Top Social

Błyszczące kocie oko w wersji dziennej cieniami Lily Lolo: Pink Champagne, Gunmetal, Black Sand, Soft Brown, Sticky Toffee.


Dzisiejszy makijaż to tzw. kocie oko, które wykonałam cieniami Lily Lolo: Pink Champagne, Gunmetal, Black Sand, Soft Brown, Sticky Toffee. Tego typu makijaż nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczór, z uwagi na jego dosyć błyszczące wykończenie. Jak zwykle przygotowałam dla Was tutorial (makijaż krok po kroku), a pełną listę kosmetyków użytych w tej propozycji znajdziecie na dole. 

Wszystkie kosmetyki Lily Lolo możecie zakupić u ich dystrybutora: www.costasy.pl






Na powiekę nałożyłam bazę pod cienie LL Prime Focus, a następnie narysowałam kreskę czarna kredka Miyo i roztarłam ją pędzlem Hakuro H85



Za pomocą pędzla Hakuro H78 całą kreskę pokrywam ciemnym cieniem LL Black Sand i rozcieram ten cień w górę, aż do załamania.




Załamanie powieki podkreślam brązowym, ciepłym cieniem LL Soft Brown. Robię to dużym pędzelkiem Hakuro H79, który pozwala na stworzenie delikatnej mgiełki koloru.




Następnie za pomocą płaskiego pędzla Hakuro H70 na środek powieki nakładam błyszczący, metaliczny cień LL Gunmetal. Rozcieram go delikatnie zachodząc na czarny cień.




Małym, precyzyjnym pędzelkiem Hakuro H76 nakładam błyszczący róż LL Pink Champagne w wewnętrznej części powieki. Następnie tym samym pędzlem rozjaśniam sam wewnętrzny kącik białym matowym cieniem Inglot.



Na dolną powiekę nakładam ten sam, ciemny cień Black Sand w zewnętrznym kąciku, a praktycznie na całą dolną powiekę aplikuję złoty kolor LL Sticky Toffee. Wszystkie te kroki wykonuję za pomocą Hakuro H76. Tuszuję rzęsy maskarą Miyo, a na 3/4 linii wodnej nakładam czarną kredkę Miyo. Makijaż prezentowałby się znacznie lepiej ze sztucznymi rzęsami ale niestety wszystkie mi się zużyły :-) I makijaż oka gotowy!





Lista użytych produktów:

  • Podkład mineralny Lily Lolo Mineral Foundation SPF15 (więcej TUTAJ)
  • Korektor na zaczerwienienia Lily Lolo Blush Away (więcej TUTAJ)
  • Róż mineralny Lily Lolo Juicy Peach (więcej TUTAJ)
  • Puder wykańczający makijaż (rozświetlająco-wygładzający) Translucent Silk (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Soft Brown (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Pink Champagne (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Sticky Toffee (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Gunmetal (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Black Sand (więcej TUTAJ)
  • Baza pod cienie Lily Lolo (więcej TUTAJ) 
  • Błyszczyk Lily Lolo English Rose (więcej TUTAJ)
  • Czarna kredka do oczu Miyo
  • Duo do brwi z Catrice (więcej TUTAJ)
  • Tusz do rzęs Miyo
  • Pędzle Super Kabuki (do nakładania podkładu mineralnego, więcej TUTAJ)
  • Pędzle Hakuro (więcej TUTAJ, rabat TUTAJ)




Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu :-)


Pozdrawiam,
D.

22 komentarze on "Błyszczące kocie oko w wersji dziennej cieniami Lily Lolo: Pink Champagne, Gunmetal, Black Sand, Soft Brown, Sticky Toffee."
  1. Hello from Spain: it is a very sexy eye shadow. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo piękny
    ładnie podkreśla oczy i jak starannie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Chociaż bez tego złota przy kąciku oka podobałby mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kocie oczysko;):)
    Pasuje do Ciebie;)
    Taki jesienny świeżak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż! Jestem pod ogromnym zachwytem Twojej urody i technik robienia make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te Twoje tutoriale:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny! Każdy makijaż wychodzi Ci tak perfekcyjnie . . mam nadzieję że i ja kiedyś wskoczę na Twój poziom! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pink Champagne i Sticky Toffe zdecydowanie trafiają w mój gust :) Piękny makijaż, jak zawsze mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie podkreślone oczęta, makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne oczka i makijaz piekny podreślajacy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Wyglądasz obłędnie! Też chcę tak umieć! Ps.: Troszkę przypominasz panią Rozenek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny!
    Oby jak najwięcej takich makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny makijaż. Zapraszma do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoje makijaże, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature