Top Social

Podkłady mineralne Lily Lolo (swatche), korektor na zaczerwienienia Blush Away i jedwabny puder sypki Translucent Silk wygładzający niedoskonałości.


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić moim ulubionym, mineralnym produktom do makijażu twarzy, które powinny zaciekawić posiadaczki cery tłustej i mieszanej, skłonnej do zaskórników, z bliznami i zaczerwienieniami. Mowa konkretnie o podkładzie mineralnym Lily Lolo, który świetnie kryje i nie zapycha, zielonkawym korektorze na czerwone obszary twarzy oraz pudrze transparentnym, który dzięki swojej rozpraszającej światło formule, optycznie wygładza zmarszczki i niedoskonałości. 

Wszystkie te produkty możecie zakupić na stronie www.costasy.pl







PODKŁAD MINERALNY LILY LOLO SPF15

Mój odcień to Popcorn w tonacji średnio-jasnej i myślę, że będzie pasował dziewczynom, które szukają w podkładach żółtawego, ciepłego pigmentu. Podkład ma za zadanie przykryć niedoskonałości, w naturalny sposób zabezpieczyć ją przed działaniem słońca i przede wszystkim nie powoduje powstawania zaskórników. Produkt bardzo przyjemnie się aplikuje i jeśli chodzi o mnie, to potrzebuję zwykle 2 cieniutkich warstw, aby przykryć wszystkie niedoskonałości. Podkład znajduje się w wygodnym opakowaniu, z którego wysypujemy na wieczko odpowiednią ilość produktu zanurzając w nim pędzel kabuki i kolistymi ruchami rozprowadzamy na twarzy. O aplikacji podkładów mineralnych Lily Lolo bardzo fajnie opowiedziała w swoim filmie Red Lipstick Monster, więc odsyłam Was do tego konkretnego odcinka TUTAJ. Jeśli chciałybyście zakupić taki podkład, to możecie to zrobić TUTAJ.




ZIELONY KOREKTOR LILY LOLO BLUSH AWAY

Matowy, zielony korektor, który idealnie tuszuje popękane naczynka, wypryski skórne, zaczerwienienia spowodowane trądzikiem różowatym oraz nadmierną ekspozycją na słońcu. Kolor zielony dobrze maskuje wszelkie zaczerwienienia, dzięki czemu nawet cera z problemami nabierze gładkości i będzie wyglądała zdrowo. Zielony korektor kamuflujący należy nakładać cienkimi warstwami na zaczerwienione miejsca przed aplikacją podkładu. Faktycznie korektor świetnie nadaje się do tuszowania czerwonych obszarów twarzy. Nie musimy obawiać się, że zielony odcień korektora w jakikolwiek sposób będzie odznaczał się na skórze. Zielony pigment w połączeniu z zaczerwienieniami daje efekt neutralny. Ja zwykle jeszcze przed aplikacją podkładu tuszuję niedoskonałości tym korektorem. W ofercie Lily Lolo znajdziecie kilka odcieni korektorów, odpowiednio do potrzeb Waszej skóry. Wszystkie odcienie dostępne TUTAJ.




JEDWABNY PUDER SYPKI LILY LOLO TRANSLUCENT SILK

Ten produkt zaskoczył mnie chyba najbardziej ze wszystkich kosmetyków Lily Lolo jakie posiadam. Kiedy pierwszy raz go zobaczyłam z bliska, to pomyślałam, ze to chyba jakiś żart. Puder okazał się lekko perłowy i stwierdziłam, że to kompletne szaleństwo nakładać go na skórę tłustą, która przecież wymaga matu. Jednak efekt, jaki daje ten produkt na twarzy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Puder w naprawdę magiczny sposób wygładza skórę nie nabłyszczając jej i optycznie tuszuje wszystkie mankamenty twarzy (drobne zmarszczki, nierówności, dziurki po trądziku). Szczególnie lubię nakładać go już na samym końcu makijażu w okolice pod oczami, żeby maksymalnie rozświetlić i wygładzić tą partię twarzy. To mój zdecydowany ulubieniec! Szczególnie pięknie prezentuje się na zdjęciach i daje efekt "czystego" wykonania makijażu. Często rozcieram nim granice cieni :-) Możecie go kupić TUTAJ.




CZYM NAKŁADAM PODKŁAD I PUDER MINERALNY?

Do aplikacji kosmetyków w formie sypkiej idealnie sprawdzają się pędzle typu KABUKI albo FLAT TOP. Ja używam pędzli Lily Lolo Super Kabuki, a do mniejszych obszarów typu policzki Baby Buki, który widoczny jest na zdjęciu. Pędzle są naprawdę świetnej jakości i zdecydowanie przebijają swoją miękkością wszystkie pędzle do makijażu jakie mam w swojej kolekcji.  Jeśli poszukujecie dobrego i sprawdzonego pędzla do pudru, podkładu sypkiego czy różu - zdecydowanie polecam te z Lily Lolo. Nie zawiedziecie się na ich miękkości i solidnym wykonaniu. Wszystkie pędzle Lily Lolo możecie zobaczyć TUTAJ.



Używałyście już tych produktów? 

Jeśli macie jakieś pytania, zadawajcie je w komentarzach, chętnie odpowiem.



Pozdrawiam,
D.


19 komentarzy on "Podkłady mineralne Lily Lolo (swatche), korektor na zaczerwienienia Blush Away i jedwabny puder sypki Translucent Silk wygładzający niedoskonałości."
  1. Ciekawe te podkłady z Lily Lolo a baby buki pędzel bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się te podkłady:) Heh..na razie marzę..no ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża gama kolorystyczna można więc dobrze dobrać odpowiedni odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam już dwa podkłady w różnych kolorach z LL i u mnie się kompletnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie jakby ten podkład sprawdził się na mojej cerze, ale cena mnie nieco odpycha, tym bardziej jeśli nie trafię w odcień ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne i ciekawe kosmetyki, podkład jednak wolę w kremie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam jedynie próbkę podkładu LL - China Doll, i choć odcień i efekt baardzo na tak, to niestety dla mnie za słabe krycie było :( Moooże, jak moja skóra poczuje się lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je! Krycie mają nieco słabsze niż np. Everyday Minerals, ale na mnie wyglądają o niebo naturalniej- a jeśli potrzeba zawsze można dobrać korektor (nawet link jest w tekście:) i przy odrobinie wprawy nawet kiepska cera wygląda przepięknie- a wierzcie mi, mojej naprawdę daleko do ideału... Kolory też są mega- ja już od kilku lat w zimie jadę z porcelain a latem china doll i jestem zadowolona:) a przed mnerałami naprawdę nie mogłam znaleźć odpowiedniego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od dzisiaj jestem posiadaczką podkłady mineralnego z anabelle minerals, od dawna kusi mnie też ten LL . Jak ten co mam się sprawdzi to na ten też zapewne się skusze ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. mam porcelain podkład i puder translucent silk, bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze nigdy nie miałam , jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziły ;-) .
    ale masz ładne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, ale coraz częściej o nich czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Planuję kupno, waham się jedynie odnośnie koloru, nie wiem który z 2 najjaśniejszych odcieni wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna chodzą za mną te podkłady Lily Lolo... Problem tylko z odcieniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam, ale jestem posiadaczką właśnie opisanej cery, więc pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny post! Ja też od jakiegoś czasu używam kosmetyków z Lily Lolo. Zastanawiałam się jednak nad wypróbowaniem kosmetyków mineralnych z Earthnicity. Czy miałaś już styczność z tą marką? Jeśli tak, to jak wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam styczności z marką o której piszesz :)

      Usuń
  17. Oj ja też ciągle się czaję na Lily Lolo, ale muszę najpierw zużyć to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, proszę Cie o pomoc w doborze odcienia, używam korektora pro longwear MAC nw15 i podkladu pro longwear MAC NW15, który lily lolo będzie dla mnie odpowiedni? Sylwia

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature