Top Social

BALMI Unique Cosmetics czyli cudny gadżet do torebki w stylu jajeczka EOS.


Chciałabym Wam dziś pokazać coś, co mnie absolutnie zauroczyło. Uwielbiam tego typu gadżety, które nie dość, że są funkcjonalne i działają, to jeszcze pięknie wyglądają, wzbudzając spore zainteresowanie. Mowa tu o balsamach do ust BALMI, które przyznam, bardzo przypominają mi całą koncepcją  jajeczka  EOS. Balsamy możecie dostać u ich wyłącznego dystrybutora Unique Cosmetics.

Producent o BALMI

Balmi jest wyjątkowym balsamem do ust, posiada filtr SPF 15 oraz chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Doskonałe właściwości nawilżające jakie posiada zapewniają olejek JOJOBA i masło SHEA. Wiemy jednak, dlaczego zwróciłaś uwagę na Balmi – tak jak nas, zachwyciły Cię zapach i opakowanie. Bez względu na to, który zapach Cię zachwycił, malina, truskawka, mięta czy kokos, trudno się powstrzymać żeby go nie zjeść… O opakowaniu możemy również pisać w nieskończoność… Jest ono odzwierciedleniem zawartości- niepowtarzalne i zaskakujące. Może być uzupełnieniem Twojego stroju, charakteryzuje Twój styl życia i staje się polem do popisu dla Twojej wyobraźni – pokaż nam jak je wykorzystasz. Może stanie się breloczkiem do klucz?




Moja opinia

Jako kompletna gadżeciara jestem pod wrażeniem całego designu balsamów. Opakowanie jest śliczne i bardzo poręczne. Wykonane jest z bardzo miłego w dotyku tworzywa, które raczej nie przypomina plastiku, a raczej coś w stylu gumy (choć nie do końca). W kolorowej kostce zamknięty jest bezbarwny balsam do ust, który zawiera filtry przeciwsłoneczne, olej jojoba i masło shea, tak więc możemy się spodziewać sporego nawilżenia ust. Faktycznie koi spierzchnięte usta i je delikatnie natłuszcza, więc idealnie sprawdzi się na nadchodzącą zimę. Zapachy są naprawdę piękne, naturalne i nie śmierdzą chemią. Dodatkowo miętowy balsamik nieco chłodzi usta. Każdą taką kosteczkę możemy sobie przywiesić do telefonu, torebki czy do kluczy, bo posiada zawieszkę. Uważam, że jest to spora konkurencja dla jajeczek EOS! Balmi będzie świetnym prezentem dla każdej kobiety.










Dostępność i cena

Balsamy możecie kupić na stronie internetowej UNIQUE COSMETICS.  Teraz akurat trwa promocja i każdy taki balsamik o zapachu kokosa, mięty, truskawki i maliny możecie dostać w promocyjnej cenie, a przy zakupie 3 sztuk wysyłka gratis. Uważam, że warto skusić się na choć jeden balsamik, bo to świetny gadżet, który możemy mieć zawsze przy sobie.
  

Ja jestem naprawdę zachwycona tymi balsamami i już "dyndają" mi przy kluczach, przy torebce, a nawet przy lusterku w samochodzie! Jestem pewna, że też przypadną Wam do gustu. Co o nich sądzicie?


Pozdrawiam,
D.



59 komentarzy on "BALMI Unique Cosmetics czyli cudny gadżet do torebki w stylu jajeczka EOS."
  1. ciekawy balsamik
    widzę po raz pierwszy ale cieszy oko jest na prawdę pomysłowy
    małe cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowa wersja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the EOS stuff but I'm eager to try this brand instead, love the pyramid shape.


    Sharon xx


    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, taki miętowy to bym chętnie przyjęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł na dydndanie to strzał w 10! no bo kosmetyczki możemy zapomnieć a klucze zawsze mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pomysł z przywieszeniem przy kluczach jest świetny :)

      Usuń
  6. mam malinowe balmi
    I uwielbiam je za zapach,nawilzenie I polysk jaki daje na ustach
    opakowanie tez jest na tyle specyficzne ze nie mam problemu ze znalezieniem go w torebce x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze je spokojnie wygrzebię w swojej torebkowej otchłani :P

      Usuń
  7. Fajny pomysł na takie balsamiki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny gadżet tylko nie wiem czy wydam tyle na balsam do ust. Te za niecałą dychę też są super, czyli cała dodatkowa kwota to cena za pomysłowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ale opakowanie jest nie tylko pomysłowe. To solidna kosteczka więc cena musi być odpowiednia :)

      Usuń
  9. Wyglądają rewelacyjne :D jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  10. łooooooo !! :D muszę to mieć ! :D uwielbiam takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać, wszystkie uwielbiamy takie cuś :P

      Usuń
  11. Faaaajnie wyglądają! Choć nie najtańsze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny gadżet, być może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaaa.. rzeczywiście gadżeciarskie :D wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam balsamiki eos i bardzo je lubię. Może jak wykończę swoje zapasy pomadkowe skuszę się na balmi :) Lubię takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super, świetny pomysł z tymi opakowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam ich ale mam kilka od eos i je uwielbiam :) bo nie smakujá na chemié

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te mają raczej delikatne, naturalne zapachy. I bardzo wygładzają usta!

      Usuń
  17. Swietny gadżet! Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie w sprzedaży są tylko Balsamy Balmi ale mam nadzieję na więcej :)

      Usuń
  18. prosiłam chłopaka, żeby mi taki kupił :D ale lipa ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądaja uroczo :D Ciężko prześć obojętnie obok nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne :D i...spore nawet, na tym ostatnim zdjęciu gdzie trzymasz je w dłoni...myślałam, że to takie bździństewko a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam pokazać w dłoniach, bo też myślałam, że są mniejsze :)

      Usuń
  21. ja mam wersje jajeczkowata balmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam w internecie, że są też okrągłe ale na stronie ich nie było :)

      Usuń
  22. Świetne !!
    Kokosowy musi być mega :)

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie mega gadzieciarskie, aż ich zapragnęłam chociaż nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny gadżecik :) Coś czuję, że niebawem zagości u mnie :) Pewnie przypnę go do wózka córki, będzie i zabawką i nawilżaczem ust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają bardzo ciekawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie to wygląda, może się skusze, ten kokos mnie najbardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od razu mam ochotę zakupić wszystkie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam takie gadżety a ten jest naprawdę mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chce <3 bo to fajny gadzet :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super funkcjonalny kosmetyk :-) zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz widzę oraz pierwszy raz o nich słyszę a myślałam że to jakieś badziewie odstresowujące jak te takie kuleczki gąbczaste - nie pwiem świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ahahahha a ja myslałam że ogólnie ta kostka to balsam a nie że się to otwiera fakt niezły gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nowa niższa cena na balsamy do ust #BALMI.
    Zapraszamy do naszego sklepu na www.ucosmetics.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodki gadżet,lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature