Top Social

Złoto i fiolet czyli makijaż z użyciem kosmetyków Glazel Visage + krok po kroku.


Witam.

Przygotowałam dla Was makijaż, który praktycznie w całości wykonałam kosmetykami Glazel Visage. Pozostaję pod dużym wrażeniem produktów tej marki. Pigmentacja cieni i ich jakość jest naprawdę świetna. To samo mogę powiedzieć o różach i pudrach tej firmy, a pigmentów używam codziennie.  

Złoty cień, którego tu użyłam to najpiękniejsze i najbardziej nasycone złotko jakie spotkałam. Zdjęcia nie oddają do końca piękna tego koloru. Tradycyjnie przygotowałam Wam makijaż krok po kroku, a pełna lista kosmetyków znajdzie się w dalszej części posta.







Użyte kosmetyki:

  •  Fioletowy, matowy cień Glazel Visage nr H15 (wkład do palety)
  •  Złoty, błyszczący cień Eye Shadow Terracotta Glazel Visage nr 5
  •  Podkład matująco-kryjący z algami Dr Irena Eris Matt Precio (recenzja TUTAJ)
  •  Kamuflaż Catrice 020 Light Beige (recenzja TUTAJ)
  •  Puder matujący Glazel Super Finishing Powder (więcej o nim TUTAJ)
  •  Róż Glazel (bliżej o nim TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  Baza Essence I Love Stage (recenzja TUTAJ)
  •  Eyeliner z pisaku Golden Rose
  •  na ustach pomadka z palety Sephora



Lubicie złote kolory na powiekach?



Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!
D.

38 komentarzy on "Złoto i fiolet czyli makijaż z użyciem kosmetyków Glazel Visage + krok po kroku."
  1. Lubię złoto na powiekach i wdodatku w tak pięknym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż. Lubię na oczach fiolety, pięknie podkreślają zieloną tęczówkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie o ile nie wyjdzie mi jak żółć w lampie aparatu :/ piękny mejkap!

    OdpowiedzUsuń
  4. To aż nieprzyzwoite, tak pięknie za każdym razem wyglądać ;) Jak Ty to robisz, że we wszystkich kolorach cieni i pomadek, tak ślicznie wyglądasz? :P Świetny makijaż!!!
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię złote powieki ;) a Twoje połączenie kolorów też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak ten swietny i w moim styluu;]

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam makijaże w fioletach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak dama z wybiegu ! :) Przepiękny makijaż;) Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów;);)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie idealny na dzień ;) w takim makijażu mogła bym wyjść na miasto coś pozałatwiać ;) super

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie lubie takiego zlota u siebie ale u innych bardzo;) sliczny makeup;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, połączenie złota w lecie to coś pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze wykonasz makijaż, że wygląda przepięknie:) dzisiejszy połączony ze złotem wyszedł fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze bardzo ładnie ;) Lubie takie kolorki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście pigmenatcję mają dobrą, a złoty cień jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne połączenie kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest rewelacyjny i uroczy dobrze ci wtych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię złoto na powiekach jest wtedy tak "na bogato" :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny raz mnie zachwycasz! Złoto na powiekach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny i jak zwykle pięknie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, ze złotem Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Złoto w połączeniu z fioletem wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten wypiekany, złoty cień. Kiedyś czytałam o kosmetykach Glazel, kiedy jeszcze pokazywała je Aga z Agowych Petitek, fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż,dodaję uroku :)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz cudownie kształtne usta - jakkolwiek dziwnie to nie brzmi;)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię złoty, a to połączenie jest dla mnie idealne;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie :) mam 2 złote cienie, takie delikatne, ale nie miałam pomysłów jak je użyć to teraz mam ;) Tylko nie wiem czy mi wyjdzie, nie wiem czemu ale prawie każdy odcień fioletu daje u mnie efekt jakbym była chora lub niewsypana ;(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature