Top Social

Sleek Ultra Matts Darks czyli moja ulubiona, jesienna paleta z matowymi cieniami.


Witajcie.

Dziś recenzja palety Sleek Ultra Matts Darks, która zdecydowanie podbiła moje serce w tym miesiącu. Nie ukrywam, że cienie matowe są dla mnie bardzo wartościowe. Ciężko o dobrze napigmentowany mat, który będzie ładnie wyglądał na powiece. W tej palecie znajdziemy same matowe odcienie, które są idealne na porę jesienno-zimową. Znajdziemy w niej odcienie zieleni, borda i brązów, które w tym sezonie będą znów modne na powiekach. Paletkę dorwałam na www.urodomania.com.








 Makijaż wykonany tą paletką (więcej zdjęć TUTAJ)


Zawartość palety
Paleta mieści w sobie 12 mineralnych cieni, które są matowe. Znajdziemy w niej same ziemiste, ciemne kolory, które idealnie podkreślą oko, bez zbędnej "dyskoteki". Dołączony jest także aplikator, którego osobiście nie używam.

Dla kogo?  
Cienie będą idealne dla wszystkich kolorów tęczówki i z pewnością każda z Was znajdzie coś dla siebie.

Zastosowanie
Możemy je stosować na sucho i na mokro. Osobiście wolę je nakładać na sucho, ponieważ mają bardzo dobrą pigmentację. W makijażu dziennym, kiedy potrzebuję odświeżyć spojrzenie, to nakładam je palcami. Wtedy efekt jest subtelny, jednak podbicie koloru oka jest widoczne.

Trwałość i aplikacja
Cienie są bardzo trwałe, aksamitne, nie rolują się, a pigmentacja jest świetna, więc można im wybaczyć lekkie osypywanie się. Cienie Sleeka podziwiam za ich rewelacyjne nasycenie i moja kolekcja tych palet wciąż się powiększa.

Cena i dostępność
Paletę możemy dostać TUTAJ. za około 38 zł. Przesyłka jest bardzo szybka, a kontakt ze sklepem świetny. Poza tym w asortymencie znajdziemy dużo perełek takich jak rozświetlacz The Balm Mary Lou  (recenzja TUTAJ) i pędzle Real Techniques. Jest to moja ulubiona paleta jak dotychczas. Idealna na dzień i na wieczór. 





I jak się Wam podobają kolory w tej palecie?

A może macie już swoją ulubioną paletę Sleek? 


Pozdrawiam,
D.
48 komentarzy on "Sleek Ultra Matts Darks czyli moja ulubiona, jesienna paleta z matowymi cieniami. "
  1. Bardzo polubiłam tą paletę sleek i makijaże są ładne i pigment jest wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ale pięknie swatche!! u mnie marnie z nimi wyszło haha, ale w zasadzie to nawet nie są potrzebne, bo cienie wyglądają niemal identycznie jak w środku w paletce! :) polecam i na pewno za niedługo się nimi posmyram :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się namęczyłam, żeby je tak równo zrobić :)

      Usuń
  3. Ja posiadam 8 paletek Sleek'a i nie wyobrażam sobie bez nich makijażu : ) JA uwielbiam wszystkie, które mam, ale ostatnio moje serce podbiła paletka SUNSET.
    Dziś używając jej zrobiłam makijaż więc zapraszam do obejrzenia http://kosmetycznyocean.blogspot.com/2013/09/jesienny-makijaz-paletka-sunset.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłą masz kolekcję. Następnym razem proszę bez linków, tak jak napisałam pod kolumną komentarzy :)

      Usuń
  4. Moja ulubiona to Respect oraz Storm, bo ja lubię jak się świeci na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam aż nadto tych błyszczących więc poszukuję matów :)

      Usuń
  5. Zieleń i fiolety podbijają moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż. Ja miałam tylko jedną paletkę Mediterranean, jednak chyba już do nich nie wrócę. Mimo, że cienie są naprawdę dobrej jakości wolę sama kompletować sobie paletki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda ale Sleeki jakoś mi wyjątkowo odpowiadają jeśli chodzi o dobór cieni :)

      Usuń
  7. no kusisz kusisz a dopiero co powiedzialam ze wiecej nie kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż ;)
    mnie ta paletka nie kusi, ogólnie średnio matowe cienie lubię ;) trudniejsze są w obróbce od satynowych itp. ;) za to najnowsza paletka Sleek mnie kusi bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie Sleeki to lipa straszna, przereklamowane. Kupiłam Au Naturel i mam ochotę się jej pozbyć. Tych jasnych cieni w ogóle nie widać na powiece, a reszta szybko złazi z powieki nawet na dobrej bazie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I chyba ta będzie następna bo bardzo fajne kolorki i fajne jest to że są w macie ;) posiadam parę paletek ze sleeka ale tych matów akurat mi brakuje. I piękny makijaż perfekcyjnej wykonany przez Ciebie ;)* Prosimy o więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie jakoś nie przekonuje ... zgadzam się z Tobą, że o dobry mat ciężko ale też maty są specyficznymi cieniami, aby je dobrze zaaplikować czy rozetrzeć trzeba mieć jakieś doświadczenia a póki co ja takiego nie mam i maty traktuje powierzchownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja pierwsza paletka Sleeka! Uwielbiam ją za to, że są w niej same matowe cienie i w dodatku w tak fajnej gamie kolorystycznej;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna. Ja się ostatnio zakochałam w Vintage Romance i mam nadzieję, że szybciutko będzie moja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahh kusisz ♥ ale niestety w październiku nie mogę sobie jej kupić już mam całą liste do zakupienia hehe
    A wracając do tematu posta ładny makijaż nią stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam od 2 tygodni i jestem zakochana!! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Sleek ma świetną pigmentację! Lubię te paletki, choć tej jeszcze nie miałam, ale mnie już od dłuższego czasu kusi jej zakup. Moja siostra ją ma i jest bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna pigmentacja. Kolory zupełnie nie moje, ale makijaż zrobiłaś jak zwykle piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello from Spain: beautiful color palette. I like those colors. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletkę mam i jestem umiarkowanie zadowolona, ale może bym byłą bardziej gdybym umiała malować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to i drag queen malują lepiej niż ja ;P ale próbuję cały czas ;)

      Usuń
  20. Nie do końca moja kolorystyka.
    No i ja z matami średnio się lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jest tyle rodzajów palet Sleeka żeby każdy znalazł coś dla siebie :)

      Usuń
  21. Mam tą paletę i jeszcze OSS. Obie bardzo lubię, a z tej najbardziej lubię granat i ciemną zieleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam OSS i jeszcze parę innych :) Moja kolekcja się ciągle powiększa!

      Usuń
  22. ale piękna, ja jeszcze nie mam ale postanowiłam sprezentować sobie moja pierwszą paletkę sleek na mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie idealna paletka na jesień ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny zestaw cieni :) masz rację bardzo jesienne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się i paletka i makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ta paletkę u mnei zuzycie juz dużo większe...ten zielony mi ie bardzo podoba daje ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe i wyraziste są te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dawna mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezentuje się naprawdę ciekawie. Oprócz zieleni, wszystkie kolory trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też ją mam i jestem z niej bardzo zadowolona :-).makijaż piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamówiłam ostatnio Sleek Vintage Romance i kolejny raz się nie zawiodłam. Absolutnie KOCHAM te palety <3 Nad tą też się zastanowię, bo kolorki cudowne, no i maty widać bardzo dobrze napigmentowane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie również jedna z moich ulubionych paletek :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature