Top Social

Akademia zmysłów L'Occitane: Balsam do ciała i żel pod prysznic złoty kwiat & akacja + WYNIKI JBH.


Kolejny miesiąc i kolejne pachnące pudełko od L'Occitane w ramach Akademii Zmysłów. Zawartość pierwszego pudełka możecie podejrzeć TUTAJ, a dziś chciałabym Wam pokazać co znalazło się w najnowszym pudełku. Zapachy, o których będzie mowa to cudowna woń akacji i mimozy.






MLECZKO DO CIAŁA I ŻEL POD PRYSZNIC AKACJA I ZŁOTY KWIAT

Wyjątkowa kompozycja, dzięki której zmysły szaleją z zachwytu, staje się nową bohaterką L’Occitane en Provence. To wspaniałe dzieło Karine Dubreil jest darem ziemi Grasse – najpiękniej pachnącego miasta świata. Mowa oczywiście o słonecznym i otulającym połączeniu ciepłej mimozy i delikatnej akacji – nowej kompozycji z linii La Collection de Grasse.


Złotym kwiatem nazywa się kwiat mimozy – typowej rośliny z południa Francji. Wiele ogrodów obsadzonych jest tymi pięknymi  drzewami, których gałęzie wypełnione są małymi, puszystymi kwiatami dającymi efekt miękkości i rozświetlającymi swym żółtym kolorem grudniowe dni. Zapach mimozy krążący w powietrzu jest bardzo naturalny i delikatny, a  zarazem wręcz uzależniający i wciągający.


Akacja natomiast jest kwiatem, kojarzącym się z ludzkim ciepłem, delikatnością, daje pozytywne, pocieszające wibracje.  Jej żółte kwiaty dają efekt świetlistości i przypominają o rychłym powrocie wiosny. Wiele gatunków akacji ma piękny zapach, ale tylko dwa z nich używane są w przemyśle perfumeryjnym.



MLECZKO DO CIAŁA

Przyznam, że jeszcze tak cudownie urzekającego zapachu nie mam w swojej "balsamowej" kolekcji. Ba, nawet moje perfumy nie pachną równie uwodzicielsko i świątecznie.  Zapach jest naprawdę MEGAinstensywny i z pewnością przebije swoją mocą każde perfumy jakie na siebie "ubierzecie". Woń jest bardzo kwiatowa i wyraźnie czuć nutę akacji, którą absolutnie uwielbiam. Zapach odświeża i utrzymuje się na mojej skórze cały dzień, pozostając na ubraniach! Jeśli szukacie zapachu na zimę, który delikatnie Was utuli i ukoi zmysły, a będzie przy tym lekko uwodzicielski i tajemniczy - musicie wypróbować to mleczko! Byłam szczerze zaskoczona tym, jak długo zostaje na skórze. Co do nawilżenia, to pozostawia skórę miękką i gładką i nie lepi się przy tym, nie zostawia tłustej warstwy. Cena to około 79zł za 175ml, link do mleczka TUTAJ. 



ŻEL POD PRYSZNIC

Aksamitny żel rozświetlony opalizującymi cząsteczkami, które rozpuszczają się w kontakcie z wodą, tworząc gęstą pianę. Skóra pachnie delikatnymi, pudrowymi nutami kwiatów. Pachnie równie fantastycznie co mleczko i świetnie się z nim uzupełnia. Świetnie się pieni i pozostawia skórę miękką, nawilżoną. Niestety drobinki zostają na skórze w bardzo znikomej ilości. Jednak produkt dzięki tym połyskliwym drobinkom brokatu przepięknie prezentuje się na mojej półce łazienkowej.  Przedłuża i wzmacnia intensywność zapachu mleczka. Cena to 50zł za 175ml, link do tego żelu TUTAJ


 Czujecie się skuszone zapachem akacji i mimozy? 
W ofercie jest także dostępna woda toaletowa i olejek do ciała.

Pozdrawiam,
D.

_________________________________________________

Miło mi ogłosić wyniki konkursu JBH.

Szampon+odżywkę JBH wyśle do:

Anna Sokół
Agnieszka Majewska
Magdalena Opiela


Kupony zniżkowe -25% JBH wyśle do:

Teresa Frątczak
Asia Kornak
Alena Dubrowskaja
Katarzyna Karolewska
M. Kolakowska
Assiulek
Bellisima Trzeciak
Ewkunia1
Martyna Solpa
Marzena Kloska 

Dziękuję za udział i zapraszam na następne konkursy!


18 komentarzy on "Akademia zmysłów L'Occitane: Balsam do ciała i żel pod prysznic złoty kwiat & akacja + WYNIKI JBH."
  1. ten zapach jest obłędny :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że też przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Fajne opakowania, idealne na prezent na Gwiazdkę. Jestem ciekawa tego zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bardzo świąteczny zapach i świąteczne opakowanie :)

      Usuń
  3. Akacja to nic dla mnie. Jest to jeden z tych zapachów, od którego zaczyna mnie boleć głowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tego typu zapachy, które się kocha albo nienawidzi. Mi bardzo przypadł do gustu, bo w połączeniu z zapachem mimozy prezentuje się rewelacyjnie :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tego zapachu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opakowania i produkt po Twoim opisie kusi, żeby ko kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszona zapachem jestem zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośniczki akacji będą bardzo usatysfakcjonowane zapachem!

      Usuń
  7. Za każdym razem, jak przechodzę obok L'OCCITANE mam ochotę wejść i kupić szampon oraz odżywkę do włosów, które poznałam dzięki Shiny Box kilka miesięcy temu (od tej pory nie spotkałam się z lepszymi kosmetykami do włosów), ale cena prawie 100 zł za szampon i 100 zł za odżywkę trochę mnie przeraża... W dodatku po tym, jak tok temu firma mnie potraktowała nie zamierzam wydać ani złotówki :) Chyba, że dostanę w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ceny są takie wysokie, to fakt. Coś o tej aferze słyszałam, ale wtedy jeszcze nie prowadziłam bloga :)

      Usuń
  8. Chyba jestem skuszona, szczerze powiem nigdy jeszcze nie weszłam do tego sklepu chociaż zawsze mnie kusi.. ale mój rozsądek mi podpowiada,że jednak mam tam nie wchodzić :D mój portfel się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zachęcają.. Żeby tak chociaż powąchać, chociaż nie pewnie bym od razu przepadła ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature