Top Social

Rossmann -40%. Co kupiłam na promocji i kilka nowości : Pierre Rene, Orientana, Bielenda, Neicha, Vichy.


Wszędzie szał zakupowy związany z obniżką -40% na wszystkie kosmetyki do makijażu dostępne w drogeriach Rossmann. Tym razem nie kupiłam dużo, a jedynie zainwestowałam w rzeczy, które są tego naprawdę warte. Jeśli jeszcze nie buszowałyście w Rossmannowskiej otchłani, to możecie to zrobić do 28.11.2013. W dalszej części posta pokażę Wam także kosmetyki, które są u mnie od niedawna i  które aktualnie testuję.




Wibo Spicy Lip Gloss - to już kolejne opakowanie, jakie kupuję, bo błyszczyki są naprawdę świetne. Pół - transparentne, z malutkimi drobinkami i lekko powiększające usta dzięki zawartości papryczki chilli. Pięknie połyskują w słońcu, a także w sztucznym świetle. Idealnie komponują się z pomadkami i bardzo ładnie pachną. Mam kolor 7, 8, 10, 19. Cena: 4,49/szt. 

Maybelline Colossal Volum Express - mój ulubiony tusz. Aktualnie testuję naprawdę wiele tuszy, zarówno tych drogich, jak i bardzo tanich, jednak żaden nie sprawdza się u mnie tak dobrze, jak ten. Cena 19,49/szt. 

Maybeline Affinitone - zawsze kiedy jest promocja, to kupuję ten podkład, bo świetnie nadaje się do mieszania z cięższymi fluidami sprawiając, że konsystencja jest lżejsza. Poza tym rozjaśnia zbyt ciemne kolory podkładów. Kolor, który kupuję to 03 Light Sand Beige. Cena 16,29/szt.

Synergen korektor - świetny korektor w bardzo niskiej cenie. Maskuje niedoskonałości w podobnym stopniu jak robi to kamuflaż z Catrice, jednak jest bardziej tłusty i niestety mniej trwały ale i tak go lubię. Kolor to 01 Vanilla. Cena 7,99/szt.




Jestem Ambasadorką Pierre Rene i niedawno przyszła do mnie druga paczka z nowościami właśnie tej marki oraz Miyo. Opakowania wyglądają bardzo profesjonalnie i jestem szczerze podekscytowana działaniem podkładu Comfort Matt, którego recenzja niedługo pojawi się na blogu. Dobrą wiadomością dla dziewczyn o bardzo jasnej karnacji jest to, że Pierre Rene Skin Balance jest teraz dostępny w najjaśniejszym odcieniu Champagne, który rzeczywiście jest bardzo jasny, niemalże porcelanowy, wpadający w żółte tony.  

Zawartość paczki to: Fluidy Comfort Matt matujący podkład+korektor 2w1, Puder Sypki Loose Powder trwały makijaż do 16h, Compact Powder puder brązujący, Miyo Black Maniac czarny kajal do oczu, Miyo zmywacz do paznokci z odżywką, Skin Balance nr 20 Champagne. 




Balsam w kostce Orientana - 100% naturalny, stworzony z masła kokum, masła kakaowego, wosku pszczelego, olejów i olejków roślinnych. Balsamy są robione ręcznie. Olejek imbirowy zawarty w tym balsamie pomaga zwalczać cellulit, poprawia ukrwienie skóry i jej metabolizm, a olejek z trawy cytrynowej działa detoksykująco i odświeżająco. Kostka balsamu topi się pod wpływem temperatury ciała. Zobaczymy jak balsam w takiej formie będzie się u mnie sprawdzał ale mam duże zaufanie do marki Orientana, gdyż kosmetyki do włosów, które testowałam były rewelacyjne. TUTAJ zobaczcie recenzję mojej kuracji włosowej. Produkty Orientana możecie kupić teraz w drogeriach HEBE, albo na stronie internetowej.Znacie markę Orientana? Testowałyście już coś?




BIELENDA kuracja z kwasem migdałowym - nie będę się rozpisywać na temat tej kuracji, bo chcę zrobić osobny post o stosowaniu kwasów. Niedawno właśnie zakupiłam 4 kosmetyki potrzebne do wykonania całego zabiegu: żel przygotowujący do eksfoliacji, 40% kwas migdałowy, AHA, laktobinowy, neutralizator oraz maskę odżywczo- regenerującą po eksfoliacji. Mam duże nadzieje związane z regularnym przeprowadzaniem tego zabiegu, między innymi rozjaśnienie przebarwień i spłycenie blizn, zobaczymy jak będzie.  




Rzęsy NEICHA - jestem w trakcie testowania sztucznych rzęs marki Neicha i jestem pozytywnie zaskoczona ich dobrą jakością oraz naturalnym wyglądem na oku. Świetnie sprawdza się też grzebyczek do rozczesywania rzęs i zbierania nadmiaru tuszu. Recenzja wkrótce. 



Olejek rycynowy - znów wróciłam do tego olejku, który u mnie odnosi spektakularne efekty, jeśli chodzi o rzęsy. Co roku w okresie jesienno-zimowym stosuję ten olejek smarując nim rzęsy i wspaniale się wzmacniają, zagęszczają i są sprężyste oraz nawilżone. Nie mam jakoś zaufania do tych wszystkich wynalazków, które są obecnie dostępne na rynku typu Revitalash, Magiclash itd. Najzwyczajniej w świecie boję się je stosować nie tylko ze względu na rzęsy, które podobno po zakończeniu kuracji wypadają ale też dlatego, że obawiam się o swoje oczy.



Vichy zapełniło mój dedykowany kuferek produktami Demablend i już wiecie jakim wspaniałym podkładem jest ostatnio recenzowany Vichy Dermablend do ciała (recenzja TUTAJ). Niedługo pojawi się kolejny test podkładu w kompakcie. Vichy zadbało też o mój demakijaż i testuję obecnie dwufazowy tonik do zmywania makijażu oraz płyn micelarny, którego recenzję znajdziecie TUTAJ


Zaszalałyście na promocji w Rossmannie? Czy jest coś, co szczególnie Was zaciekawiło z moich nowości?


Pozdrawiam,
D. 

_________________________________________


Zapraszam na mój Facebook & Instagram



94 komentarze on "Rossmann -40%. Co kupiłam na promocji i kilka nowości : Pierre Rene, Orientana, Bielenda, Neicha, Vichy. "
  1. zazdroszczę Vichy Dermablend!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wypas! podobają mi się rzęski! i jestem mega ciekawa nowości pierre rene.
    Z Orientany miałam maseczki i krem po oka..fajne były;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orientana ma bardzo ciekawe kosmetyki naturalne, które faktycznie działają. Sama jestem ciekawa tego balsamu w kostce :)

      Usuń
  3. same cudeńka ! a co do specyfików do rzęs to zgadzam się z Tobą, to raczej doraźny efekt..

    OdpowiedzUsuń
  4. olejek i ja teraz używam :D tzn. chwilowo jojoba, ale w tygodniu rycynowy kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki błyszczyków fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Na żywo wyglądają jeszcze lepiej, bo niestety lampa je troszkę prześwietliła:)

      Usuń
  6. Ja planuję wybrać się na zakupy do Rossmanna jutro. Mam nadzieję, że jeszcze coś dla mnie zostanie :) Planuję kupić róż z Bourjois, tusz do rzęs też z Bourjois, korektor z L'oreal (ten rozświetlający) i przy okazji zajrzę do hebe. Może będzie promocja na cienie Catrise.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już dzisiaj były duże pustki, brak kolorów itd, więc trzeba się spieszyć. Promo jest niby do 28-go albo do wyczerpania zapasów :))

      Usuń
  7. Fajne łowy ja niestety nie mieszkam w Polsce i mimo to że mam tu rossman nie robią oni tak fajnych promocji .
    I ta maskara to również moja ulubiona . Często zmieniam i testuję coś nowego ale zazwyczaj wracam do niej . :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colossal to fajny tusz i do tego długo jest świeży, nie wysycha tak szybko, jak inne :)

      Usuń
  8. Same fantastyczne kosmetyki. Ja żałuję, że podkład z Maybelline się u mnie nie sprawdza, ale po Twoich swatchach kupiłam najjaśniejszy podkład z Pierre Rene. W poniedziałek będę sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Affinitone nakładany solo też spisuje się fatalnie ale zmieszany z innymi, gęstymi podkładami typu Revlon CS działa świetnie :)

      Usuń
  9. Fajny ten zestaw Bielendy. Ciekawa jestem jak ci się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie działa tak, jak powinien. Zobaczymy jak będzie dalej i jakie efekty w rezultacie uzyskam :)

      Usuń
  10. same wspaniałości :) tusz maybelline też jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz zestaw vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się cieszę, że Pierre Rene postawiło na jasny odcień Skin balance, mam jasny ze starych serii i jest za ciemny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dużo dziewczyn narzekało, że najjaśniejszy kolor jest bardzo ciemny i faktycznie tak było. Dobrze, że coś z tym zrobili :)

      Usuń
  13. Dla mnie ten Affinitone to dno. Początkowo się sprawdzał, a potem kompletnie nie trzymał się buzi, rolował się itp. nawet gdy mieszałam go z innymi podkładami.

    Za to ten olejek rycynowy lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie stosowany solo też jest beznadziejny ale zmieszany z innymi gęstymi typu Colorstay działa świetnie. Rozrzedza, rozjaśnia i sprawia, że Colorstay rozprowadza się lepiej :) Teraz mieszam go z Vichy Dermablend, żeby go ciut rozjaśnić i też jest super :)

      Usuń
  14. Ile nowości !! Masz co testować :) Ja już też byłam na "łowach " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie był heheh :) Pokusa nie do opanowania!

      Usuń
  15. Zaszalałaś. Tusz Maybelline uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne nowości. najbardziej wpadly mi w oko rzęsy. Za błyszczykami nie przepadam zbytnio, ale to kwestia gustu. Olej rycynowy mam i stosowałam na rzęsy i brwi, ale jak zaczął mnie uczulać - mam na myśli pieczenie oczu z rana, to stosowałam go potem tylko na brwi.Chciałabym w końcu wypróbować coś z kolorówki PR, a do tej pory miałam tylko lakier. :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie uczula. Co do PR polecam ich cienie, a już konkretnie godne polecenia są cienie MIYO. Super pigmentacja :)

      Usuń
  17. nie lubie podkładu z affinitone . jest rzadki i za któryms razem gdy chciałam go użyc to wyleciała z niego jakaś woda;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale kosmetyki Synergen juz nie sa przecenione prawda?:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Probowalam sie dowiedziec ale jedna z "milych pan" powiedziala ze sa objete promocja tylko kosmetyki z szaf. Np podklady Lirene czy AA te co stoja na polkach przy pielegnacji tez raczej nie sa przecenione, tak mi sie wydaje ale pewna nie jestem. A mialam nadzieje ze u mnie sie te kobiety pomylily i u Ciebie bylo przecenione bo chcialam puder taniej wyhaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dziwnie to zrobili, bo skoro wszystkie kosmetyki do makijażu, to wszystkie, a nie takie wydziwianie... Tak teraz patrzę na stronie, to korektor z Synergen kosztuje w regularnej cenie 7,99, więc faktycznie nie ma na niego przeceny.

      Usuń
  20. Widzę ładne zdobycze zazdroszczę kosmetyków z Vichy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. konkretne zakupy widzę :) ja tam nic nie kupuję, nie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kosmetyki, a mnie to chyba najbardziej ciekawi ten balsam w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. olejek rycynowy można kupić w Rossmanie? muszę dobrze poszukać chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno musisz dokładnie przeczytać posta, o ile w ogóle czytałaś :)

      Usuń
  24. Moje rzęsy też świetnie reagują na olejek rycynowy :) mam taki sam. Również kupiłam podkład Maybelline w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta mascara w naturze jest za 16,99 : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi właśnie ktoś pisał na Facebooku, że przepłaciłam :P

      Usuń
  26. Te rzęsy wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja się ogarnęłam i w Rossmanie zostawiłam jedynie 38 złotych za podkład z Bourjois ;-)
    Czekam na kolejną recenzję dermablend ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. a jak używasz rycynowego olejku? też tak jak stosuje się odżywki, czyli w stylu malowania oka 'eyelinerem', który w tym wypadku jest olejkiem? :P czy przeciągasz palcem/grzebykiem po caaaałych rzęsach od nasady aż po końce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lece po całej długości, a później jeszcze przy nasadzie :)

      Usuń
    2. Kiedyś używałam do tego celu czystej szczoteczki po maskarze ale teraz robię to palcem i też jest ok :)

      Usuń
    3. oooo widzisz ;) to chyba też wytrzasnę jakąś starą szczotę :)

      Usuń
  29. Na łowy idę jutro, mam kilka ambitnych planów, zobaczymy co będzie. Mam w pobliżu 3 sklepy Rossmann, więc mam nadzieję, że znajdę to, co planuję ;) Co do tych błyszczyków - są piękne, kuszą mnie, dlatego mam pytanie - czy sklejają usta? Wysuszają je? Bardzo nie lubię błyszczyków, które zachowują się jak klej, do tego jeszcze wysuszają moje i tak kapryśne usta :P W ogóle, rzadko kupuję błyszczyki, wolę pomadki ;) Z błyszczyków tylko Vitaluscious z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie sklejają ust i są takie bardziej wodniste :) I nie wysuszają ust, także spokojnie możesz brać :)

      Usuń
    2. Pewnie jutro przynajmniej jeden wyląduje w koszyku ;) Moja lista się wydłuża, a portfel jęczy :P

      Usuń
  30. Które odcienie podkładu skin balance, oprócz 20, mają żółty pigment?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam oprócz 20 jeszcze 21, który również jest żółtawy :)

      Usuń
  31. Jak byłam na zakupach to właśnie się zastanawiałam nad zakupem tych błyszczyków. Wkońcu nie kupiłam dzięki Tobie jutro wylądują w koszyku:-). Pozdrawiam i obsrewuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, nie będziesz żałować :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  32. Ten Puder Sypki Loose Powder Pierre Rene jest transparentny? Próbowałaś może już go?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest transparentny.
      Jest bardzo matujący z tego, co zdążyłam zauważyć.

      Usuń
    2. Dzięki nie spodziewałam się, że tak szybko odpowiesz. Fajnie:-).

      Usuń
  33. Ile nowości! Co do Maybelline, ja zraziłam się po nieudanej przygodzie z Affinitone Mineral do ich podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  34. testuj ten pokład w kompakcie i pokaż jak możesz swatche bo nie wiem który sobie zostawić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. proszę o pomoc.. gdzie można znaleźć podkład Skin Balance.. szukałam w Rossmanach i Superpharmie .. ale lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  36. proszę o pomoc.. gdzie można znaleźć podkład Skin Balance.. w superpharmach i rossmanach nie znalazłam .. lipa :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Polecam kwas migdałowy z Norela, bielenda jedna z gorszych firm która ma kwasy w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam akurat te kwasy, bo jako jedyne są chyba sprzedawane bez potrzeby okazania dyplomu kosmetyczki i innych papierów potwierdzających kwalifikacje :-)

      Usuń
    2. No to nic tylko pogratulować firmie Bielenda :)zwłaszcza, że takie niskie PH jak na kwas migdałowy - złuszczające, profesjonalne.
      Chociaż na allegro jest norel pod nazwą peeling żelowy do twarzy z kwasem migdałowym :)

      Usuń
  38. Ja już od września stosuje kwasy seriami zamiennie... raz seria glikolowym nastepnie migdałowym. Myślałam ze efekty będą cudowne jednak przebarwienia nie rozjaśniły się tak jak tego oczekiwałam... Ale zobaczymy jak to będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak z zaskórnikami? Zmniejszyła Ci się ich ilość?

      Usuń
    2. jest, co prawda na recepte, taki specyfik Atrederm podobno bardzo skuteczny na zaskórniki

      Usuń
  39. Muszę koniecznie wypróbować ten olejek rycynowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeśli chodzi o kwasy bardziej polecałabym kwas glikolowy z Bielendy. Kwas Migdałowy z reguły jest delikatniejszym kwasem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. omg!! czekam na wszystkie recenzjeee <3

    OdpowiedzUsuń
  42. no to teraz masz testowania a testowania :) ciekawa jestem nowości z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zaciekawiły mnie te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. korektor od Synegren jest calkiem w porzo :) i baaardzo wydajny. Olej rycynowy aktualnie stosuję na brwi i rzęsy do wzmocnienia- polecam. Ciekawe jak wypadną te nowe podkłady od Pierre Rene- czy lepsze od Skin Balance. Na pewno fajny skład mają

    OdpowiedzUsuń
  45. Równeż sprawiłam sobie Affinitone w Rossmannie na promocji. :) Póki co jestem zdruzgotana jego lejącą konsystencją.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zakupy w Rossmannie i rzęski Neicha, wyglądaja super!!!
    Paczuszka od PR bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę,że udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. hoho ile dobroci!! chcialabym kiedys zobaczyc wszystkie Twoje kosmetyki kolorowe i do ciała i wszystko co masz:P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature