Top Social

Wzmacniająca odżywka do paznokci z diamentem Eveline Nail Salon, ochrona przed łamaniem i rozdwajaniem.


Dawno nie było posta paznokciowego ale to wszystko dlatego, że moje paznokcie były ostatnio bardzo łamliwe. Przekopałam internet w poszukiwaniu dobrej odzywki, która pozwoliłaby mi wyhodować paznokcie do takiej długości, jak lubię. Zupełnie przypadkowo trafiłam na odżywkę Eveline Nail Salon Professional Clinical Care. Jest to formuła z diamentem, która ma chronić przed łamaniem i rozdwajaniem paznokci. 

Zawiera 2% formaldehydu, który w dosyć nieprzewidywalny sposób może wpłynąć na stan naszych paznokci. Dużo jest kontrowersyjnych opinii na temat odżywek do paznokci Eveline ale równie dużo jest też opinii bardzo pozytywnych. Formaldehyd ma za zadanie wywołać reakcję obronną naszej płytki paznokcia, która pod jego wpływem powinna zacząć się pogrubiać. Niestety nie u każdego działanie jest takie samo, jednak u mnie odżywka sprawdziła się w 100%. Paznokcie są mocniejsze, przestały się łamać, a lakier trzyma się na nich 7 dni, co jest dużym wyczynem w moim przypadku.





Kilka słów od producenta

Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.
 
Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci. Uwaga: Zawiera 2% formaldehydu. Przed użyciem należy zabezpieczyć skórki oliwką lub kremem.



Moja opinia

Nie ukrywam, że trochę bałam się zastosować u siebie tą odżywkę. Pracuję w biurze, z klientami, gdzie każdy zwraca bardzo dużą uwagę na dłonie. Nie wyobrażałam sobie sytuacji, gdzie moje paznokcie wyglądałyby gorzej, niż przed kuracją. Dużym problemem u mnie było łamanie się paznokci na bokach, co wygląda fatalnie przy kwadratowym kształcie płytki, więc postanowiłam zaryzykować. Przyznam, że po pierwszym użyciu produktu, paznokcie lekko mnie bolały, jednak po 2 dniach to uczucie całkowicie ustąpiło. Pierwszym i zauważalnym pozytywem tej odżywki było to, że lakier trzymał się na niej bez zarzutu około 7 dni, więc jest świetnym base coatem. Drugą pozytywną rzeczą jest też to, że odżywka ma mleczny kolor i nieźle wygląda solo na paznokciach. Jednak najbardziej zaskoczyło mnie wzmocnienie paznokci (są twardsze) i całkowite wyeliminowanie efektu rozdwajania. Efekt ten zauważyłam po 2 tygodniach regularnego nakładania odżywki. Zatem wszystkie obietnice producenta zostały spełnione i produkt sprawdził się u mnie idealnie. Po zaprzestaniu stosowania, paznokcie są nadal twarde, więc efekt utrzymuje się długo.  




Podsumowując, jeśli macie problem z zapuszczeniem paznokci, bo są łamliwe, rozdwajające, a lakier nie trzyma się na nich długo - polecam. Tak jak już wcześniej wspomniałam, nie u każdego odżywka sprawuje się tak dobrze, więc musicie obserwować swoje paznokcie. Kosztuje niewiele, bo około 14 złotych. Ja swoją znalazłam na www.topdrogeria.pl, gdzie możecie dostać też inne odżywki wzmacniające Eveline. 


*** na paznokciach lakier Eveline Instant Colour 521, jednak kolor na zdjęciu jest troszkę przekłamany.




Miałyście już odżywki tego typu? Jakie są Wasze wrażenia? Piszcie w komentarzach.


Pozdrawiam,
D.


32 komentarze on "Wzmacniająca odżywka do paznokci z diamentem Eveline Nail Salon, ochrona przed łamaniem i rozdwajaniem."
  1. obecnie używam NailTek. Zauważyłam lekką poprawę, a fakt, że nie jest ona pełna zapewne jest spowodowany moim brakiem sumienności! Więc robię drugie podejście, tym razem nie odpuszczam ani dnia i zobaczymy :)
    Jak się nie sprawdzi, to chętnie wypróbują tę diamentową z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo zeruję standardową eveline 8w1 - ta będzie następna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tę wersję 8w1 i też super się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super masz paznokcie sama je robisz? jak mi sie marza takie zadbane paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 8w1 sprawdzała się rewelacyjnie, polecałam ją klientkom. Sprawdzała się do czasu - zignorowałam pojawiające się po pewnym czasie stosowania dolegliwości (ból, pieczenie) i doszło do onycholizy, z której muszę "wyrosnąć". Myślę, że warto po prostu być czujnym w stosowaniu preparatów tego typu - jak działa, to super; kiedy coś się dzieje - trzeba produkt odstawić. Ja trochę za bardzo zaufałam - skądinąd znakomitemu moim zdaniem - producentowi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odżywkom Eveline mówię stanowcze NIE, nie zamierzam znowu leczyć dłoni po uczuleniu, jakie u mnie wywołują te odżywki...

    Masz przepiękne paznokcie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na Facebooku pisałam o lampie do zdjęć, to dzięki niej się tak lakier błyszczy :)
      Nie mam lampy to paznokci, bo nie noszę żelowych paznokci, ani nic w tym stylu :)

      Usuń
  9. Ja kupiłam Regenerum, stosowałam przez ok. tydzień i specjalnej poprawy nie zauważyłam... Niestety dziś byłam zmuszona pomalować paznokcie, bo wyglądały fatalnie bez lakieru więc nie wiem jaką przyszłość będzie miała ta kuracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne pazurki :) Chciałam zapytać, czy ta lampa, o której pisałaś na facebooku, może służyć do utwardzania zwyklego lakieru? jak to się odbywa?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam odżywki z Eveline, 8w1 to mój hit, tej odżywki, którą prezentujesz, nie testowałam. Puki co zostaję przy tej sprawdzonej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, klasyczny kształt :) Ja też używam Eveline i jestem zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja używałam namiętnie 8w1 i twarde i lśniące jak diament no to teraz mam piękne pazurki... ;( z ubytkami w płytce ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieje ze znajde ja u siebie w kosmetycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiś czas temu używałam odżywki SOS i dobrze działała na moje paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje paznokcie tych odżywek nie lubią, a szkoda ta mleczna fajnie na paznokciach wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te odżywki, jestem z nich bardzo zadowolone!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie odżywka sprawdziła się idealnie. Jeśli któraś z Was właśnie zdjęła tipsy to jest to idealna terapia regeneracyjna. Pamiętajcie tylko żeby dobrze zabezpieczać skórki wokół paznokcia, gdyż formaldehyd noże drażniąco działać na skórę, tym samym wywoływać uczulenia i podrażnienie. I taka mała rada: nie stosujcie jej ciągle; wyleczcie pazurki, wzmocnijcie je i dajcie im odpocząć; większość przypadków onycholizy o jakich słyszałam po zastosowaniu tej odżywki było spowodowane jej przedawkowaniem. Podsumowując: polecam ją swoim klientkom ale przestrzegam przed zbyt gorliwym jej stosowaniem :D Pozdrawiam,
    manikiurzystka

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwień na paznokciach piękna - a odżywki nie miałam choć zapewne ja bym zapomniała o codziennym jej stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam odżywkę z PAESE i testuję póki co :) Twoje pazurki do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jej ale przymierzam się do zakupu. W ciąży moje paznokcie strasznie zbrzydły, zaczęły się łamać i rozdwajać - koszmar !

    OdpowiedzUsuń
  22. Tu muszę się zgodzić, są rewelacyjne te odżywki Eveline. Ja używałam przez bardzo długi czas Eveline 8w1 i udało mi się wyhodować paznokcie długości tipsów (...) lecz zazwyczaj nosze krótkie, bo tak mi wygodniej. Z dobre pół roku nie używałam żadnej odżywki, ale chyba wrócę, bo lubię efekt jaki daje na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny kształt paznokci , a co do odżywek Eveline , bardzo je lubię ostatnio używam takiej na szybszy wzrost i wzmocnienie i jestem bardzo zadowolona (ale nalezy stosowac się do zaleceń z opakowania, bo gdy nałożyłam w ciągu dnia 2-3 warstwy czułam jak mnie pieką paznokcie )

    OdpowiedzUsuń
  24. boję się na sam dźwięk słowa na fff ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zużyłam całą buteleczkę tej 8w1 i jestem bardzo zadowolona. Stosowałam pod lakier, teraz zastanawiam się czy kupić ze względu na ten składnik.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature