Top Social

Szybki makijaż dla zielonych i niebieskich oczu czyli fioletowe, delikatne smoky + tutorial.


Witajcie.

Dzisiejszy makijaż to propozycja idealna dla dziewczyn, które mają jasną tęczówkę - zieloną lub niebieską. Oczywiście tego typu jasne, pudrowe fiolety świetnie będą  prezentować się też u posiadaczek brązowych i piwnych oczu. Makijaż jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu, dlatego każda z Was sobie z nim poradzi. To idealna propozycja dla dziewczyn, które chcą odświeżyć spojrzenie i podkreślić kolor jasnych oczu. Zapraszam do podążania za tutorialem!







 Użyte kosmetyki:
  •  Fioletowy cień z palety Glazel (niestety bez numeru)
  •  Biały, matowy cień Inglot 373
  •  Podkład Dr Irena Eris Make Up Art, matujący, kolor 01
  •  Kamuflaż Catrice 020 Light Beige (recenzja TUTAJ)
  •  Puder matujący Glazel Super Finishing Powder
  •  Róż Glazel (bliżej o nim TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Eyeliner Golden Rose Precision Liner
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  Kredka biała Manhattan (na linii wodnej)
  •  Pigment Glazel w kolorze beżowo-złotym
  •  na ustach Stay Matte Lip Cream 03 Soft Nude + bezbarwny błyszczyk Avon Plump Pout







66 komentarzy on "Szybki makijaż dla zielonych i niebieskich oczu czyli fioletowe, delikatne smoky + tutorial."
  1. WOW! Uwielbiam wszystkie Twoje dzieła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby delikatny, a jednak świetnie podkreśla oczy! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie delikatne makijaże.Kreska dodatkowo super podkreśla oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż dodaję do ulubionego:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny makijaż. Mam nadzieję, że mi wyjdzie równie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż. Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny efekt końcowy ;D chyba się skuszę, może na ciemnozielonej soczewce oka wyglada równie pięknie c;

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Przy każdej zieleni będzie super :)

      Usuń
  9. Ślicznie!!Jak mi się podobają te cienie!!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty wiesz co Tygryski kochają najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjny :) Bardzo lubię oczy podkreślone fioletowym makijażem, jak tak pomyślę to fioletów mam właśnie najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się Twoje turotiale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiero się uczę jak je robić :)

      Usuń
  15. bardzo fajny makijaż... ja jakoś nie widzę się w fioletach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przekonać :) Też kiedyś nie przepadałam :)

      Usuń
  16. Wygląda tak prosto, ale jak ja bym się za niego wzięła swoimi niewprawnymi łapkami to by mi wyszedł jakiś koszmar :D Jakby mnie 5-letnie dziecko pomazało kredkami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny prosty makijażyk :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz, że ja kocham lawendę i fioleciki wszelkiej maści - dla mnie jest perfekcyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i ślicznie w nich wyglądasz :)

      Usuń
  19. kiedyś tak się malowałam i bardzo lubiłam fiolet :D do brązowych chyba też pasuje ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze sie balam takich jansych makijazy.. nawte sama nie wiem czmeu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś lubiłam makijaże tylko w brązach ale niedawno przekonałam się do kolorów :)

      Usuń
  21. Piękny makijaż :) w sam raz dla mnie ;) bardzo lubię fiolety :)
    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż sam w sobie piękny, jednak Ciebie wolę w trochę ciemniejszym;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaż, u mnie dzisiaj też królują róże i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam zielone oczy, a we fioletach się w ogóle nie czuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny makijaż - uwielbiam fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny makijaż,ostatnio bardzo lubię fiolety i często nimi oczy maluję ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest prześliczny! Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature