Top Social

Vichy Dermablend Puder Utrwalający czyli ekspert w matowieniu skóry i utrwalaniu makijażu.


O pudrze transparentnym Vichy Dermablend czytałam wiele dobrego. Szczególnie interesujący był dla mnie efekt długotrwałego matowienia skóry i przedłużenia trwałości makijażu do maksimum. Pewnie posiadaczki cery tłustej wiedzą doskonale o tym, że naszym największym problemem jest nadmierne przetłuszczanie się skóry, co w efekcie powoduje nieestetyczny wygląd całego makijażu. Ja bardzo długo szukałam pudru transparentnego, który pozwoliłby mi bez poprawek przetrwać chociaż 3-4 godziny. I tutaj bezkonkurencyjny okazał się Vichy Dermablend, który jako jedyny "przytrzymuje w ryzach" moje sebum i nie odczuwam konieczności jakichkolwiek poprawek przez 5-6 godzin. Jeśli jesteście ciekawe jak spisał się podkład korygujący z tej samej serii, to zapraszam TUTAJ.







INFORMACJE PRODUCENTA

Transparentny puder tworzy ochronną warstwę na powierzchni skóry, stanowiąc barierę między makijażem, a środowiskiem zewnętrznym. Wydłuża trwałość fluidu nawet w ekstremalnych warunkach. Puder utrwalający DERMABLEND nie podkreśla niedoskonałości skóry i nie zmienia koloru wybranego podkładu. Sprawia, że skóra staje się aksamitna i miękka w dotyku, wygląda naturalnie i pozostaje matowa. Nie powoduje wysuszania skóry. Po zastosowaniu podkładu należy nałożyć obfitą ilość pudru utrwalającego DERMABLEND za pomocą odpowiedniego puszka. Odczekać 2 minuty, a następnie usunąć jego nadmiar za pomocą pędzelka. Dopiero wówczas przejść do wykończenia makijażu, np. wytuszowania rzęs, nałożenia rożu. Hipoalergiczny. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie zawiera środków zapachowych. Lekki, niewyczuwalny na skórze puder. Przedłuża trwałość makijażu do 18 godzin.




MOJA OPINIA

Puder jest bardzo drobno zmielony, dzięki czemu staje się praktycznie nie wyczuwalny na skórze. Aplikuję go za pomocą dołączonego puszka, który jest świetnej jakości. Często zauważam u posiadaczek skóry tłustej podstawowy błąd, jakim jest zła aplikacja pudru utrwalającego. Nakładanie takiego produktu pędzlem zostawmy dziewczynom, które mają skórę normalną i suchą. My niestety musimy tego typu puder dokładnie "docisnąć" do skóry, aby odpowiednio głęboko wniknął w pory, przytrzymując tym samym nasze sebum. Dlatego aplikacja pudru puszkiem dołączonym do produktu jest świetnym rozwiązaniem i pozwala na maksymalne przedłużenie trwałości całego makijażu. Puder mimo, że jest biały, to nie bieli skóry i ładnie stapia się z podkładem. Zaraz po aplikacji widać ogromną różnicę, bo produkt świetnie wygładza i natychmiastowo matowi skórę. Tak jak już wspomniałam na wstępie, wytrzymuję bez poprawek około 5-6 godzin i to jest naprawdę świetny wynik. Dużym plusem pudru jest też jego wydajność, bo potrzebujemy niewielkiej ilości by pokryć cały obszar do zmatowienia. Puder nie spowodował u mnie żadnych podrażnień czy pogorszenia stanu skóry, więc z pewnością mogę polecić go dziewczynom, które borykają się z trądzikiem czy stanami alergicznymi. Cena waha się w granicach 70-100 zł w zależności od apteki czy sklepu internetowego. Jeśli szukacie pudru mocno matującego i utrwalającego, to serdecznie polecam.




Macie ten produkt? Jakie są Wasze wrażenia?


Pozdrawiam,
D.



53 komentarze on "Vichy Dermablend Puder Utrwalający czyli ekspert w matowieniu skóry i utrwalaniu makijażu. "
  1. Tyle o nim slyszalam ale jeszcze nigdy sie nie skusilam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi, ale jeśli ma z 10g to może warto zainwestować ;)
    póki co zadowolona jestem z primera Amilie ;) świetnie matuje i w 100% mineralny skład

    OdpowiedzUsuń
  3. doszperałam się informacji że ma 28g, to się bardzo opłaca ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy go chwalą a ja zamiast go wypróbować znowu wybrałam swój z KOBO xd

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś i był to najlepszy produkt tego typu, jaki miałam okazję stosować. Skuteczny i starczył mi na rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wydajność tego typu pudrów sypkich jest niesamowita :)

      Usuń
  6. moze kiedys spróbuje, choc po podkladzie bylam trochę zniechęcona do dermablend :/ ale tego fixera nie mialam, mi bardzo odpowiada ben nye i tez jest bardzo wydajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam Ben Nye ale słyszałam, że jest ok :)

      Usuń
    2. Ja mam kupilam w Uk mam cere tlusta i u mnie daje marne efekty a w ta pogode zerowe obecnie kisi sie w kuferku a kupilam go z nadziejami po takich recenzjach a tu klops

      Usuń
  7. mam i uwielbiam - jest wydajny i pięknie matuje. Mam też taki biały fix od Mac ale jest dużo grubiej zmielony i aż tak nie matuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na razie nic z tego typu pudrów nie dokupuję, bo mam tego aż za dużo. Nie wiem kiedy to wszystko zużyję :)

      Usuń
    2. Anonimowy29 maja, 2016

      Czy jest to puder którego możemy używać codziennie czy fixer którego mozemy używać raz na jakis czas? i czy nie wysusza okolic pod oczami? pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cała seria Dermablend jest bardzo interesująca. Dzisiaj kupiłam podkład korygujący do twarzy i jestem w szoku jeśli chodzi o krycie (chociaż nałożyłam go trochę za dużo, bo wyglądał bardzo pudrowo, a to było tylko na próbę, na co dzień będę musiała uważać z ilością) i z ciekawości zmyłam pół twarzy płynem micelarnym i prawie się przewróciłam z wrażenia nad różnicą :) Póki co do matowienia używam pudru bambusowego i radzi sobie bardzo dobrze, ale z chęcią wypróbowałabym Vichy, ale to poczekam, aż bambuska wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym wypróbować ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam, ale slyszalam na jego temat wiele pozytywnych opinii, jade do Polski w grudniu i mam nadzieje stac sie jego szczesliwa posiadaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie w takim razie będzie idealny - wszak moja tłusta cera mnie wykańcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też ale ten produkt pozwala mi utrzymać mój "smalec" w ryzach :)

      Usuń
  12. 28g to nie jest źle. Ja na razie zostaję przy swojej Jadwidze- 30g za 20zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder nie jest przeznaczony dla mojej skóry, ale super, że Tobie pasuje. Cena przy takiej gramaturze i wydajności, a co ważne, dobrym działaniu jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Twoja jest sucha to faktycznie możesz nie potrzebować takiego produktu :)

      Usuń
  14. ja osobiście używam pudru ryżowego z Marizy i radzi sobie bardzo dobrze z moją tłustą cerą a kosztuje o niebo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pudry zwykle mają bardzo podobne składy, tylko w różnej proporcji i jedne wysuszają mniej, inne bardziej, tak samo jest z efektem matowienia :)

      Usuń
  15. Ja właśnie jutro się wybieram na zakupy i mam zamiar kupic podkład i puder z Dermablend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duet idealny :) Tylko musisz dobrze dobrać odcień podkładu :)

      Usuń
  16. Kiedyś na pewno go wypróbuje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam kiedyś go kupić, ale gdzieś umknęła mi ta myśl i zupełnie zapomniałam o tym produkcie, ale teraz dopiszę go do swojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się skusilam na podklad vichy dermablend i narazie go nie ogarniam. Raz mam ładną buzię, raz maskę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najprawdopodobniej zależy od ilości, jaką nakładasz. Lepiej nałożyć dwie cienkie warstwy, niż jedną grubą. Poza tym najlepiej będzie, jeśli nałożysz ten podkład pędzlem, np Hakuro H51 :-)

      Usuń
  19. chyba musze sie mu blizej przyjrzeć, chociaz jestem nadal i wciaz zaochana w kryolanowym to czas najzwyzszy na jakies rodzenstwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. chcialabym spytac czy moglabys porownac go ze slynnym pudrem Kryolan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryolan na dłuższą metę bardzo wysuszył mi skórę,a ten tego nie robi, więc plus dla Dermablend. A jeśli chodzi o mat, to jest dosyć podobnie.

      Usuń
  21. Słyszałam o nim wiele dobrego i jestem bardzo ciekawa tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam go dawno, dawno temu.. nie zachwycał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy zmieniło teraz składy, więc może jakość się poprawiła.

      Usuń
  23. jak dla mnie trochę za drogi, ale kto wie może w przyszłości...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na jego gramaturę, to wcale nie wypada tak drogo :)

      Usuń
  24. baardzo go lubię fakt cena wysoka ale niesamowicie wydajny..więc wart każdej złotówki

    OdpowiedzUsuń
  25. To będzie idealny prezent pod choinkę dla mnie :) a gdzie lepiej kupić go w aptece czy internetem .

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się, jeśli jest bardzo wydajny to ta cena wówczas jest śmieszna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wlasnie dzisiaj dotarla do mnie paczka z nim i od jutra bede go uzywac. Mam nadzieje ze i u mnie sie sprawdzi i ze bede zadowolona:-). Podklad dermablend uzywam od 2lat ale od kad zmienili jego formule juz nie jestem tak z niego zadowolona dlatego tez wkoncu zdecydowalam sie dokupic takze puder z tej seri. Moze 2 razem beda dzialac lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Vichy jest rewelacyjny! miałam Kryolana, ale bez porównania z Vichy. Dermablend matowi mnie na 4-5h :) jeszcze żadnemu pudrowi to się nie udało! POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę mój wcześniejszy wpis sprecyzować. Ten z datą 21 kwietnia. Okazało się, że miałam Kryolana, ale nie anti shine więc nie mam porównania z Vichy. A Vichy jest ok, ale bez rewelacji. W takie upały jak dzisiaj matowi na góra 1,5-2h i często muszę poprawiać makijaż. Sprawdzę jeszcze anti shine Kryolana i dam znać na ile matowi :) Pozdrawiam Anastazja.

    OdpowiedzUsuń
  30. W jaki sposób powinno się go nakładać na dołączony puszek? Powinnam zatopić go w pudrze?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature