Top Social

PHARMACERIS T: Oczyszczający płyn bakteriostatyczny z kwasem migdałowym SEBO-ALMOND-CLARIS oraz oczyszczający dermo-peeling zwężający pory PURI-SEBOPEEL.


Dziś chciałabym Was zainteresować dwoma produktami PHARMACERIS z serii T czyli dla cery trądzikowej i problematycznej. Oczyszczający płyn bakteriostatyczny z 2% kwasem migdałowym to nic innego jak tonik, którego zadaniem jest dokładnie oczyścić skórę z wszelkich bakterii, które powodują powstawanie zmian, a peeling zwężający pory to bardzo drobny i delikatny preparat, który świetnie złuszcza martwy naskórek i odblokowuje pory. Jeśli macie problemy ze swoją skórą takie jak trądzik, zaskórniki, przetłuszczanie się w strefie T oraz rozszerzone pory, to tego typu produkty powinny znaleźć swoje miejsce w Waszej codziennej pielęgnacji.

Seria PHARMACERIS T to linia stworzona z myślą o dermopielęgnacji skóry trądzikowej. W skład całej serii wchodzi 13 produktów, które pomagają w walce z trądzikiem. Wszystkie kosmetyki z serii T możecie zobaczyć TUTAJ.






Oczyszczający płyn bakteriostatyczny z kwasem migdałowym SEBO-ALMOND-CLARIS

Preparat przeznaczony do przemywania skóry trądzikowej z umiarkowanymi i intensywnymi zmianami zapalnymi z tendencją do błyszczenia, powstawania blizn i przebarwień potrądzikowych. Dedykowany do obszarów skóry najczęściej narażonych na występowanie trądziku, również profilaktycznie.

 

DZIAŁANIE

Specjalistyczny płyn odznacza się silnym działaniem bakteriostatycznym hamując całkowicie rozwój bakterii i proces powstawania zmian trądzikowych. Głęboko oczyszcza skórę i działa regulująco na wydzielanie sebum zapobiegając namnażaniu się bakterii i powstawaniu nowych niedoskonałości. Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka umożliwiając fizjologiczne odblokowanie porów. Usuwa nadmierne zgrubienia wygładzając skórę. Stymuluje skórę do regeneracji i odnowy. Ekstrakt z cytryny i Fruit-peel działają rozjaśniająco na przebarwienia wyrównując koloryt skóry. Preparat nie powoduje przesuszenia skóry. Idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych preparatami z serii Pharmaceris T zwiększając efektywność kuracji przeciwtrądzikowej.

 

JAKIE EFEKTY ZAUWAŻYŁAM?  

Płyn jest bardzo lekki i w przyjemny sposób można go zaaplikować na wcześniej oczyszczoną skórę twarzy, dekoltu i pleców. Ja używam go po dokładnym demakijażu, omijając okolice oczu. Pewnie wiele z Was wie, że kwas migdałowy działa wyjątkowo korzystnie na skórę, szczególnie tą tłustą i trądzikową. Tonik ma w swoim składzie 2-procentowe stężenie tego kwasu. Zaraz po użyciu toniku skóra jest odświeżona, miękka i mam wrażenie głębokiego oczyszczenia. Płyn bardzo przyjemnie pachnie, nie lepi się. Skóra po około miesiącu używania tego produktu jest delikatnie rozjaśniona i ujednolicona. Używałam go co 2-3 dzień po każdym demakijażu, przed nałożeniem kremu nawilżającego na noc. Pojemność to 190 ml czyli bardzo dużo, a cena to 28,90 i jest dostępny TUTAJ.

 

 

Oczyszczający dermo-peeling do twarzy zwężający pory PURI SEBO-PEEL

Peeling polecany do głębokiego oczyszczania skóry trądzikowej o umiarkowanych zmianach (krostki, grudki, zaskórniki) z tendencją do błyszczenia. Nie rekomendowany przy ostrych ropnych zmianach zapalnych.

 

DZIAŁANIE

Peeling w postaci krystalicznego żelu, odblokowuje i głęboko oczyszcza pory usuwając zanieczyszczenia. Redukuje istniejące zaskórniki i zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Zawarte w peelingu drobinki peelingujące delikatnie złuszczają zrogowaciałe komórki naskórka nie podrażniając skóry. Zmniejszają widoczność śladów po niedoskonałościach, wygładzają i wyrównują strukturę skóry zapewniając jej gładkość. W połączeniu z witaminą B3 stymulują skórę do odnowy komórkowej przyspieszając proces jej regeneracji. Formuła wzbogacona o Pore-Diminish wzmacnia włókna kolagenowe skóry wokół porów, zwężając ujścia i zmniejszając ich widoczność.


JAKIE EFEKTY ZAUWAŻYŁAM?
Peeling jest bardzo drobniutki i na pewno nie podrażni skóry wrażliwej, jaką niewątpliwie jest skóra tłusta. Używa się go bardzo przyjemnie, gdyż jego gęsta konsystencja idealnie rozprowadza się na twarzy, tworząc lekką piankę. Po każdorazowym jego  użyciu (2 razy w tygodniu) czuję, że moja skóra jest wyraźnie gładsza, a pory faktycznie są zwężone. Nie ma w swoim składzie żadnych zapychających składników, nie podrażnia, nie uczula (jest hipoalergiczny). Ponad to jest bardzo wydajny, bo wystarczy niewielka ilość, aby pokryć całą twarz.  Polecam szczególnie dziewczynom, które nie lubią mocnych "zdzieraków", a jednak lubią od czasu do czasu użyć mechanicznego peelingu, który usunie martwy naskórek i odblokuje pory. Pojemność to 50 ml, a cena to 24,90. Dostępny TUTAJ.


Używałyście już tych produktów? Co o nich myślicie?


Pozdrawiam,
D.

14 komentarzy on "PHARMACERIS T: Oczyszczający płyn bakteriostatyczny z kwasem migdałowym SEBO-ALMOND-CLARIS oraz oczyszczający dermo-peeling zwężający pory PURI-SEBOPEEL."

  1. z tej linii mieliśmy inne produkty, tych nowości nie mieliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie brzmi:) zainteresowały mnie te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty, ja zużyłam już nie wiem które opakowanie płynu miceralnego Pharmaceris z kwasem migdałowym, może spróbuję tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze wypróbować - zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami :) Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii jeszcze nic nie używałam więc recenzja jest dla mnie przydatna. Muszę w końcu coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o tej firmie słyszałam ale kosmetyków nie używam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęscie jako tako problemu z trądzikiem nie mam, więc myśle że takie specyfiki nie dla mnie;) Mimo wszystko ciekawa recenzja i osoby z problematyczną cerą skuszą się. Ogólnie jestem ciekawa innych produktów pharmaceris bo duzo dobrego słyszałam o kremach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się być bardzo ciekawymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic z tej linii, w swoim czasie pewnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego płynu oraz kremu z tej seri almond peel 5 % i potwierdzam: skóra jest oczyszczona, kosmetyki naprawdę ładnie ujednolicają skórę a do tego wszelkie wypryski znikają ekspresowo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zastanawiam się nad kupieniem tego peelingu i ogólnie patrze na serie T z pharmaceris. Miałam z niej kilka produktów i bardzo fajnei sie sprawdzały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn znam bardzo dobrze. Zużyłam jego kilka buteleczek. Uratował moje plecy, szyję, dekolt, a nawet brzuch, miejsca, które po odstawieniu hormonów zostały zaatakowane przez ogromne ilości potwornych pryszczy! Dopiero po zużyciu 3 buteleczek efekty były zauważalne, ale jak spektakularne. Oczyścił moje plecy prawie do zera. Pięknie rozjaśnił blizny, przebarwienia, zniwelował pryszcze, krostki, zaskórniki i zapobiegał ich powstawaniu. No cudo. Plecy mam prawie czyste, prawie, bo przerwałam kuracje. Smarowałam nim cały tułów i twarz, 2x dziennie więc wystarczał mi na niecałe 3 tyg. Portfel się zbuntował. Płyn o dziwo już tak pięknie nie działał na twarzy jak na plecach, itd. Peeling niedawno zakupiłam, ale już jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie po dwukrotnym uzyciu płynu mocno wysypało... Czy stosować go nadal? Może to naturalna reakcja? Proszę o pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature