Top Social

Akademia Zmysłów L'OCCITANE: Kolejne pachnące pudełko, a w nim lawendowe mydło, żel do rąk i szaszetka zapachowa.


To już trzeci miesiąc Akademii Zmysłów L'Occitane, w której mam przyjemność uczestniczyć. O poprzednich pudełkach możecie przeczytać TUTAJ i TUTAJ. Z miesiąca na miesiąc oczekuję przesyłki, która zawsze jest niesamowicie pachnąca. Tym razem tematem przewodnim jest lawenda, którą zespół L'Occitane mnie szczerze zaskoczył. Nie jest to zapach zimowy, klimatyczny, a raczej kojarzy mi się z wiosną, do której jeszcze bardzo daleko. 

Prawdziwe miłośniczki aromatu lawendy będą na pewno usatysfakcjonowane zapachem produktów, które pokażę. Niestety ja nie przepadam za lawendą i preferuję raczej zapachy owocowe albo perfumowane, które nie mają ziołowych nut. W tym miesiącu L'Occitane wysłało mydło oraz żel do mycia rąk, a także saszetkę zapachową. Mam nadzieję, że następne pudełko będzie zapachowo bardziej trafione w mój gust.






LAWENDA

Niegdyś nazywano lawendę „błękitnym złotem". Nie można sobie wyobrazić Prowansji bez jej zapachu! Szczególnie ceniona jest lawenda wąskolistna (Lavandula angustifolia), która dostarcza najlepszego olejku eterycznego o subtelnym zapachu. Aromat tego gatunku lawendy bardzo różni się od lekko kamforowej woni, wydzielanej przez dominującą obecnie odmianę Lavandin Grosso. O całej lawendowej kolekcji możecie poczytać TUTAJ i wybrać coś dla siebie, jeśli jesteście miłośniczkami tego zapachu.




MYDŁO W PŁYNIE LAWENDA 500ml

Bogata formuła tworzy gęstą pianę o relaksujących właściwościach lawendy. Sprawia, że skóra jest jędrna, czysta i pachnąca. Po prostu wlej niewielką ilość płynu pod strumień ciepłej wody, by pobudzić zmysły, a jego zapach przeniesie Cię na lawendowe pola Prowansji. Tyle od producenta. Co do moich wrażeń odnośnie tego mydła, to jest całkiem przyjemne w konsystencji, natomiast zapach kompletnie mi nie odpowiada. O mydle jako takim chyba nie ma się co rozpisywać. Jest dosyć wydajne i wystarczy niewielka ilość, aby dobrze spienić je na dłoniach i dokładnie umyć ręce. Znajduje się w wygodnym opakowaniu z pompką. Możecie je zakupić na stronie TUTAJ.




ORGANICZNY ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO RĄK 50ml

Żel na bazie oczyszczającego olejku eterycznego z lawendy oraz mieszanki wody i alkoholu czyści ręce bez mydła i bieżącej wody. Ten produkt sprawdził się u mnie świetnie, bo nie pachnie już tak bardzo lawendowo, a raczej wpada w zapach męskiej wody po goleniu. Mam go przy sobie zawsze w torebce i kiedy nie mam możliwości umycia rąk, to ten żel przychodzi mi z pomocą. Wylewam go delikatnie na dłonie, pocieram i osuszam chusteczką. Myślę, że warto mieć taki produkt "pod ręką". Możecie go zakupić TUTAJ.




SASZETKA LAWENDOWA

Ostatnim produktem w pudełku była szaszetka zapachowa, która pachnie niezwykle intensywnie lawendą. Umieszczona w szufladzie, szafie czy walizce  nadaje ubraniom aromatyczny, relaksujący zapach. Jeśli naprawdę lubicie zapach lawendy, to na pewno zakochacie się w tym "pachnidełku". Saszetka poza zapachem, jaki się z niej unosi bardzo intensywnie, to dosyć ciekawie wygląda i może stanowić pewnego rodzaju ozdobę naszego parapetu czy szafy. Do zakupienia TUTAJ.


A czy Wy lubicie lawendę?


Pozdrawiam,
D. 

19 komentarzy on "Akademia Zmysłów L'OCCITANE: Kolejne pachnące pudełko, a w nim lawendowe mydło, żel do rąk i szaszetka zapachowa. "
  1. Uwielbiam intensywny, zmysłowy, kojący zapach lawendy. Zainspirowałaś mnie do domowego wieczoru SPA :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like this brand. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bajeczny zestaw - chętnie sama przygarnęłabym go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zapachu lawendy (I rozy) nie lubie
    ale za to z tej firmy uwielbiam serie z verbena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię lawendę, mnie pudełeczko bardzo się spodobało

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lawendę lubię, ale bez przesady :) Żel do mycia rąk mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem jakąś wielką miłośniczką zapachu lawendy ale często stawiam ją do dekoracji w domu i na tarasie:)pięknie się zawsze prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach lawendy - ale mydełko najbardziej mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełko, nie pogniewałabym sie gdybym dostała identyczne na mikołaja gdyż uwielbiam lawendę kojarzy mi się z błogim i beztroskim dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię lawendę, więc pewnie byłabym zadowolona z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak to się pięknie prezentuje! Plus ta suszona lawenda!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham wszystko co jest lawendowe, zapachy, kosmetyki, i nawet kolor podobają mi się bardzo, a to wygląda na całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature