Top Social

Vichy Aqualia Thermal Spa na noc i na dzień: orzeźwienie, nawilżenie i regeneracja.


Dzisiejszy post będzie poświęcony kosmetykom Vichy z serii Aqualia Thermal Spa. Są to produkty o żelowej, lekkiej konsystencji, których zadaniem jest dogłębnie nawilżyć skórę, obudzić ją, orzeźwić oraz zregenerować. Uwielbiam kosmetyki, których formuła jest żelowa, bo zwykle tego typu konsystencje nie zapychają i nie powodują podrażnień. Testowałam krem na noc i na dzień, jednak z uwagi na moją bardzo tłustą skórę, stosowałam te produkty głównie jako maseczki nawilżające. Ostatnio przechodzę kurację złuszczającą, tak więc mam duży problem z utrzymaniem odpowiedniego poziomu nawilżenia. Zarówno krem na dzień, jak i na noc pomógł mi pozbyć się suchych skórek, a uczucie ukojenia i komfortu pozostawało ze mną na długo. 





Kilka słów od producenta

Aqualia Thermal SPA to gama składająca się z dwóch produktów pielęgnacyjnych - Aqualia Thermal SPA na dzień oraz Aqualia Thermal SPA na noc. Dedykowane preparaty długotrwale nawilżają oraz wzmacniają skórę przez cały dzień, a w nocy - gdy warunki dla procesu odnowy komórkowej są najlepsze - poza nawilżaniem także regenerują skórę. Gama Aqualia Thermal SPA to nie tylko ciągłe nawilżenie przez 48 godzin, odbudowa, ochrona i wzmocnienie skóry oraz redukcja wrażliwości powodowanej zewnętrznymi czynnikami środowiskowymi, ale – dzięki ultralekkim konsystencjom Twoja skóra poczuje świeżość i  niezwykły komfort, a stosowanie Aqualia Thermal SPA to wyjątkowa przyjemność SPA. Aqualia Thermal SPA to gama przeznaczona dla każdego typu skóry, choć szczególnie dedykowana jest skórze wrażliwej. Jej hipoalergiczna formuła i unikalne właściwości Wody Termalnej z Vichy, na której bazuje, koją skórę, wydobywając jej naturalne piękno. Regularnie stosowana, nawilża i wzmacnia komórki przywracając komfort i sprawiając, że wrażliwość skóry na czynniki zewnętrzne konsekwentnie maleje.


Składniki aktywne Aqualia Thermal


Woda Termalna z Vichy – podstawa gamy Aqualia Thermal SPA -  jest bogata w 15 minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania skóry. Wzmacniają one i regenerują skórę dzień po dniu, jednocześnie kojąc i zmniejszając jej wrażliwość na działanie niekorzystnych czynników.

Kwas hialuronowy to naturalny składnik skóry o właściwościach nawilżających i wypełniających. Nie tylko wiąże wodę i utrzymuje prawidłowe nawilżenie tkanek, ale także znacznie ogranicza proces parowania.

AquabiorylTM to innowacyjny składnik aktywny, który łagodzi skórę i zwiększa jej poczucie komfortu dzięki tworzeniu na powierzchni skóry filmu przeciwdziałającego utracie wody. W konsekwencji skóra jest miękka i gładka w dotyku oraz doskonale nawilżona.

Gliceryna – powszechnie znany w kosmetologii składnik nawilżający – zapewnia nawilżenie skóry w jej różnych warstwach.

Odbudowujące olejki roślinne – zawarte w Aqualia Thermal na noc - wzmacniają barierę ochronną skóry.
 





Aqualia Thermal SPA na dzień to orzeźwiający wodny żel o krystalicznej, lekkiej konsystencji, który natychmiast przywraca blask nawet skórze wrażliwej. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, która odzyskuje świeży, promienny oraz jednolity wygląd i jest miękka w dotyku. Co więcej, uczucie komfortu nawilżenia utrzyma się na Twojej skórze przez cały dzień.

Faktycznie żel zapewnia ogromną porcję nawilżenia i orzeźwienia. Kiedy rano przygotowuję się do dnia pracy, to obowiązkowo wstaję wcześniej, żeby zrobić sobie z tego kremu/żelu pobudzającą maseczkę. W międzyczasie piję kawkę, przeglądam np. Facebooka i po 15 minutach zmywam całkowicie z twarzy. Wierzcie mi, że skóra po takim zabiegu jest idealnie gładka i przede wszystkim świetnie przygotowana do nałożenia podkładu. Oczywiście możecie użyć tego kremu pod makijaż, jednak moja skóra jest bardzo tłusta i zwykle oprócz podkładu z filtrem już nic na nią nie nakładam, żeby makijaż był trwały.  Żel wspaniale pachnie i jest bardzo wydajny, bo wystarczy naprawdę niewielka ilość by pokryć całą twarz. Pojemność produktu jest spora, bo aż 75ml. Produkt mnie nie uczulił, nie spowodował żadnych podrażnień, ani pogorszenia stanu skóry. Zauważyłam także, że cera znacznie mniej się przetłuszcza i to pewnie za sprawą sporej dawki nawilżenia.





Aqualia Thermal SPA na noc to  nawilżający i regenerujący żel-krem, o świeżej konsystencji, który  przeciwdziała objawom zmęczenia. Wieczorem po całym dniu Twoja skóra potrzebuje odpoczynku i regeneracji. Aqualia Thermal SPA na noc sprawia, ze skóra jest bardziej elastyczna i miękka w dotyku, a rysy  wygładzone. Dzięki niemu twarz, na której tworzy aksamitny efekt końcowy, wygląda na widocznie odprężoną.

Produkt na noc stosuję również w formie maseczki przed snem ale czasem funduję sobie całą noc z tym żelem na twarzy. Kiedy wstaję rano skóra jest całkowicie matowa i ma bardzo ładny, zdrowy odcień. Nie używam tego żelu każdej nocy, bo tak jak już wcześniej wspomniałam, wspomagam się kuracją złuszczającą.  Żel również wspaniale odświeża i wygładza skórę, a przy tym ślicznie pachnie. Pojemność to 75 ml, a wydajność tak jak w przypadku produktu na dzień - ogromna. 


Podsumowując, uważam, że są to chyba najbardziej udane produkty nawilżające od Vichy. Spełniają swoją rolę naprawdę wzorowo, nawet przy skórze tłustej. Widziałam na stronie internetowej, że jest również wersja lekka, dedykowana właśnie dla skóry tłustej. Każdy produkt kosztuje około 100 zł i uważam, że za taką pojemność naprawdę warto się skusić.



Pozdrawiam,
D.

23 komentarze on "Vichy Aqualia Thermal Spa na noc i na dzień: orzeźwienie, nawilżenie i regeneracja."
  1. Miałam tylko krem ale do cery suchej, też się sprawdził u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very Nice,. . . . A G+ for Ur Post and Have a nice Day. . .. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię wchodzić na tego bloga! ;)) 100% profesjonalizmu! Kochana, możesz być z siebie dumna :)) BTW. Chyba wypróbuję Spa na noc. pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję. To chyba najmilszy komplement jaki dostałam :)

      Usuń
  4. Oba kremy ogromnie mnie rozczarowały. Nie dla tak złych składów za tak wysoką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, niestety mam takie samo zdanie

      Usuń
    2. A ja byłabym ostrożna z tego typu osądami. Skład nie jest ociekający olejem arganowym oraz składnikami z lasów deszczowych ale niestety akurat w moim przypadku kosmetyki ze składami naturalnymi powodują natychmiastowe pogorszenie stanu skóry. Kremy nie mają składzie parafiny i drażniących olejków, więc znakomicie działają na moją skórę. Poza tym w składzie znajdziemy skwalan, który jest cennym składnikiem. Cena jest wg mnie adekwatna do jakości. Ja niestety, jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, to tym całkowicie naturalnym mówię NIE :)

      Usuń
  5. no fakt faktem, jest drogo, ale z tego co piszesz to warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dokładnie takie samo zdanie - to chyba najbardziej udane produkty Vichy i bardzo się z nimi polubiłam. Wożę je w odlewkach jak gdzieś jadę na weekend bo te szklane słoje za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie - za 75 ml kremu, w dodatku bardzo wydajnego, można dać 100 :)
    Mam wersję na dzień i baaardzo lubię. Używałam od lipca do września, 3 koleżankom dałam odlewki po kilka ml, a jeszcze mam pół słoiczka. Co prawda teraz ją odpuściłam na rzecz bogatszej konsystencji brzozowego z Sylveco, ale czasami po niego sięgam :) Wróci do łask wiosną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Great review thank you for share dear:) have a nice weekends xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam miniaturkę ale tak mocno mnie zapchał, że nie che nawet na niego patrzeć :(!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wolałabyś używać jakiegoś kremu matującego zamiast robić z kremu maseczki? Przecież krem jest po to, żeby wchłonął się w skórę a nie, żeby go zmywać... Pod koniec dnia nie masz już ochrony w postaci kremu na twarzy, metabolizm skóry szybko przetwarza substancje czynne, wymaga kolejnych a Ty ich nie dostarczasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że nie masz pojęcia o pielęgnacji skóry tłustej, wrażliwej. Kremy matujące w ogóle nie są wskazane, bo w rezultacie wysuszają skórę. Poza tym kremy o których tu piszę mają podwójne zastosowanie, m.in.właśnie w formie maseczki, sam producent podsuwa takie zastosowanie.

      Usuń
    2. Oj dokładnie na moja tłusta skórę matujące kremy w ogóle nie działają, świecę się po nich jeszcze bardziej niestety.

      Usuń
  11. Ciekawe te kremy tylko jak to Vichy to zapewne drogie są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem jest w moich ulubiencach roku. Jest swietny. Nawilza i odzywia skore, a do tego jest mega wydajny. Nie mialam tego na noc, ale chcetnie sie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario, proszę doradz jaki kupic cień - czarny, ciemny grafitowy byleby się nie obsypywał, błagam o pomoc, bo już mam dość testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam próbki, ale dla mnie były średnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest dobry krem? Składniki aktywne jak w każdym kremie za pół ceny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam go od ponad miesiąca i moja cera wygląda po prostu super. Skóra w końcu jest miękka, aż się chce jej dotykać. Moja twarz dosłownie chłonie ten krem. Dla mnie najważniejsze jest to, że mogę użyć kremu pod makijaż. Bez obaw że się zroluje. Wręcz przeciwnie. Będę musiała przetestować te maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam go od ponad miesiąca i moja cera wygląda po prostu super. Skóra w końcu jest miękka, aż się chce jej dotykać. Moja twarz dosłownie chłonie ten krem. Dla mnie najważniejsze jest to, że mogę użyć kremu pod makijaż. Bez obaw że się zroluje. Wręcz przeciwnie. Będę musiała przetestować te maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja stosuję na twarz Aqualia Thermal balsam pod oczy - zielonkawy żel. Polecam, świetnie się wchłania i jest rewelacyjny. Oznaki widać po kilku minutach. Skóra jest świeża, rozjaśniona, cienie znikają i nie ma tłustego filtru.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature