Top Social

Maski do włosów PILOMAX: Wax Henna włosy ciemne oraz Regeneracja krok 2.


Jakiś czas temu firma Pilomax przysłała mi do testów maski regenerujące do włosów ciemnych. W paczce znalazłam też grzebień z dosyć szeroko rozstawionymi zębami oraz turban (polarowy czepek). Produkty są bardzo malutkie i wystarczyły mi zaledwie na 5 użyć, więc moje spostrzeżenia na temat regeneracji nie będą pełne. Właściwie o samej regeneracji nie będę wspominać ale jest kilka innych aspektów, które przemawiają za zakupem tych masek.




WAX HENNA WŁOSY CIEMNE

Maska do włosów ciemnych, zniszczonych, matowych i suchych, wypadających, z ekstraktem z henny i zielonej herbaty. Wzmacnia osłabione włosy, zapobiega utracie wody, pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę włosową, przeciwdziała wypadaniu włosów. Zwiększa sprężystość włosów, nadaje im moc i blask. Nie zawiera SLS, SLES, parabenów i silikonów. Maskę pamiętam jeszcze  z czasów, kiedy dopiero zaczynała się moja przygoda z "włosomaniactwem". Kupowałam ją zawsze w aptece i używałam max 2 razy w tygodniu. Produkt ma bogatą, gęstą konsystencję, która nieźle rozprowadza się na włosach. Bardzo podoba mi się zapach tej maseczki i z tego, co pamiętam, kiedyś pachniała zupełnie inaczej. Nakładam ją na włosy na maksymalnie 30 minut, ponieważ jest dosyć ciężka i może obciążać. Nie stosuję na skórę głowy, bo jest bardzo wrażliwa i staram się zwykle nie nakładać żadnych odżywek blisko nasady włosa. Efekt, jaki zauważyłam zaraz po wysuszeniu włosów, to duże wygładzenie. Mimo, iż maska przeznaczona jest do włosów ciemnych i ma w składzie hennę, to nie przyciemniła mi jakoś spektakularnie koloru. Zapach utrzymuje się bardzo długo.  Za 240g zapłacimy 22,90.





REGENERACJA KROK 2 MASKA DO WŁOSÓW CIEMNYCH

Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory, krok 2. w Kuracji Regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru. Zawiera Coffea Arabica Seed Extract, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Equisetum Arvense Leaf Extract, Lawsonia Inermis Extract. Bardzo lubię produkty, które zawierają w składzie kofeinę, bo ta świetnie wpływa na włosy. Nie dość, że je nabłyszcza, to jeszcze przyspiesza ich wzrost. Maska pozytywnie mnie zaskoczyła natychmiastowym działaniem. Faktycznie mocno nabłyszcza i nawilża włosy, a przede wszystkim ułatwia ich układanie i stylizację. Kiedy wiem, że będę stylizować włosy na szczotce czy nawijać na wałki, to zawsze używam właśnie tej maski po umyciu. Skręt włosa jest wtedy o wiele ładniejszy. Konsystencja jest żelowa, w kolorze brązowym, a zapach to przede wszystkim lekko kawowy aromat. 200ml kosztuje 32zł.




Testowałyście już którąś z tych masek?

 Pozdrawiam,
D.




24 komentarze on "Maski do włosów PILOMAX: Wax Henna włosy ciemne oraz Regeneracja krok 2."
  1. u mnie wraz z zakończeniem użytkowania tych masek skończyły się efekty.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie testowałam, ale wypróbowałabym z przyjemnością ;)
    Nie miałam jeszcze nigdy nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam regeneracja krok 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam żadnej z tych masek ale wdają się byc całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskę Henna Wax miałam przyjemność testować i uważam że jest całkiem dobra. Tej drugiej nie testowałam ale mam nadzieje że jak tylko na nią trafię to wypróbuję. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kosmetyki do włosów i wszystko co wpadnie mi w ręce ląduje na mojej głowie. Dodatkowo używam "kuracji cieplnej" co wzmaga działanie maski lub odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam kiedyś kupić maskę henna wax ale cieszę się, że tego nie zrobiłam, wolę nie ryzykować z używaniem produktów do ciemnych/jasnych włosów na moim kolorze ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam je ;) tą Henna Wax bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą opcję nr dwa, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie testowałam ale bardzo chętnie bym to zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tą pierwszą, tylko do jasnych włosów i jestem bardzo zadowolona.
    Fajna maska, która dobrze nawilża i nabłyszcza włosy, po umyciu są miekkie w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obecnie używam szamponu z henną z biowaxa i włoski mam po niej troszkę tępe,ale nie ma sls i takich tam więc jestem bardziej na tak niż nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22 maja, 2015

    obecnie używam do włosów jasnych i są naprawdę bardzo dobre. Jeśli mam być szczera to nie miałam nic tak skutecznego, wydajnego i jednocześnie tak taniego jak seria regenerująca PILOMAX

    OdpowiedzUsuń
  13. Szukałam informacji o Pilomaxie i trafiłam tutaj :) Dostałam całą serię kosmetyków Wax w prezencie. Chciałam najpierw o nich poczytać... nie znałam ich. Jednak widzę, że opinie są głównie pochlebne. Czyli warto :) Kama

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaaaaardzo :)
    Od kiedy zaczęłam ich używać przyznaję, ze nie sięgnęłam po nic innego. Naprawdę są super. Jestem ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również i ja jestem nimi zachwycona. Sama sprawdzisz i się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam bardzo skuteczna! JUKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Seria do blondu mega super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw idealny. Czegoż chcieć więcej. ) Aneta

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska w pudełeczku jest super. Pięknie wygładziła mi włosy. Troszkę je sobie podniszczyłam i potrzebowałam super bohatera :) Znalazłam :) Bardzo ładnie włosy się po niej układają, nie puszą się. Dla mnie super. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature