Top Social

Profesjonalne pędzle do makijażu Hakuro: rodzaje, zastosowanie krok po kroku i moja opinia + RABAT dla Was.


Witajcie.

Jakiś czas temu dostałam od sklepu www.cocolita.pl zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu Hakuro. W takim zestawie znalazło się 10 pędzli do makijażu twarzy i oczu o następujących oznaczeniach: H24, H70, H50s, H79, H76H55, H85, H77, H60, H78. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam do czego służą i jak ich używać. 

 
RABAT -10% AKTUALNY DO 21 LISTOPADA 2013

Jeśli jeszcze nie jesteście zdecydowane na któryś z pędzli, to myślę, że ten post powinien Wam pomóc z wyborze. tym bardziej, że w sklepie www.cocolita.pl  będziecie mogły zakupić dowolnie wybrane pędzle Hakuro z 10% rabatem na hasło Kosmetyczna Hedonistka. 







HAKURO H50s 
Pędzel do podkładu, świetnie sprawdza się także do aplikacji kosmetyków mineralnych. Jest to mniejsza wersja pędzla H50, dzięki czemu dociera w trudno dostępne miejsca takie jak skrzydełka nosa, okolice oczu. Ten kultowy już pędzel wykonany jest z syntetycznego włosia. Posiadam już od blisko 2 lat pędzel H51 i nie wyobrażam sobie nakładania podkładu palcami. Po pierwsze efekt jaki uzyskujemy jest naprawdę bardzo naturalny, po drugie podkład świetnie się trzyma i uważam, że jego trwałość jest większa, a po trzecie nie brudzimy rąk. Z pędzlem przez 2 lata codziennego używania absolutnie nic się nie stało, nie stracił kształtu, ani nie gubi włosia. Myślę, że każda z Was powinna mieć ten pędzel,  to mój absolutny must have. Zapakowany w osobne, plastikowe opakowanie, ponad to dołączona jest słonka, w której powinnyśmy taki pędzel suszyć, aby nie stracił kształtu. Możecie go kupić TUTAJ.

  Wymiary pędzla:
  Długość włosia: 2,2cm
  Szerokość włosia ok. 2,8 cm
 Całkowita długość: 17cm



HAKURO H55 
Pędzel do nakładania różnego rodzaju pudrów. Pędzelek wykonany z syntetycznego włosia świetnie sprawdza się do aplikacji pudrów sypkich, prasowanych, brązujących oraz mineralnych. Idealnie rozprowadza kosmetyki na twarzy. Dzięki niemu osiągniesz efekt idealnego, a jednocześnie naturalnego makijażu. Pędzel ma bardzo gęste, puszyste i miękkie włosie, a jego używanie to naprawdę przyjemność. Nie zostawia włosków na twarzy i bardzo dokładnie rozprowadza puder. Ja często używam go do bronzera, kiedy chcę delikatnie przyciemnić podkład i w tej roli również sprawdza się znakomicie. Jego specyficzna, zaokrąglona budowa pozwala na pokrycie twarz pudrem bez plam. Używałam go także z minerałami i również sprawdza się świetnie. Przychodzi do nas w osobnym opakowaniu + osłonce do suszenia. Możecie go kupić TUTAJ.
  
Wymiary pędzla
 Długość włosia: 4cm
Całkowita długość pędzla: 17,5


HAKURO H24
Pędzelek do nakładania różu oraz bronzera. Wykonany z syntetycznego włosia pozwala na idealne rozprowadzenie różu, pudru oraz kosmetyków rozświetlających. Dzięki niemu idealnie wymodelujesz twarz i uwypuklisz kości policzkowe. Jest ścięty więc możemy bardzo precyzyjnie wymodelować kości policzkowe, a następnie rozetrzeć ładnie granice. Nawet najbardziej napigmentowane bronzery nie zostawiają plam, kiedy nakładamy je tym pędzelkiem. Włosie jest również bardzo delikatne, zbite i gęste. Nie odkształca się. Przychodzi do nas również w osobnym opakowaniu + osłonce do suszenia. Możecie go kupić TUTAJ.
 
  Wymiary pędzla:
  Długość włosia: 3,3-2cm
 Całkowita długość pędzla: 18cm


HAKURO H60
Pędzel do nakładania płynnego lub kremowego korektora. Za jego pomocą idealnie ukryjesz wszelkie niedoskonałości Twojej cery. Idealnie dociera w nawet najmniej dostępne miejsca na twarzy. Świetnie sprawdza się także przy korektorach mineralnych. Wykonany został z włosia syntetycznego. Pędzelek jest mały i bardzo ciekawie ścięty. Musze przyznać, że sprawdza mi się idealnie przy nakładaniu korektora w wewnętrznych kącikach oczu, tuż przy nosie. W tych miejscach pojawia się u mnie zasinienie i zawsze ciężko było mi tam nałożyć korektor. Tym pędzelkiem w bardzo szybki sposób pokrywam nawet trudno dostępne miejsca. Kosztuje niewiele, a jest bardzo pomocny. Możecie go kupić TUTAJ.
  
Wymiary pędzla:
  Długość włosia: 1,3cm
 Długość całkowita pędzla: 17,4cm 


HAKURO H85
Pędzel do brwi i eyelinera. Specjalnie przycięte na ukos włosie sprawia, że wykonywanie kresek staje się bardzo szybkie, łatwe i przyjemne. Natomiast stylizacja brwi będzie niezwykle precyzyjna oraz bardzo naturalna. Pędzelek wykonany z syntetycznego włosia. Idealnie sprawdził mi się do wykańczania makijażu brwi oraz do rozcierania kresek. Często nakładam nim również czarny cień na kreskę, którą zrobiłam eyelinerem, dzięki temu uzyskuję bardzo miękki efekt. Jak dla mnie ten pędzel również jest niezbędny w makijażu oka, bo służy mi zarówno do zrobienia brwi, jak i kresek i rozcierania. Możecie go dostać TUTAJ.

Wymiary pędzla:
Długość włosia: 0,5cm - 0,7cm
Całkowita długość pędzla: 16,2cm



HAKURO H70 
Pędzel języczkowy do aplikacji cieni na całą powiekę. Wykonany został z włosia naturalnego. W bardzo szybki sposób zaaplikujemy cień na cały obszar powieki, a dzięki zaokrąglonym brzegom ładnie wymodelujemy kształt powieki. Możemy nim również nałożyć cień na dolną powiekę. Miękki, zbity i puchaty. Doceniam go za to, że praktycznie w 3 ruchach pokrywam całą powiekę cieniem, bez konieczności jego dokładania. Pędzel sprawdza się szczególnie rano, kiedy chcę szybko wykonać makijaż oka. Możecie go kupić TUTAJ
 Wymiary pędzla:
 Długość włosia: 1cm
 Całkowita długość pędzla: 17,5cm



HAKURO H78
Pędzelek do nakładania cieni w kącikach oczu. Znakomicie sprawdza się także do rozcierania kresek w celu uzyskania efektu smoky eye. Nadaje się też do rozcierania granic pomiędzy sąsiadującymi ze sobą cieniami. Wykonany z naturalnego włosia. Malutki, precyzyjny i bardzo poręczny. Dzięki niemu możemy zaaplikować cień w konkretne miejsce. Idealnie sprawdza się również do podkreślania dolnej powieki i łuku brwiowego. Możemy nim również precyzyjnie rozetrzeć cień. Dostępny TUTAJ

Wymiary pędzla:
 Długość włosia: 1,1cm
 Całkowita długość pędzla: 17,5cm



HAKURO H79
Pędzel do nakładania cieni na powieki. Wykonany z naturalnego włosia idealnie sprawdza się także do rozświetlania oka pod dolną linią brwi. Można użyć go też to zacierania granic pomiędzy sąsiadującymi ze sobą na powiece kolorami. Ja używam go do aplikowania cienia w zewnętrznym kąciku, a dzięki jego zaokrąglonemu brzegowi modeluję brzeg oka. Czasami stosuję go także do rozcierania cieni i również się sprawdza w tej roli. Dostępny TUTAJ. 

  Wymiary pędzla:
  Długość włosia: 1,5cm
 Całkowita długość pędzla: 18cm



HAKURO H77
Pędzel do aplikacji i rozcierania cieni. Dzięki specjalnie wyprofilowanemu włosiu bardzo precyzyjnie rozetrzesz cienie w  krótkim czasie. Wykonany został z włosia naturalnego. Uważam, że jest to niezbędny pędzel w makijażu oka, ponieważ nie możemy pominąć blendowania w całym procesie makijażu. Akurat ten pędzelek pozwala na precyzyjne nałożenie cienia i jego roztarcie. Jest miękki i giętki, nie drapie i nie podrażnia oka, a  to ważne przy tego typu pędzlach. Można go kupić TUTAJ. 
   
Wymiary pędzla:
  Długość włosia: 1,8 cm
  Całkowita długość pędzla: 18cm



HAKURO H76
Pędzel do precyzyjnej aplikacji cieni, dzięki niewielkiemu rozmiarowi umożliwia podkreślnie dolnej powieki. Z jego pomocą bardzo dokładnie pomalujesz zewnętrzny lub wewnętrzny kącik oka, a także wzdłuż dolnej lini rzęs. Wykonany został z włosia naturalnego. Malutki i bardzo precyzyjny pędzel przydaje mi się zawsze do rozświetlania cieniem wewnętrznych kącików ale także do dokładnego pomalowania dolnej powieki. Można nim idealnie położyć cień pod łukiem brwiowym, a także podkreślić załamanie powieki. Nigdy nie miałam tak malutkiego pędzla i jest mi niezwykle pomocny. Można go kupić TUTAJ.
  
Wymiary pędzla:
Długość włosia: 0,8cm
 Długość całkowita pędzla: 17cm



 A oto skończony makijaż!




Używacie pędzli Hakuro?

Może macie swoich ulubieńców?


Pozdrawiam,
D



97 komentarzy on "Profesjonalne pędzle do makijażu Hakuro: rodzaje, zastosowanie krok po kroku i moja opinia + RABAT dla Was."
  1. uwielbiam Hakuro!! Moim najlepszym nad wszystkie inne pędzle innych marek jest H100! :) najwspanialszy kabuki pod słońcem :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na niego czaję :) I jeszcze ja jajeczko do różu :)
      Jak szaleć, to szaleć :)

      Usuń
  2. Ojaa, zazdroszczę takiego "prezentu" :) Mój Hakuro 50s się rozleciał na dwie części.. ;x ale H80 i H77 sprawują się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, kurczę. A ja mam swój H51 już 2 lata i nawet włosek z niego nie wyleciał :)

      Usuń
  3. Mój h77 drapie jak szalony :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To reklamować :-)
      Mój nic takiego nie robi.

      Usuń
  4. Zazdroszczę! Makijaż, który wykonałaś jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowłaśnie jestem na etabie decyzji czy hakuro, czy maestro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłabym na Hakuro, bo nie mam im nic do zarzucenia.

      Usuń
  6. mam ochotę na kilka tych pędzli, chociaż mam cały zestaw innej firmy... :) brakuje mi dobrego pędzla do blendowania ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się chce więcej :-)
      Ja tak mam, szczególnie jeśli chodzi o pędzle.
      A H77 się swietnie sprawuje jeśli chodzi o blendowanie :)

      Usuń
    2. zgadzam się co do H77, mój ulubiony pędzel, uniwersalny nakładam nim też często puder pod oczy żeby korektor zagruntować, na upartego nawet rozświetlacz dało by radę zaaplikować nim :D

      Usuń
  7. Nonono..widzę, że się postarałaś z recenzją tych pędzelków;):) (nie żeby kiedyś inne były złe)
    A jednak trafił się jeden sposód, których zamówiłam, a którego tutaj nie ma - mam na myśli H74. :)
    Dzięki Twojemu rabatowi coś zyskałam, jak już Ci pisałam pod Twoim postem na FB:)
    Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne !!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Starałam się dobrze pokazać pędzle i myślę, że mi się udało :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Mnie h76, h77 i h80 drapią i podrażniają :( Pozostałe są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sytuacja nie może mieć miejsca i powinnaś zareklamować te pędzle. Z moimi nic takiego się nie dzieje, a mam naprawdę bardzo wrażliwą powiekę. Albo kupiłaś podróbki, albo wadliwe pędzle. :) To są akcesoria, którymi się bawisz przy oku więc nie ma opcji, żeby "drapały", a jeśli to robią, to trzeba reklamować.

      Usuń
  9. mam prawie wszystkie pędzle, które opisałaś i muszę się w 100 % zgodzić z Twoją opinią:) ubóstwiam pędzle Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do podkładu mam hakuro h50s i się z nim nie rozstaje ! !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Haruku H50s i kulkę do różu i jestem z nich bardzo zadowolona. Do tego stopnia, że skusił mnie Twój rabat i zamówiłam zestaw pędzli do makijażu oczu i brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tej pory używałam pędzli Maestro, ale ostatnio zrobiłam zamówienie (Zanim wiedziałam o rabacie:()na Hakuro i jestem baaardzo mile zaskoczona ich jakością w stosunku do ceny :) I mnie skusiłaś, zamówię jeszcze dwa to jeszcze z rabatu skorzystama, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam już 5 pędzli Hakuro i tak myślę, że mogłam od razu kupić cały zestaw ;P Zastanawiam się nad pędzlem do korektora i do cieni. bardzo lubię flat topa do podkładu, ale ja mam H50, tylko ostatnio odkleiła mi się rączka i muszę ją czymś przykleić. Pędzel do różu też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post bo akurat jestem na etapie wymiany pędzli i te informacje mi się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka pędzli Hakuro i bardzo dobrze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te pedzelki!!! najlepsze jakie miałam i mam :) a bez H 77 i H 79 to juz życ nie mogę :)
    Bardzo fajny post!!! napracowałaś się :)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie zrobiona notka! :) BArdzo mi się podoba ;)
    Sama mam 4 pędzle, póki co 2 do rozcierania, h50s i do różu :) Może kiedyś będzie mi dane mieć wszystkie hehe :)
    Piękny makijaż Kochana ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam trzy pędzle Hakuro, kulkowy do podkładu, ścięty do różu oraz puszkowy do rozcierania. Jak z pierwszych dwóch jestem bardzo zadowolona, tak z ostatniego już nie do końca. Z powodu tego iż jego włosie jest dosyć kujące, czasem wydaje się być zbyt szorstkie, ale mimo to sprawdza się w swojej roli. Chętnie w przyszłości dokupię kilka innych pędzli, których mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam kilka pędzi z W7, ale są takie... sztywne :/
    A te wyglądają na milutkie i mięciutkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam ale już nie używam :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię pędzle Hakuro, kilka dni temu zamówiłam sobie H77, który jest absolutnie rewelacyjny!
    Mam ochotę zamówić sobie jeszcze kilka innych pędzelków, między innymi ten do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ten do pudru jest świetny, bardzo ładnie rozprowadza.

      Usuń
  21. Używam pędzli Hakuro i bardzo je lubię :) zwłaszcza H50 do podkładu oraz H79 do blendowania :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie makijażu bez pędzla do podkładu :)

      Usuń
  22. Mam kilka z tych pędzelków i jestem bardzo zadowolona. Planuję dalsze zakupy więc rabacik bardzo się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam kilka Hakurków i widzę, że z Twojej kolekcji przydałby mi się tylko jeszcze ten cieniutki H76 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze się na nie nie pokusiłam ale wydają się być bardzo ciekawe i przyjemne w używaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż mi nie wychodzi łączenie kolorów wyglądam okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo kusza mnie te pędzle i noszę się z zamiarem kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. h50 s <3

    bylam zdziwiona ogroooomnie, ze to polska firma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś kiedyś wspominał, że firma polska ale towar z Chin :D Nie wiem ile w tym prawdy ale nie byłabym zaskoczona bo swojego czasu modne pędzle z EDM pojawiły się w innych firmach, gdzie oczywiście tylko logo było inne a źródło pochodzenia to samo, czyli Chiny.

      Usuń
    2. Ktoś kiedyś czyli kto? I gdzie?

      Usuń
    3. Ten temat wracał już parokrotnie, przy różnych okazjach. Jak będę miała chwilę to poszukam linków.

      Usuń
  28. A ja cały makijaż 2 pędzelkami robię :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam 5 pędzli Hakuro z tego zestawu właśnie z Cocolita i chciałabym jeszcze ten do zacierania granic i do różu, ponieważ mój pędzel do różu z sense body jakoś średnio się sprawuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam, bo akurat te do zacierania i do różu są świetne :)

      Usuń
  30. Z Hakuro lubię tylko do różu H24, reszta niestety jest mocno średnia aby nie powiedzieć przeciętna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie, całkowitej amatorki, która nie czuje potrzeby w kupowaniu pędzli z MAC, czy innych wysokopółkowych narzędzi do makijażu, te są wystarczające i nie powiedziałabym nigdy, że są przeciętne. Może jakbym była MAKEUP ARTIST, to wtedy zaczęłabym wybrzydzać.

      Usuń
    2. Nie jestem związana zawodowo w żaden sposób, lubię makijaż hobbystycznie, dla siebie :) I ja czuję różnicę. Jest zupełnie inny rodzaj włosia, sprężystości, linii cięcia. Mając doświadczenia z różnymi markami wiem, że dla mnie dobre pędzle to podstawa. Ale to moje wybory, moje zakupy :)

      Usuń
  31. Ja w tych plastikach pędzli nie suszę bo mam wrażenie, że "skisną" i zśmierdną

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię pędzle z Hakuro w swoim zbiorze mam ich siedem ;), ze wszystkich jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny maijaż,wylądasz olśniewająco :)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Używam pędzli Hakuro i bardzo je lubię, szczególnie h50s, h55 oraz h24 :) Skorzystałam właśnie z rabatu, zamówiłam je dla bliskiej mi osoby :) Bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzle hakuro i real techniques to moje ulubione. Poza tym piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  36. aktualnie używam hakuro, inglota i kozłowskiego, i gdybym miała wybierać jedne z nich zdecydowałabym się na pierwsze;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy gdzieś napisałaś, jakich cieni tutaj użyłaś? Czytam już drugi raz i nie widzę, ale mogłam przeoczyć ;p Przepiękny ten makijaż i Ty też jesteś taka śliczna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam tu cieni z palety Sleek Oh So Special :)

      Usuń
  38. To chyba najbardziej rzeczowa, zbiorcza recenzja pędzli Hakuro na jaką trafiłam! :) Dodam od siebie, że H50s świetnie sprawdza się dla osoby, która nigdy wcześniej nie nakładała podkładu pędzlem - łatwo dociera w niedostępne miejsca, nie rozmazuje, nie zostawia smug ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam pędzelki Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja uwielbiam pędzle hakuro
    chyba w sumie od nich zaczęłam się bardziej interesować makijażem co i czym nakładać, pierwszy był h50 potem jakoś już leciało :)
    problem jedynie tkwi w tym że che więcej i więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No ładnie. Mam słabość do pędzli. A hakuro to moje małe marzenie. Używam Inglota, ale chciałam zawsze sprawić sobie
    Hakuro. I jest okazja. Kusisz....

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki Tobie kupiłam sobie dwa:) Kupowałam z siostrą, więc wyszło jeszcze taniej,uwielbiam te pędzle i cieszę się,że moja mała kolekcja się znowu powiększyła!!:)
    Świetne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. mam ten zestaw od kwietnia i uwielbiam te pedzle!!!
    jedynie co to ten do eyelinera z czasem mi sie odksztalcil i sie juz nie nadaje do malowania brwi,ale poza nim reszte uwielbiam!a najbardziej te z naturalnego wlosia x x x

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam z Hakuro tylko H50S, ale tak mnie skusiłaś, że właśnie kupiłam kolejne 5 (H54, H56, H70, H78, H79). Dziękuję za kod rabatowy ;*!

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz już wszystko wiem :-)przepraszam że tak zwracałam Ci głowę ale dopiero teraz znalazlam ten post :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, nie musisz przepraszać. Cieszę się, że pomogłam :)

      Usuń
  46. Mam pytanie, czy jeszcze ważny jest kod rabatowy na pędzelki Hakuro? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja z takim małym pytankiem - jaki pędzel z Hakuro polecałabyś do konturowania nosa?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja z takim małym pytaniem - jaki pędzel z Hakuro polecałabyś do konturowania nosa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdym możesz konturować ale ja robię to H78. Szpiczastą końcówką rysuję linie, a bokami rozcieram :)

      Usuń
  49. I nie ma żadnego ograniczenia? Nawet jak zamawia się cały zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to bez znaczenia. Rabat jest na wszystkie pędzle Hakuro, także te w zestawie.

      Usuń
  50. Bardzo lubię pędzle Hakuro. Moi ulubieńcy to H54 i H78 :)

    bialatoaletka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo lubię pędzle Hakuro. Moi ulubieńcy to H54 i H78 :)

    bialatoaletka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj. Czy ten rabat na pędzle już się skończył, czy cały czas trwa? Bo zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  53. O pędzle hakuro! TO coś dla mnie lubię je! i nawet ostatnio zamówiłam sobie nowy jednen dla siebie i jeden dla szwagierki ;) Na www.topdrogeria.pl są teraz przeceny więc warto pomyśleć

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej: ) bardzo fajnie sie to wszystko czyta :) mam pytanie czy warto kupic H14 i H74 ?
    Czy wystarcza tylko te pedzle co ty opisalas ?:)
    bo chce kupic caly zestaw i nie wiem czy dodatkowo nie dokupic te H14 I H74 ?:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej. Ja już mam w swojej kolekcji 4 pędzle z Hakerów, a mianowicie: H24, H54, H85 oraz H60. Jestem mega zadowolona z ich użytkowania :-)
    I mam pytanie odnośnie aplikacji cieni który pędzelek z tych kilku wybrać? Myślałam o H79..

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy02 maja, 2016

    świetny post, bardzo porzadnie przygotowany i do tego bardzo pomocny, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature