Top Social

Gesha Beauty Collagen Drink czyli suplement diety nowej generacji!


Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o moich wrażeniach po miesięcznej kuracji Gesha Beauty Collagen Drink. Drinki kolagenowe nie są jeszcze tak popularne w Polsce jak typowe suplementy diety przyjmowanie w formie tabletek. Produkt o którym mowa to suplement diety nowej generacji w postaci napoju, a zatem do 50 razy bardziej skuteczny niż tabletki kolagenowe. 





Co to jest drink kolagenowy?

Gesha Beauty Collagen Drink zawiera tylko wysokojakościowe składniki. Hydrolizowany kolagen pochodzący z ryb stanowi główny składnik, a  mieszanka witamin wspiera jego działanie. Naturalny słodzik Stevia (Stevia rebaudiana) pozwala nawet cukrzykom korzystać z naszego produktu. Skład ten został zaprojektowany dla maksymalnej absorpcji i biodostępności. Gesha Beauty® Colagen Drink jest produkowany z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej technologii i najwyższych standardów jakości w przemyśle nutrikosmetyków. Gesha Beauty Collagen Drink daje natychmiastowy zastrzyk energii, dzięki orzeźwiającym smakom jabłka i wiśni. Pijąc go tuż po przebudzeniu uzyskasz lepszy efekt, ponieważ jest wtedy lepiej wchłaniany przez Twój organizm.



Jakie efekty po kuracji?

Każdego dnia jesteś narażona na stres, którego skutki z biegiem czasu stają się widoczne na Twojej skórze. Kobiety, które regularnie piły Gesha Beauty Collagen Drink zauważyły pozytywny wypływ na bilans nawilżenia ich skóry, która była wyraźnie gładsza i bardziej jędrna. Jeśli chcesz zredukować skutki stresu, wygładzić zmarszczki, odżywić i nawilżyć swoją skórę Gesha Beauty Collagen Drink jest idealnym rozwiązaniem. Jednakże by uzyskać szybkie i zadowalające efekty, należy wdrożyć zdrową i zbilansowaną dietę. Aksamitne ciało, elastyczna i gładka cera, mocne i piękne włosy i paznokcie, a także zdrowe stawy to rezultat dziennego stosowania produktu. Spowalnia i regeneruje proces starzejącej się skory oraz redukuje zmarszczki i cellulit. Skóra staje się jędrna i optymalnie napięta, dodatkowo uzyskuje odpowiednie nawilżenie.

SKŁAD: woda; zagęszczony sok jabłkowy; kolagen; stabilizator: pektyny (jabłkowe); regulatory kwasowości: kwas cytrynowy, kwas jabłkowy; substancje konserwujące: benzoesan sodu, sorbinian potasu; substancja słodząca: glikozydy stewiolowe; octan DL- alfa tokoferolu (witamina E); kwas L-askorbinowy (witamina C); octan retinylu (witamina A); aromaty.



Jakie efekty zauważyłam?

Po wypiciu 30 buteleczek tego produktu zauważyłam przede wszystkim to, że przestały mi całkowicie wypadać włosy, co jest naprawdę sporym osiągnięciem. Moje włosy wypadają mi z różną częstotliwością ale nigdy nie było tak, że nie wypadały mi wcale. Od jakiegoś tygodnia na szczotce nie mam ani jednego włoska, a przy myciu wyciągam z wanny może 1-2 włosy. Drugim dużym plusem jest też poprawa stanu mojej cery. Jak pewnie wiecie, bo już nie raz o tym wspominałam, mam cerę problematyczną, która ma swoje lepsze i gorsze momenty. Od kiedy piję regularnie drinki kolagenowe, to zauważyłam, że wychodzi mi znacznie mniej "niespodzianek", niż zwykle.  Skóra stała się bardziej delikatna i miękka. Poza tym drinki kolagenowe dają niezłego "kopa" co rano i naprawdę pobudzają. O działaniu antycellulitowym niestety nie opowiem, bo od jakiegoś czasu nie borykam się już z tego typu problemami. Działanie przeciwzmarszczkowe też na razie jest mi obce, jednak muszę powiedzieć, że skóra jest wyraźnie bardziej nawilżona i problem suchych skórek przestał mnie dotyczyć.



Smak, opakowanie, cena:

Smak to połączenie jabłek i wiśni, co daje bardzo orzeźwiającą mieszankę. Sam płyn jest delikatnie mętny i przypomina naturalny sok owocowy. Smak jakoś szczególnie nie przypadł mi do gustu. Co do opakowania, to produkt znajduje się z szklanych buteleczkach po 30 ml każda. Jedna kuracja to 30 buteleczek. Cena to około 450zł, co jest ceną naprawdę wysoką. Jeśli jednak stać Was na taką kurację, to z pewnością warto spróbować. Zawartość witamin i dobroczynnych składników na pewno korzystnie wpłynie na Wasze samopoczucie i wygląd zewnętrzny, a jeśli borykacie się dodatkowo z wypadającymi włosami, to tego typu rozwiązanie może być idealne. Polecam szczególnie osobom, które nie lubią przyjmować tradycyjnych suplementów w tabletkach. Kurację możecie zakupić TUTAJ.



Stosowałyście już taką kurację u siebie? Co myślicie o drinkach kolagenowych?


Pozdrawiam,
D.

12 komentarzy on "Gesha Beauty Collagen Drink czyli suplement diety nowej generacji!"
  1. Wow dla mnie to nowość, całkowita! Naprawdę ktoś to fajnie wymyślił w formie napoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak dla mnie zaporowa, ale z tego co napisałaś wynika, że warto zainwestować w tą kurację. Gdybym dysponowała taką kwotą to z pewnością chciałabym wypróbować te drinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt ale makabrycznie drogi!

    OdpowiedzUsuń
  4. moja koleżanka dietetyczka mówi, że powinno się jeść dwa jabłka dziennie i można odstawić wszelkie specyfiki do twarzy :)

    ja bym pewnie po tym spuchła :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt wygląda ciekawie, ale cena skutecznie zniechęca!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tak samo całkowicie przestały wypadac włosy i do tej pory juz po dwóch miesiącach od kuracji nadal nie wypadają. Uważam to za duży sukces ale ta cena... gdybym miała kupę kasy to z pewnością bym sobie co miesiąc fundowała taką kurację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drink może nazywa się kolagenowy, ale nie wiem czy wiesz, że kolagen podawany doustnie nie działa!!! Nawet jeśli znajduje się tak wysoko w składzie. Słyszałam o tym na wykładzie u mojej doktor, która przeprowadzała przez kilka lat badania nad właśnie działaniem kolagenu. Dodatkowo to jest tylko suplement diety. Moim zdaniem te pozytywne efekty to zasługa pozostałych składników w tym produkcie. Szkoda też, że jego cena jest wysoka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie myl zwyklego kolagenu z hydrolizowanym( wchlanialnym) a takowy jest wlasnie uzyty w tym produkcie, domyslam sie ze dla ciebie to zadna roznica hehehe

      Usuń
  8. Pierwszy raz się spotykam z takim czymś. Łał, totalna nowość dla mnie.
    Fajny blog, skromnie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooooo kurcze! Też nie slyszałam o tym, ale z tego co piszesz, to aż by się chciało napić.
    Mi włosy wypadają garściami teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o czymś takim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kiedyś się skuszę póki co ciut za drogi dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature