Top Social

Makijaż Paese: Kaszmir Trio, puder brązujący z olejkiem kokosowym i pomadka z olejem arganowym w akcji.


Witam.

Jakiś czas temu dostałam do przetestowania kosmetyki marki Paese. Myślę, że najlepszą recenzją tych produktów będzie makijaż, jaki postanowiłam dla Was zmalować. Makijaż oczu to propozycja połączenia karmelowego brązu i  dżinsowego granatu Kaszmir Trio 683. Na policzkach bronzer, który ma  bardzo ciekawy, delikatny odcień o nazwie 1P. Usta to pomadka z olejkiem arganowym w kolorze 37.

Przygotowałam dla Was krótki opis otrzymanych produktów i makijaż krok po kroku, który zobaczycie w dalszej części posta. Zapraszam!










Bronzer Paese

Właściwie jest to puder brązujący z dodatkiem oleju kokosowego, w bardzo naturalnym odcieniu o nazwie 1P, którym praktycznie nie zrobimy sobie plam. Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Bronzer jest całkowicie matowy, bez żadnych drobinek ale na twarzy daje efekt bardzo ładnej, zdrowej opalenizny. Musimy jedynie uważać z jego ilością, bo nałożony warstwowo może dać efekt pomarańczu. Puder ma ładny ale intensywny zapach. Znajduje się w wygodnym pudełeczku z lusterkiem. Nie spowodował u mnie żadnych zmian skórnych. 

Cienie Kaszmir Trio

Otrzymałam paletkę nr 683, która zawiera trzy matowe cienie. Pigmentacja jest bardzo przyzwoita, która pozwala na ładne stopniowanie koloru. Ponad to cienie świetnie się rozcierają i nie znikają z powieki, nie rolują się. Połączenie kolorystyczne bardzo przypadło mi do gustu, bo są to dosyć niespotykane kolory.

Pomadka Lipstick with argan oil

Pomadka z olejkiem arganowym jest w kolorze brudnego różu 37, który na ustach wypada dosyć naturalnie i jasno. Nie waży się na ustach i nie podkreśla suchych skórek ale zwykle nie mam z tym problemów. Jestem ciekawa także innych kolorów, bo konsystencja i formuła tej pomadki bardzo mi się podoba. W ogóle Paese ma też w sprzedaży świetne pomadki płynne Manifesto, które ostatnio bardzo mnie kuszą.





Lubicie produkty Paese?

Co w ogóle sądzicie o polskich produktach do makijażu?

Ja odkrywam je na nowo i powoli odchodzę od drogeryjnych, popularnych marek.



Pozdrawiam,
D.
62 komentarze on "Makijaż Paese: Kaszmir Trio, puder brązujący z olejkiem kokosowym i pomadka z olejem arganowym w akcji."
  1. Bardzo ładny kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż jak zawsze:) miło się na Cb patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż oczka prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz, że przez Ciebie ostatnio próbowałam tak podnosic brew? ha ha nie wychodzi a zazdroszczę bo przez to jesteś taka zadziorna :) makijaż jak zwykle bomba co tu dużo gadac!! buzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he, ja ogólnie mam tak jedną bardziej podniesioną :))

      Usuń
    2. to jesteś always zadziorna :) bardzo mi się to podoba

      Usuń
  5. Jeansowy cień ślicznie sie prezentuje. Sama mam tylko jedno trio tej firmy, ale przymierzam się do zakupu jeszcze wielu, bo zakochałam się w jakości cieni i pogmentacji.;0

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny ten makeup, ja jeszcze nie miala okazji wypróbowac kosmetykow Paese ale ponoc teraz ruszyło cos o nazwie Paese box i bedzie za 39 zł wiec moze warto sie skusic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie widziałam, że jest coś takiego. I podobno mają to być same pełnowymiarowe produkty, a nie próbki :)

      Usuń
  7. Pomadka ma śliczny kolorek :)
    A ten makijaż idealnie do Ciebie pasuje.. Zresztą, ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z Paese mam tylko lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze pomadkę w płynie i też jest świetna :)

      Usuń
  9. Piękny makijaż! Fajnie, że dodałaś do niego tutek. Na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje makijaże <33 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! :) I muszę Ci powiedzieć,że Twój blog uwielbiam za to,że wszystko opisujesz krok po kroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To dobry pomysł na recenzje makijaż wszedł ładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga ! Jest piękny a Ty zawsze wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci piękna!
      Ja zawsze chętnie oglądam Twoje filmiki, jesteś mega pozytywną osobą ze świetną energią!

      Usuń
  14. Cudowny! Z marką Paese się jeszcze nie poznałam, ale trzeba będzie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paese znam od strony lakierów, kolorówki jeszcze nie miałam okazji przetestować. Bronzer i cienie wyglądają interesująco, mają fajne, dosyć niespotykane zestawienie kolorów :)

    Nie wiem, czy ktoś Ci to już kiedyś pisał, ale wg mnie jesteś bardzo podobna do Księżnej Kate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki :)
      Jeszcze nikt mi nie pisał o podobieństwie do Księżnej Kate, ale często mi tu piszą o perfekcyjnej pani domu :)

      Czyli awansowałam na Księżną :D

      Usuń
  16. Nie znam tej firmy ale na tobie prezentuje się kusząco szczególnie ta pomadka

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie umalowane oko, podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paese... lubie:) Tanie a dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobała mi się pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba;):) Bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te cienie. Ale jak kochałam maty, tak niedawno spodobały mi się satynowe :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście kolory tych cieni niespotykane, aż sama muszę sobie takie sprawić, bo makijaż wygląda rewelacyjnie. Ja uważam, że paese są całkiem przyzwoite- mają mocne napigmentowanie,poza tym lakiery do paznokci są również extra.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie:)
    Kochana jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia?Są śliczne i bardzo wyraźne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię zdjęcia Nikonem P500, to jest kompakt :-)
      Lampa tu dużo robi, mam pierścieniówkę 40W :-)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:) W takim razie rozejrzę się za lampą:)

      Usuń
  24. Ja Paese widziałam najbliżej w Opolu... także na razicho lipa
    Makijaż bardzo mi się podoba ten granat dużo robi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo spodobał mi się ten karmelowy kolor, choruję ostatnio na taki, może dlatego, że już trochę jesień czuć w powietrzu:) Lubię kosmetyki Paese.

    OdpowiedzUsuń
  26. śliszny makijaż :)
    kompletnie nie znam tej marki, ale bardzo mnie do niej zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy się z tą firmą nie spotkałam, ale jak widać mają dobre kosmetyki, bo makijaż super :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam, że makijaż jest świetny ale najbardziej oczarował mnie kolor pomadki :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja korzystałam z cieni tej firmy i powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolona. Kolory są wyraziste i pozostają na swoim miejscu.
    PS. Bardzo fajny blog,jestem na nim 1 raz ale z wielką chęcią tu wrócę. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. cały makijaż jest bardzo ładny, ale pierwsze co, to zwróciłam uwagę na pomadkę! ma genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta pomadka ma śliczny odcień, lubię brudne róże na ustach bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. boję się żółci na powiekach, ślicznie tutaj zaprezentowałaś

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam cienie Paese i mam ich 45 :) ale kupuję tylko w paletach,bo tak się najbardziej opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez kocham Paese. Tych cieni nie miałam, ale na pewno przetestuje. Zapraszam na bloga z recenzjami kosmetyków Paese: http://recenzjekosmetykowpaese.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature