebie w pokoju zobaczyła :)
    Faktycznie pędzle z Real Techniques są rewelacyjne. Mam dopiero dwa (akurat do twarzy), ale już są moimi ulubionymi pędzlami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam dokładnie tego Canona i powiem Ci szczerze to moja 6 lustrzanka i jest najlepsza!!! Zdjęcia są bardzo dobrej jakości już z obiektywem za 300zł (jak dobrze się poszuka).
    Na mojej liście prezentowej jest kuferek kosmetyczny co by wreszcie zrobić porządek z kosmetykami, bo teraz to są dosłownie wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  33. oj aparat chętnie bym przyjęła pod opiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bym podskoczyła do nieba, gdybym mogła wyczarować sobie Naked 2, lustrzankę lub hybrydę i złoty set pędzli z RT :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to mikołaj ma teraz misje:). Życzę mu powodzenia:),

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też marzą się pędzle od RT :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super lista!
    Mam termoloki Babyliss, ale zakupione kilka lat temu, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam sobie ostatnio kilka pędzli RT w ciemno i mam do Ciebie pytanie czy mam się obawiać ,że to bubel czy raczej cieszyć?

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupiłam sobie kilka pędzli RT w ciemno (paczka do mnie jeszcze idzie) Będę z nich zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam te perfumy i mi się kompletnie nie podobały ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję,że mikołaj przyniesie wszystko czego pragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam te termoloki posiadam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna lista, chyba też sobie zrobię taką noworoczną :D

    OdpowiedzUsuń
  44. na bogato jest ta lista i ja sama większość z niej bym chciałam mieć w swoim posiadaniu, więc życzę Tobie kochana żeby spełniły się Twoje listowe marzenia

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature