Top Social

Tanie nie znaczy złe: nawilżająca i odżywcza maska do włosów Chantal Prosalon kokos i wanilia.


Witajcie.

Dzisiejszy post będzie poświęcony pielęgnacji włosów. Chciałabym się z Wami podzielić opinią na temat moich ulubionych masek, których używam codziennie i które pachną tak niesamowicie, że ostatnio zaczepiły mnie na ulicy dwie osoby z zapytaniem o nazwę perfum. Możecie je dostać za śmieszną cenę (w stosunku do pojemności) na www.topdrogeria.pl.





Masek tych używam po każdym myciu, zostawiając na 15 minut pod ręcznikiem, czasem dłużej. Następnie spłukuję i suszę włosy. Efekt jaki dają te maski jest naprawdę świetny. Włosy są nawilżone, wygładzone, miękkie, sypkie i przede wszystkim cudownie pachnące! Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak przyjemnym zapachem, a że moje włosy są długie, to ten aromat  utrzymuje się nawet przez cały dzień. W opakowaniu zapach może wydawać się strasznie mocny, jednak na włosach zmienia się na naturalny i "smaczny". Koniecznie musicie wypróbować te produkty (o ile lubicie tego rodzaju zapachy). W sprzedaży jest jeszcze maska miodowo-mleczna, która również pachnie niesamowicie. Używałam jej regularnie przez ponad rok czasu (i nadal ją mam), a jej zapach mogę porównać do drogich perfum. 



Chantal Prosalon Nawilżająca maska do włosów z proteinami jedwabiu i ekstraktem z wanilii

Doskonała do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów suchych. Zawiera proteiny jedwabiu oraz ekstrakt z wanilii, które mają zdolność zatrzymywania wilgoci na powierzchni włosów nadając im zdrowy wygląd, miękkość i jedwabisty połysk. Składniki aktywne tworzą film ochronny wokół włosa, dzięki czemu są one gładkie, łatwo się rozczesują i nie elektryzują się. Delikatny waniliowy zapach działa relaksująco i odprężająco. Wygodne opakowanie z pompką. Cena: 18,90 za 1000ml! Można ją kupić TUTAJ.

Chantal Prosalon Odżywcza maska do włosów z proteinami soi i ekstraktem z kokosa

Doskonała do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów słabych, suchych i łamliwych. Wzbogacona o proteiny soi i ekstrakt z kokosa, które mają silne działanie odżywcze. Składniki aktywne pomagają zachować właściwy poziom nawilżenia, sprawiają, że włosy odzyskują sprężystość i elastyczność. Tworzą film ochronny wokół włosa, dzięki czemu są one wygładzone oraz łatwo się rozczesują. Po zastosowaniu maski włosy zyskują zdrowy wygląd i połysk, nie elektryzują się oraz są bardziej podatne na układanie. Łagodny kokosowy zapach działa relaksująco i odprężająco. Maska również w opakowaniu z pompką. Cena 18,90 za 1000ml! Można ją kupić TUTAJ.



Podsumowując, są to naprawdę perełki, które odkryłam już bardzo dawno przy okazji mojej dekoloryzacji włosów, o której możecie przeczytać TUTAJ. Przede wszystkim są to produkty profesjonalne i faktycznie działają natychmiastowo. Nie obciążają włosów i nadają im naprawdę ładny, zdrowy wygląd. Kiedy wiem, że moje włosy muszą wyglądać dobrze, to zawsze sięgam po te maski. Poza tym cena jest śmiesznie niska, a pojemność bardzo duża. Polecam!



Pozdrawiam,
D.

34 komentarze on "Tanie nie znaczy złe: nawilżająca i odżywcza maska do włosów Chantal Prosalon kokos i wanilia."
  1. Jak wykończę wszystkie swoje zapasy to się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa moje ulubione zapachy - coś czuję, że bym się z nimi polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to kupie, jak pachnie, bo dla mnie to wazne, musze jednak zuzyc spore zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że są też dostępne w Hebe, ale głowy nie dam - warto sprawdzić ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. można się maskować i maskować, aż sobie zerknę na stronę tej drogerii,

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie korzystam z Twoich poleceń, więc i tym razem nie omieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te maski i chyba poważnie się nad nimi zastanowię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kuszisz...ubóstwiam kosmetyki pachnące wanilią i kokosem ;) Wersje z wanilią napewno przetestuję, z kokosem moje włosy nie za bardzo się lubią więc wolę nie ryzykować. A jak maseczki wyglądają składowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wizażu widziałam składy tych masek :-)

      Usuń
  9. No nieźle, skoro aż przechodnie zaczepiają, to zapach musi być naprawdę piękny:) Cena naprawdę niska, a jeśli coś nie podpasuje, to zawsze można je połączyć z ulubionym olejkiem. Koniecznie muszę wypróbować Chantal:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się skuszę na te pachnące cuda.
    Mam ochotę jeszcze na keratynę w płynie tej firmy.
    Wiesz coś może więcej na jej tamat? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ją właśnie zamówić ale nie było jej na stanie.
      Podobno jest świetna!
      No i cena zachęca :D

      Usuń
  11. Używałam, siostra 2 razy dawała mi odlewki, sama takich opakowań wielgachnych nie kupuję bo zapuściłyby korzenie, moje włosy lubią różnorodność :)
    Dawałam im szansę 2 razy, nie sprawdziły się, okropnie obciążają po dłuższym stosowaniu a szkoda bo zapach śliczny i łatwe rozczesywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie ze tanie nie znaczy złe:)uwielbiam te maski!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mnie nie było, a tu zmiany, u mnie też już niedługo.
    Maski lubię, ale takie duże opakowania, to zdecydowanie za dużo, chyba że z koleżanką na pół.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachęciłaś mnie do kupna tych odżywek... i mam jeszcze pytanie. Masz cudny kolor lakieru (zdjęcie z palcem wskazującym pojemność) możesz zdradzić co to za firma i kolor/numer?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Manhattan Trend Styles w kolorze 1. Pełna recenzja jest u mnie w zakładce Manicure :)

      Usuń
  15. oj kuszą mnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z checia sie skusze na jedna z nich. Niedawno scinalam wlosy, ale maja one tendencje do rozdwajania sie na koncowkach, a co za tym idzie staja sie suche, zwlaszcza przy stosowaniu suszarki i prostownicy... logiczne :) ale nie umiem sie obejsc bez nich :/ zatem ktora maske bys mi polecila bardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie wg mnie mają takie samo działanie. Teraz tylko pytanie jaki zapach podoba Ci się bardziej :-) Ja uwielbiam kokos :-)

      Usuń
    2. Poszlo :) kokosowa zamowiona ;)

      Usuń
  17. Z chęcią wypróbuję tej kokosowej bo uwielbiam zapach kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena rzeczywiście super, adekwatna do ilości. Fajnie, że jest pompka. No i jak napisałaś, że zapachy mają świetne to już w ogóle cud malina. Jednak póki co muszę wykończyć te maski, które mam, a z litrowym kallosem nie pójdzie mi to łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie warte wypóbowania. Jestem przyjemnie uzależniona od zapachów więc dziękuję za info. xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy udało by mi się je znaleźć stacjonarnie. Jak już kupić waniliową, bo kokos puszy moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się spodobały i mam nadzieję,że pomogą mi w regeneracji moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie przeogromne i myślę że zapachy przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze tych masek nie miałam, dopisuje je do swojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie maski zapowiadają się fantastycznie! ;) Wizja włosów pachnących kokosem niesamowicie mnie uskrzydla ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! Kilka dni temu odkryłam Twojego bloga i od tamtego czasu nie mogę się oderwać Dziękuję że jesteś :)


    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię te maski, Chantal jest świetną firmą, szkoda że tak mało znaną. Sama nie wiem, który zapach bym wybrała, ale chyba skłaniałabym się ku kokosowi;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowneee :) próbowałam i bardzo polecam! zapach jest boski a o lepszy efekt nawilżający na prawdę ciężko, jak dla mnie 10/10

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature