Top Social

Baza pod cienie Paese: tania alternatywa dla początkujących i nie tylko.


W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaproponować tańszą alternatywę dla droższych baz pod cienie typu ArtDeco czy Mac. Baza o której będzie mowa to Paese Eyeshadow Base, której zadaniem jest:

  • wygładzenie skóry powiek
  • rozjaśnienie powiek
  • wzmocnienie koloru nakładanego cienia
  • ułatwienie aplikacji cieni (szczególnie sypkich)
  • przedłużenie trwałości cieni (zapobieganie rolowaniu się, osypywaniu, zanikaniu cienia)





MOJA OPINIA

Baza znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 5ml. Jej kolor jest pół transparentny czyli prawie przeźroczysty, jednak daje delikatną, wyrównującą poświatę. Konsystencja jest bardzo gęsta i kremowa. Baza faktycznie niesamowicie podbija kolor cieni ale najbardziej zaskakująca jest ich trwałość. Demakijaż oka potraktowanego tą bazą jest dosyć trudny, bo cień schodzi naprawdę ciężko. Z bazą pracuje się łatwo, o ile zaaplikujemy ją na całkowicie suchą, "gołą" powiekę. Jeśli rozsmarujemy ją na wcześniej przypudrowanej powiece, to pojawią się nieestetyczne rozmazy. Musimy ją też nałożyć bardzo równomiernie, bo inaczej cień będzie miał różną pigmentację. Na zdjęciu dosyć niedokładnie rozsmarowałam bazę, dlatego kolor cienia jest nierówny. Myślę, że jest to baza na którą warto zwrócić uwagę szczególnie w przypadku, gdy mamy trudności z trwałością cieni, które się rolują, znikają i rozmazują na powiece. Aktualnie używam jej przy aplikacji cieni sypkich, które dosłownie przyklejają się do niej i wytrzymują cały dzień w nienaruszonym stanie. Cena jak za taką jakość jest bardzo niska, bo około 13 złotych. Bazę możecie kupić TUTAJ. Na www.topdrogeria.pl znajdziecie także wiele innych, tanich kosmetyków, które swoją jakością nie odbiegają od o wiele droższych produktów. 





Miałyście już styczność z tą bazą?


Pozdrawiam,
D.


_______________________________________________________________________

Zapraszam Was na swój INSTAGRAM!




52 komentarze on "Baza pod cienie Paese: tania alternatywa dla początkujących i nie tylko."
  1. bardzo lubię tą bazę! jednak po bodajże 5 miesiące mi przestała działać ale przy takiej cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po paru miesiącach troszkę zastyga w opakowaniu ale takie uroki baz w słoiczkach... :/

      Usuń
  2. Woow efekt podbicia koloru niesamowity :) Muszę się jej dokładniej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbija rewelacyjnie tylko trzeba dokładnie ją rozprowadzić :)

      Usuń
  3. Wygląda zacnie. Jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej. Ale jak wykończę swoją obecną, to tej poświęcę parę złotych i trochę czasu. Podbija cienie fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, choć firmę znam i cenię:)
    aktualnie używam ArtDeco i jestem z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zakupiłam teraz z bazę artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to już droższy wydatek ale też kiedyś miałam i była całkiem ok :)

      Usuń
  7. Nie miałam, ale wydaje się fajna. :)
    jednak jak zużyję bazę pod cienie Hean to znów do niej wrócę, bo jak za ok. 12 zł jest bardzo dobra;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obecnie używam też bazy z Lily Lolo, która jest dużo droższa i sprawdza się całkiem podobnie jak Paese. LL ma lekką przewagę, bo daje krycie :)

      Usuń
  8. nie, ale na pewno przetestuje:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, nawet ok tylko po ok. 3 miesiącach mam wrażenie, że gorzej się rozprowadza jakby roluje.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są niestety uroki baz w słoiczkach :) Zawsze tak jest...

      Usuń
  10. Mam tą bazę i bardzo ją lubię, tania, wydajna i przyjemna w użytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no i moja lista zakupów rośnie przez Ciebie :P buziolki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tej bazy, zwykle kupowałam z Inglota lub Hean, świetnie mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: interesting eyeshadow base. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  14. Może wyprobuję, bo właśnie mi się moja baza kończy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie mialam bazy pod cienie... Ale różnica faktycznie jest spora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie musisz zakupić sobie jakąś bazę :) Ja nie wyobrażam sobie makijazu bez tego kosmetyku :)

      Usuń
  16. nie mam jej (jeszcze), ale bardzo lubię kosmetyki Paese ;D ps. chyba masz źle podlinkowane słowo "instagram" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, wielkie dzięki, coś mi się źle podlinkowało, już zmieniłam :))))

      Usuń
  17. Firma Paese ma wiele perełek w swoim asortymencie, które jeszcze nie zostały docenione ;) bazę wypróbuję na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam kilka kosmetyków tej marki i z bazy jestem zadowolona najbardziej :)

      Usuń
  18. Ja mam bazę z Hean i jestem z niej zadowolona, mimo że nie podobija tak koloru jak ta to i tak dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza powinna troszkę jednak kolor podbijac :)

      Usuń
  19. Dobrze o niej wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wczoraj ją kupiłam w beauty store!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jestem mega zadowolona! ostatnio mialam problem z rozswietlaczem w sztyfcie catrice, bo ma wielkie drobinki, ktore leciały mi do oka, ale ta baza jakoś je "przytrzymuje" i nie ma tragedii :) produkt warty polecania!

      Usuń
    2. ojeej :/ nie publikuj tego, zagalopowałam się z dwoma komentarzami, bo czasami ze smartfona mi nie ida na youtube komentarze, myslalam, ze i tu :D buziaki ;)

      Usuń
  21. Nie mam jej, a aktualnie moja baza z esence się skończyła, więc możliwe, że ją kupię, bo na prawdę fajny efekt podbicia koloru daje :) a niestety u mnie cienie średnio się trzymają, bo mam tłustą powiekę..
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ta baza może się u Ciebie sprawdzić :)

      Usuń
  22. wow! how great! thank you for review dear=)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Również posiadam tą bazę i u mnie sprawdza się doskonale. Przedział cenowy podobny do bazy z Hean która u mnie się nie sprawdziła nie podbijała tak koloru cieni jak robi to Paese. Ja polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi chyba sprzedali starą bo zrobiła mi się z niej plastelina :(

    OdpowiedzUsuń
  25. zakupiłam na początku grudnia i spisuje się znakomicie:) nawet moje "elfy" poszły w odstawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tę bazę! Jedyny problem to taki, że ciężko gdy jest go mniej niz polowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. wydaje się na dobrą i cena jest dobra więc może pomyśle o niej bo jak na razie nie mogę znaleźć odpowiedniej bazy dla siebie mam problem z rolowaniem się cieni i z ich znikaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiam się nad zakupem tej bazy, albo z avonu. Cena jest praktycznie identyczna. Ta z paese ma 5ml a z avon 3ml. Testowałaś może tą z avonu? Nie wiem którą wybrać.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature