Top Social

Podkłady Pharmaceris: delikatny fluid intensywnie kryjący i nawilżający fluid antyoksydacyjny z sylimaryną.


Witajcie.

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować dwa podkłady od Pharmaceris, które dostałam jakiś czas temu do testów. Recenzję podkładu matującego możecie przeczytać TUTAJ, a dziś kilka słów o fluidzie kryjącym oraz nawilżającym, z tej samej serii.





Delikatny fluid intensywnie kryjący o długotrwałym efekcie, kolor Sand 02, SPF 20

Informacje producenta: 
Dostępny w 3 odcieniach: ivory (kość słoniowa), sand (piaskowy) oraz bronze (brązowy). Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą
 
Działanie:
Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego SYSTEMU KRYJĄCEGO NOWEJ GENERACJI ™ nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h*. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**.  Składniki INCI:

Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady's Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 

Moja opinia

Głównym zadaniem tego fluidu jest intensywne krycie ale bez efektu maski. Stopień krycia tego podkładu jest lżejszy, niż Revlonu Colorstay, więc w moim przypadku nie obeszło się bez korektora. Jednak ten produkt na twarzy wygląda o wiele bardziej naturalnie niż CS, absolutnie nie tworzy efektu maski i użyty w rozsądnej ilości z pewnością zakryje drobne niedoskonałości. Dziewczyny, które chcą ujednolicić kolor skóry z pewnością będą zadowolone z działania tego podkładu. Osobiście mam duży problem ze świeceniem z strefie T i ten podkład wytrzymuje u mnie max 2-3 godzinki bez przypudrowania. Odcień tego podkładu to Sand 02 i jest dosyć ciemny, więc aktualnie kolor mi bardzo pasuje. Fluid nie zapycha i jest bezzapachowy. Nie zauważyłam też aby wysuszał moją skórę. Produkt będzie idealnym rozwiązaniem dla dziewczyn, które poszukują czegoś nieco bardziej kryjącego, niż krem BB, a nadal wyglądającego naturalnie i świeżo. Jego cena to około 40 zł w sklepie internetowym Pharmaceris.



                                         
Nawilżający fluid antyoksydacyjny z sylimaryną, kolor Natural 02, SPF 20

Informacje producenta:

Dostępny w 3 odcieniach: ivory (kość słoniowa), natural (naturalny) i tanned (opalony). Polecany do każdego rodzaju skóry, w tym również problemowej wrażliwej, suchej i bardzo suchej, ze skłonnością do przesuszania. Działanie:
Fluid długotrwale nawilża głębsze warstwy naskórka i zapewnia trwały 10-godzinny makijaż. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Specjalistyczna formuła antyoksydacyjna na bazie sylimaryny intensywnie neutralizuje wolne rodniki i zabezpiecza skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Sprawia, że skóra jest odstresowana i mniej podatna na podrażnienia i przesuszenia. Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.
  Składniki INCI:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isopropyl Isostearate, Triethylhexanoin, Lauryl PEG-9 Polydimethysiloxyethyl Dimethicone, Titanium Dioxide, Glycerin, Methyl Trimethicone, Dimethicone/ PEG-10/ 15 Crosspolymer, Sodium Chloride, Acrylates/ Dimethicone Copolymer, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Citrate, Propylene Glycol, Ethylhexylglycerin, L-Thioproline, Silybum Marianum (Lady's Thistle) Extract, Tocopherol, Phenoxyethanol, Dipropylene Glycol, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499
Moja opinia
Jest to podkład dla cery problemowej, która ma skłonność do przesuszania. Moja jest zdecydowanie tłusta ale również mam czasem problem z suchością, szczególnie po kuracjach kwasami albo specyfikami złuszczającymi. Po jednej z takich kuracji, jaką ostatnio stosowałam, ten podkład był dla mnie wybawieniem. Niestety inne fluidy, jakich używałam, strasznie uwidaczniały suche skórki i sprawiały, że skóra wyglądała jeszcze gorzej. Ten całkowicie przykrył wszystkie suche miejsca i faktycznie uczucie nawilżającego ukojenia skóry było zauważalne od razu. Fluid niestety nieco się świeci, więc koniecznością było dla mnie przypudrowanie go. Zaskakujące jest dosyć duże krycie, które jest moim zdaniem lepsze, niż przy fluidzie intensywnie kryjącym. Będę go z pewnością używać zimą, kiedy moja skóra robi się naprawdę sucha i każdy podkład wygląda na niej źle. Mój odcień to Natural 02 i jest to bardzo naturalny kolor, który wpada w żółte tony. Możecie go kupić za około 40 zł w sklepie internetowym.
Podsumowanie 
Zaprezentowane podkłady sprawdziły się u mnie dobrze, choć zdecydowanie lepiej wypadł podkład nawilżający. Najważniejszą dla mnie kwestią przy stosowaniu podkładu jest to, aby nie pogarszał stanu mojej skóry i tutaj nic takiego się nie działo. Nie są to fluidy, które zakryją jakieś większe niespodzianki ale z pewnością ujednolicą koloryt i sprawią się lepiej w tej kwestii niż kremy BB. Wyglądają naturalnie, nie tworzą efektu maski i są bardzo wygodne w używaniu z uwagi na pompkę. Polecam.

Miałyście już podkłady z tej serii?
Co o nich sądzicie? 
Pozdrawiam,
D.

39 komentarzy on "Podkłady Pharmaceris: delikatny fluid intensywnie kryjący i nawilżający fluid antyoksydacyjny z sylimaryną."
  1. Nie miałam ale może kiedyś wypróbuję. :) Recenzja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawilzajacy wydaje sie byc dobry dla mnie. Musze go sobie dodac do listy produktow niezbednych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, czy używałaś może clinique cc?
    Ja zużyłam właśnie drugie opakowanie i jestem bardzo zadowolona, ale ciekawi mnie czy jest coś jeszcze bardziej nawilżającego, ponieważ mam bardzo przesuszającą się skórę i czasami (bardzo rzadko) mam problemy z nałożeniem go.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś podkład od Pharmaceris, ale nie pamiętam który. Wiem, że byłam bardzo zadowolona, całkiem ładne krycie, przy dużej lekkości produktu i co najważniejsze, nie pogarszał stanu buźki. Do tego kolor Ivory jest naprawdę jasny i nawet zimą się sprawdzał na mojej jasnej skórze.

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie miałam ale bardzo lubię dozowniki w tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tylko będę w polsce muszę sobie go zakupic !! tyle o nich slyszalam

    OdpowiedzUsuń
  7. No to bardziej przekonuje mnie ten nawilżający, bo miewam bardzo podobne problemy ze skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go nigdy i powiem szczerze, że jedyną rzeczą, która mnie odpycha, to nazwa. Nie wiem dlaczego, ale jak słyszę słowo "fluid", to zapala mi się czerwona lampka :D Głupie to, ale nic nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam,ale wyglądają zachęcająco!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, zastanawiałam się nad zakupem, ale jeżeli ten kryjący trzeba tak szybko poprawiać, to nie wiem czy ryzykować;/ Może gdzieś próbkę dopadnę ;)




    OdpowiedzUsuń
  11. Drogeryjne fluidy z Lirene mi zdecydowanie nie pasują. Tej linii jeszcze nie próbowałam, ale słyszałam o nich sporo dobrego, więc kto wie? Mam suchą skórę , nawilżający mógłby się nadać. Trochę z wąską mają paletę odcieni. Natural wydaje mi się najbardziej dopasowanym do mnie. Z ciekawości podpytam o niego w aptece :). Jak jest z jego ścieralnością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie dotykam twarzy w ciągu dnia, ani nie trę nią nigdzie :-) Sam z siebie nie schodzi w każdym razie :)

      Usuń
    2. Chodziło mi o to jak długo ci się utrzymuje na twarzy:)

      Usuń
  12. Mam ten kryjący. Fajny jednak drugi raz juz nie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review, I'm tempted to check them out, hopefully I can find a lighter shade, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem ich podkładów, słyszałam dobre opinie..Ale chyba zostanę wierna Revlonikowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam pół opakowania Revlonu i za każdym razem miałam problem z domyciem go, teraz mam pełno pryszczy na twarz :( szkoda bo bardzo podobał mi się efekt

      Usuń
  15. ja milam ten kryjący i matujący, kryjący swietnie kryje faktycznie, ale przy mieszanej cerze jak moja po prostu masakra! po 15 min swiecilam sie jak swinka, ale ze krycie mi sie podobalo skusilam sie jeszcze na matujący, niestety tez nie spelnil moich oczekiwan :/ ale sądzę, że przy suchej i normalnej cerze bylby ok...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam próbkę do Dayli i się zakochałam w tym nawilżającym ^^ Teraz na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam kryjący i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kryjący tzn użyłam raz i mnie uczulił :( więc więcej nie będę próbowac...

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie miałam jeszcze żadnego podkładu z tej serii ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy , szkoda ze ,mającego nie ma, bo jakoś do mnie nie przemawiają produkty, które są wielofunkcyjne jeśli chodzi o skórę.
    Stosowałam inne kosmetyki z tej firmy, byłam zadowolona .

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie,że mają pompkę,dużo lepsze rozwiązanie jak normalna nakrętka..

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym miesiącu zdecydowałam się na pierwszy podkład tej marki i wybrałam kryjący. Jak dla mnie kolor (02) super współgra z obecną opalenizną, ładnie wszystko kryje, ale szybko się też świecę. Mimo tej małej wady bardzo go lubię i chętnie bym sprawdziła pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała seria jest rewelacyjna, nadają się zarówno na co dzień jak i na sesje zdjęciowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. delikatny fluid kryjący mam i bardzo go sobie cenię, nie mniej jednak uważam że najlepiej spisuje się w okresie jesienno-zimowym :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kiedy produkty mają pompkę. Są wtedy wydajniejsze i jednorazowa dawka jest odpowiednia. Właśnie szukam dla siebie odpowiedniego podkładu kto wie może ten kryjący się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze wypróbować , poproszę o próbkę w aptece :) Kochana w zapowiedzi tej recenzji na fb masz boski lakier na paznokciach, czy mogłabyś zdradzić mi co to za lakier?- Łucka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to Manhattan Trend Styles w kolorze 1 :)

      Usuń
  27. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam podkład na twarzy.
    Od wielu już miesięcy stosuję kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten delikatnie kryjący nie nadaje się do mieszanej cery, po godzinie buźka świeci się jak psu... :) Tylko zapach i kolor mi się podobały, poza tym nic.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obecnie używam revlona , alle szukam podkładu fajnie kryjącego i przyjaznego dla skóry , możesz przyrównać odcień pharmaceris do któregoś z revlona ? Używam 180 Color stay i zastanawiam się czy 02 nie będzie zbyt ciemnu :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj. Używam tego fluidu kryjącego Sand 02, dla mnie bardzo dobry odcień, ale chcę się przerzucić na mineralne podkłady Lily Lolo. Widziałam, że je testowałaś, więc chciałam Cię prosić o pomoc w wyborze odcienia. Czy mogłabyś mi doradzić :) ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj. Używam tego fluidu kryjącego Sand 02, dla mnie bardzo dobry odcień, ale chcę się przerzucić na mineralne podkłady Lily Lolo. Widziałam, że je testowałaś, więc chciałam Cię prosić o pomoc w wyborze odcienia. Czy mogłabyś mi doradzić :) ?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature