Top Social

Makijaż dla zielonych i niebieskich oczu paletą Sleek Snapshots.


Witajcie.

Dziś makijaż, na jaki już dawno miałam ochotę ale jakoś nigdy nie było okazji. W weekend wybrałam się ze znajomymi do klubu, tak więc tego typu make-up sprawdził się doskonale. Jest to połączenie głębokiego fioletu, miedzianego bordo i pomarańczu. Cały makijaż oka został wykonany paletą Sleek Snapshots. Uważam, że jest to paletka niedoceniana jeśli chodzi o Sleeki. Sama rzadko z niej korzystałam, jednak jakiś czas temu odkryłam ją na nowo. Może to za sprawą tego, że zawiera w sobie wiele modnych w tym sezonie kolorów. Tego typu makijaż oka z pewnością niesamowicie podkreśli jasną tęczówkę oka, więc jeśli jesteście posiadaczkami zielonych, niebieskich czy nawet szarych oczu - polecam.

Taką właśnie paletę możecie między innymi wygrać w konkursie na moim Facebooku, który przygotowałam wraz z www.topdrogeria.pl. Jeśli chcecie spróbować szczęścia, to zapraszam serdecznie TUTAJ








Podkład mineralny Lily Lolo w odcieniu Popcorn nakładam za pomocą pędzla Hakuro H50S, kolistymi ruchami. Zwykle nakładam 2 warstwy tego podkładu, bo jedna kryje dla mnie zbyt słabo. Podkład ten będzie wyglądał naturalnie nawet z 4 warstwami, więc nie musimy obawiać się efektu maski. Następnie konturuję twarz pędzlem Hakuro H24 i pudrem brązującym z Glazel. Na policzki nakładam bardzo delikatny, brzoskwiniowy róż Lily Lolo Juicy Peach.




Przed aplikacją cieni pokrywam całą powiekę bazą pod cienie z Lily Lolo, w żółtym odcieniu. Następnie podkreślam załamanie powieki cieniami z palety Sleek Snapshots (mieszam odcień Sunset i Washed Ashore). Robię to pędzlem Hakuro H79, którym przy okazji wszystko rozcieram.





Następnie na całą powierzchnię powieki ruchomej nakładam cudowny fiolet Purple Haze z palety Sleek Snapshots i łączę z poprzednio nałożonymi cieniami. Robię to za pomocą pędzla Hakuro H70.




Precyzyjnym pędzlem Hakuro H76 (który jest chyba moim ulubionym pędzelkiem do precyzyjnych etapów makijażu oka) nakładam ten sam fioletowy cień na dolną powiekę, a następnie mieszam znów odcienie Sunset i Washed Ashore i rozcieram nimi fiolet na dolnej powiece, aby stworzyć lekkie przydymienie, które będzie pasowało do górnej części powieki.




Tym samym pędzlem nakładam w wewnętrznym kąciku oka intensywny pomarańcz Tequila Sunrise z palety Sleek Snapshots. Cały wewnętrzny kącik "czyszczę" i rozcieram pudrem z Lily Lolo Translucent Silk. Pokrywam nim też obszar pod okiem i pod łukiem brwiowym.




Pędzlem Hakuro H85 (którego używam też do makijażu brwi) rozcieram kreskę na górnej powiece czarnym cieniem. Kreskę wcześniej rysuję eyelinerem w pisaku Golden Rose. Za pomocą tego samego pędzla pokrywam całą linię wodną fioletowym cieniem Purple Haze.




Rzęsy maluję maskarą Oriflame Master Curl i doklejam kilka kępek rzęs Top Choice. Są to króciutkie kępki, które mają za zadanie zagęścić rzęsy, a nie je wydłużać. Wyglądają bardzo naturalnie i są praktycznie niezauważalne. I makijaż oka gotowy!






Lista użytych produktów:

  • Podkład mineralny Lily Lolo Mineral Foundation SPF15 (więcej TUTAJ)
  • Róż mineralny Lily Lolo Juicy Peach (więcej TUTAJ)
  • Puder wykańczający makijaż (rozświetlająco-wygładzający) Translucent Silk (więcej TUTAJ)
  • Cienie z palety Sleek Snapshots
  • Baza pod cienie Lily Lolo (więcej TUTAJ) 
  • Puder brązujący Glazel Mineral Powder
  • Eyeliner Golden Rose
  • Duo do brwi z Catrice (więcej TUTAJ)
  • Tusz Oriflame Master Curl Mascara (więcej TUTAJ)
  • Pomadka Avon Frozen Rose + bezbarwny błyszczyk Avon Plump Pout
  • Pędzle Hakuro (więcej TUTAJ, rabat TUTAJ)






I jak się Wam podoba tego typu makijaż?

Dla mnie to jeszcze delikatny powrót do letnich dni, które niestety już za nami...



Pozdrawiam,
D.
52 komentarze on "Makijaż dla zielonych i niebieskich oczu paletą Sleek Snapshots."
  1. za takie makijaże kocham Cię najbardziej. sama paletka nie w moim guście ale ten fiolecik mmm mmm mmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całym szacunkiem, uwielbiam wszystkie twoje makijaże, ale ten wygląda niekorzystnie. Strasznie ciemno, mrocznie, jak byś była zaćpana.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale oczyska!!! Strasznie podoba mi się ta maskara - szkoda, że nie jest dostępna stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamówić w ciemno, bo jest świetna :)

      Usuń
  4. Znalazlam kiedyś podobny makijaż na youtube(podajze u Katosu) i wykonałam go również na imprezę. Fajnie kotrastuje z zielonymi oczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. nieziemski, nie mogę się napatrzeć, jaki cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. na Tobie spoko, na mnie - ciut mocny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo w moim guście!!!!! pięknie ci

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuułaa, wyglądasz zajebiście :> Snapszotka nie mam... przestań mnie kusić, bo tonę w Sleekach i cieniach i nie ogarniam :D I ktoś mi tu stepiki chwalił, lol, Ty to masz stepiska cudne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też już tonę w tych paletkach i odkopuje jakieś starocie nie używane chyba z rok :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jestem jeszcze pod wpływem wakacyjnych kolorków :)

      Usuń
  10. Piękny makijaż, chyba spróbuję sobie zrobić taki, bo mam paletkę Snapshots :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny Twój makijaż który strasznie mi się podoba! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu ładny fiolecik ładny :) Podoba się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie za mocny, ładniej Ci w tych delikatnych ;) Aczkolwiek podziwiam precyzję i pomysłowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny makijaż, też bardzo lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No kochana szalejesz z tymi make up-ami;)a oczu to Ci tak zazdroszczę ...:)
    pozdrawiam
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam inną wersję tej palety, tą ciemniejszą.
    Makijaż jest boski, świetne połączenie kolorów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż! :)
    Zazdroszczę włosów....

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię sposób w jaki dopieszczasz notki, są bardzo schludne. Co do samego make up - już na fcbk pisałam, jak brdzo podoba mi się przełamanie fioletu innym kolorem, który może zneutralizować efekt podbitego oka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wygląda, niestety nie dla moich zielonych oczu :/ podobają mi się takie kolory ale niestety jeszcze bardzie uwydatniają moje cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  20. czemu masz takie dziwne kolory włosów? odrost?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mnie zafascynował ten makijaż, że chyba kupię tą paletkę choć normalnie nawet bym na nią nie spojrzała:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj. Czy wykonujesz riwniez slubne nakijaze ;)) ?? Prosze o kontakt : edyczka87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj. Czy wykonujesz riwniez slubne nakijaze ;)) ?? Prosze o kontakt : edyczka87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały!! Już widzę taki na swoich oczkach! ;)
    świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam wszystkie Twoje makijaże ale ten wygląda trochę jak na jakieś spotkanie sekty :p

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się podoba, fajny jesienny makijaż :) Machnę sobie taki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, mocny makijaż. Lubię takie nieoczywiste połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje ulubione kolory naoczne połączone w jednym makijażu, bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tym razem średnio mi się podoba.
    Zbyt mrocznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny makijaż ! Masz talent, a poza tym jesteś niesamowicie piękna! Aa aaa i masz bardzo ładne imię hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. łał zdecydowanie przyciąga uwagę, fenomenalny makijaż!
    Kolorystyka też nieziemska, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny ! kolory ślicznie podbijają tęczówkę :):)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature