Top Social

Makijaż paletką Sleek Paraguaya + krok po kroku.


Witajcie.

Paleta Sleek Paraguaya 602 to obok Oh So Special moje ulubione zestawienie barw. W tej palecie znajdziemy ciepłe odcienie, głównie kolory pomarańczowe i róże. Cienie wspaniale się rozcierają, są bardzo plastyczne i nasycone. Jestem zwolenniczką palet Sleeka i gdyby tylko mój budżet mi na to pozwolił - skompletowałabym wszystkie. Uważam, że te cienie są naprawdę dobrej jakości i za taką cenę warto je mieć. Oprócz tego, że się troszkę osypują przy nakładaniu, to mają same zalety. Dokładny opis paletki  wraz ze swatchami znajdziecie TUTAJ.

Dziś przygotowałam dla Was makijaż, który zrobiłam w 10 minut. Jest to połączenie pomarańczu, koloru popielatego i nieco ciemniejszego brązu z tej palety. Dodatkowo delikatnie rozświetliłam kąciki złotym cieniem i nałożyłam śmietankową biel pod łuk brwiowy. Zapraszam na makijaż krok po kroku, a listę użytych kosmetyków znajdziecie w dalszej części posta.






Użyte kosmetyki:

  •  Cienie z palety Sleek Paraguaya 602
  •  Podkład Pharmaceris, Delikatny Fluid Intensywnie Kryjący, Sand 02 (recenzja TUTAJ)
  •  Kamuflaż Catrice 020 Light Beige (recenzja TUTAJ)
  •  Puder matujący Glazel Super Finishing Powder (więcej o nim TUTAJ)
  •  Róż Glazel (bliżej o nim TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  Kredka biała Manhattan (na linii wodnej)
  •  na ustach Wibo Eliksir 05 + błyszczyk Bell Air Flow Colour Bloom (brak oznaczenia koloru)





A Wy jakie paletki Sleeka lubicie najbardziej?



Pozdrawiam,
D.


63 komentarze on "Makijaż paletką Sleek Paraguaya + krok po kroku."
  1. uwielbiam takie zestawienie barw. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny o fajne tutoriale ja o makijazu mam bardzo słabe pojecie, maluje się ale jest to tak na zasadzie wyczucia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci pasuje taki makijaż!!
    Ja uwielbiam Au Naturel od Sleek'a,bardzo lubię też Oh so special. Na bardziej kolorowe makijaże mam Sleek ACID ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny, szkoda, że w takich kolorach nie wyglądam zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pomarańcz to specyficzny kolor :)

      Usuń
  5. Przepięknie, przecudownie jak zawsze :) Ach muszę nadrobić moje makijażowe zaległości, bo ostatnio mało ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudownie, przepięknie :) Ach muszę nadrobić moje makijażowe zaległości, bo ostatnio niestety bardzo mało ćwiczę i maluję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Marsz do malowania w takim razie :)

      Usuń
  7. Jaki śliczny makijaż ;) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładny, trochę jesienny makijaż;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  9. łatwo i szybko! A jaki efekt ;) pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny efekt, szkoda że ja nie umiem się malować;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatnie ale bardzo efektownie:) fajny codzienny makijaż:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tę paletkę, chociaż nie używam za często. Muszę mieć fazę na pomarańczowe klimaty na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka bardziej letnia paletka ale jesienne makijaż również można nią wyczarować :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny makijaż i kolory cieni, ale mi chyba zawsze najbardziej podoba się efekt końcowy z tusze, widać na zdjęciu "krok po kroku" jak po nałożeniu tuszu oko wygląda na szerzej otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Jestem zachwycona tym makijażem ! Jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. subtelny ale ma swój charakter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zwykły ale przez pomarańcz nabrał nietypowego charakteru :)

      Usuń
  16. Przepiękny i nie wygląda na strasznie trudny, jutro spróbuje, moze wygrzebie podobne kolorki gdzieś w zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolorki, ja do tej pory skupiałam się raczej na chłodniejszych odcieniach, ale ostatnio maltretuję pomarańczowy z paletki Glazela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Glazel ma świetne cienie :) Sama używam bardzo często :)

      Usuń
  18. bardzo lubię twoje stepy makijażowe :) są proste i wszystko dobrze na nich widać. muszę spróbować takiego połączenia kolorów :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Wciąż je udoskonalam i mam nadzieję, że kiedyś dojdę do perfekcji :)

      Usuń
  19. Naprawdę typowo jesienny bardzo mi się podoba ;) Mam nadzieje, że mój również ci spodoba ;) a twój muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. oszałamiający, muszę sama spróbować takiego połączenia,
    pomarańcz rzadko gości na moich powiekach

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to u Ciebie wyglada, choc ja sama jakos nie widze sie w tym pomarańczu, bardzo podoba mi sie kolor Twoich ust, chyba czas najwyzszy wypróbować sławny Eliksir :) Dużo słyszałam o Twoim blogu, oto i jestem, i zostaję na dłużej bo bardzo mi sie spodobało :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Eliksiry są świetne, tylko mało trwałe :)

      Usuń
  22. Piękny makijaż, delikatny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosto i efektownie, tak lubię najbardziej:) Mnie nigdy nie kusiła ta paleta Sleeka, ale chyba po tym makijażu się to zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A mi sie najbardziej podobaja usta :) oko super ale nie przepadam za tymi kolorkami na powiekach

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny makijaż oka, ale to jednak usta przyciągnęły mnie najbardziej :) Co do ulubionej paletki sleeka - chyba circus za piękny fiolet i granat, po które bardzo często sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie bardziej lubię Cię oglądać w delikatniejszym wydaniu, makijaż świetny na każdy dzień i też nada się do szkoły ! Pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubie wszelkie odcienie zachodzącego słońca na powiece, oberwuję;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż,idealnie do Ciebie pasuję :)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Lider Klubu Oriflame
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze pięknie i do tego instruktaż, coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż ale usta usta go przebijają!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny makijaż - bardzo mi się podoba :)
    Ja mam tylko jedną paletkę Sleeka - Darks i bardzo ją lubię, rzadko jednak decyduję się na tak ciemne kolory, więc nie jest zbytnio eksploatowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja swoją przygodę z malowaniem zaczęłam właśnie od paletki sleek, a ostatnio właśnie paraguaya wpadła nieoczekiwanie w moje łapki i nie miałam jeszcze okazji zrobić z nią makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zarówno ta paletka jak i "Oh so special" spedzają mi sen z powiek :D
    kocham takie kolory, które podbijają moje niebieskie oczy :)
    Nigdy nie miałam jeszcze Sleekowej paletki, ale zapewne na imieniny ją sobie zażyczę i będę równie mocno jak Ty się nią zachwycać :)
    Makijaż piękny :) bardzo w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature