Top Social

Propozycja makijażu na Andrzejki & recenzja palety cieni Zoeva Metallic Stones Palette.


Dziś propozycja makijażu na nadchodzące imprezki andrzejkowe. Myślę, że tego typu makijaże powinny być nieco błyszczące i nawiązujące do jesiennego klimatu, więc użyłam cieni w kolorze ciemno zielonym, bordowym, złotym i brązowym. Cały makijaż oka wykonałam cieniami z palety Zoeva, którą ostatnio testuję. Jej mini recenzja znajdzie się na końcu wpisu. Przygotowałam dla Was także króciutki tutorial.






PALETA 28 CIENI ZOEVA METALLIC STONES PALETTE

O marce Zoeva dowiedziałam się stosunkowo niedawno, przy okazji szukania pędzli do makijażu, które kolekcjonuję. Natknęłam się wtedy na wiele pozytywnych opinii na temat pędzli i kosmetyków kolorowych Zoevy, więc postanowiłam skusić się na coś z ich oferty. Cienie, które posiadam to paletka 28 sztuk cieni perłowych, błyszczących, które mają niepowtarzalne kolory. Pigmentacja nie jest obłędna ale dla osób początkujących, które mogą mieć problemy z robieniem sobie plam koloru, to tego typu cienie okażą się zbawienne. Najlepiej nakładać je palcem albo płaskim, syntetycznym pędzlem, ruchem rozcierającym. Osiągniemy nimi dzienny i wieczorowy efekt, a nakładane na mokro będą miały mocno metaliczne wykończenie. Cienie, szczególnie te błyszczące dają naprawdę fantastyczny efekt "mokrego" oka, a kolory są typowo jesienne, przypominające nieco odcienie w palecie Vintage Romance Sleek'a. Paletka jest bardzo leciutka i nie posiada lusterka. Dzięki temu jest też cieniutka, więc zmieści się do każdego kufra, bez jego zbędnego obciążania. Przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu. Zoeva to marka, która ma swoją siedzibę w Niemczech, niedaleko Frankfurtu i wysyła bezproblemowo kosmetyki do Polski kurierem DHL. Ja swoją przesyłkę miałam u siebie po 2 dniach, świetnie zapakowaną i zabezpieczoną. Polecam zajrzeć na stronę internetową Zoevy www.zoeva-shop.de. Link do palety cieni TUTAJ.



Mam nadzieję, że takie połączenie kolorów się Wam podoba. Ja ostatnio szaleję na punkcie zieleni na powiekach i łączę ją z różnymi kolorami. Mimo, że mam zielone oczy, to takie kolory świetnie do nich pasują. 


Słyszałyście już o cieniach Zoeva? A może macie coś innego z asortymentu tej marki?


Pozdrawiam,
D.



_____________________________________________________________

ZAPRASZAM NA SWÓJ INSTAGRAM & FACEBOOK!




38 komentarzy on "Propozycja makijażu na Andrzejki & recenzja palety cieni Zoeva Metallic Stones Palette."
  1. Szczerze mówiąc nie przepadam za zielenią w makijażu, a w tej wersji staje się dla mnie nawet przyjemna ;)
    Paleta jest świetna, jednak połowa kolorów zupełnie "nie moja".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń to ogólnie trudny kolor ale w takim "sztucznym" świetle wygląda cudnie, szczególnie w takim metalicznym wydaniu :)

      Usuń
  2. Całkiem zapomniałam, że to niedługo andrzejki ! :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci ten czas i niedługo mikołajki, świeta :P

      Usuń
  3. w tych zieleniach to się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny makijaz. Bardzo podobaja mi sie odcienie z tej paletki. Intensywna pigmentacja i nasycone kolory. Chcialabym miec taki talent do malowania oka. Niestety posiadam dwie lewe rece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie trzeba talentu do takiego makijażu :) Wystarczy nakładać cienie w odpowiedniej kolejności i rozcierać. Ja i tak się dopiero uczę :)

      Usuń
  5. Makijaż bardzo mi się spodobał:)
    Paletka ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreski na powiekach to masz po prostu idealne! :) Ja cały czas próbuję wyćwiczyć rękę, żeby robić w miarę porządne kreski i nie wychodzi. Może mogłabyś mi coś doradzić w tej sprawie?
    I chciałabym jeszcze napisać, że metoda miodowania włosów o której pisałaś ostatnio naprawdę działa! W życiu nie miałam tak miękkich włosów :D. Dzięki wielkie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj idealne nie są, cały czas dążę do tego, żeby właśnie były równe. Na pewno polecam Ci używanie eyelinera w pisaku (nie w żelu), a jak wyjdzie Ci nierówno, to zawsze możesz na taką kreskę nałożyć troszkę czarnego cienia i rozetrzeć nierówności :) Baaardzo się cieszę, że miodowanie dało u Ciebie takie fajne rezultaty :)

      Usuń
  7. Ale Ty masz kochana talent,zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to ma Katosu :) Ja na razie sobie "dziabdziam" po swojemu :)
      Ale dziękuję, bardzo mi miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  8. Posiadam paletę ZOEVa z cieniami matowimi i jasne cienie są do kitu trzeba ich nałożyć naprawdę dużo żeby bylo znać cokolwiek... A ciemne to tak jak z tymi perłowymi pigmentacja średnia i dla początkujących w sam raz ;)
    Makijaż jak zwykle cudowny !! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam jeden pędzel firmy Zoeva Pencil Bruch nr 230 i bardzo go lubię. Zastanawiam się właśnie nad kupnem zestawu Eye Set. Posiadasz go może? Jakie jest Twoje zdanie na temat tych pędzli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, właśnie testuję ten zestaw i niedługo pojawi się recenzja. Jednak mogę Ci już powiedzieć na wstępie, że pędzle są lepsze niż Hakuro i Maestro, a zestaw Eye Set jest po prostu rewelacyjny. Nic więcej Ci nie będzie potrzeba do pełnego makijażu oka.

      Usuń
    2. Też słyszałam dobre opinie o tych pędzlach, więc chyba się zdecyduję :) Czekam więc na Twoją recenzję na blogu. Pozdrawiam!!
      P.S Śliczne makijaże i śliczna z Ciebie kobieta!

      Usuń
  11. Jak zwykle piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Piękne cienie <3 i makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle pięknych zieleni i brązów! Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  15. szkoda że mi brzydko w zieleni :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż i cudna paleta :) ma piękne błyszczące kolorki

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka prezentuje się bardzo fajnie, podoba mi się zestawienie kolorystyczne, niestety nie zawsze w gotowych paletach wszystko jest ok. O makijażu oczywiście nie wspominam<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny makijaż, pięknie prezentują się te zielenie na Twoim oku :) Koniecznie muszę wypróbować taką kombinację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne cienie i piękne połączenie :D Nawet nie czuję, kiedy rymuję! No, bosko jest

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature