Top Social

Makijaż inspirowany gwiazdą: Megan Fox. Kosmetyki mineralne Lily Lolo w akcji.


Witajcie.

Dziś kolejny post z makijażem inspirowanym gwiazdą. Postanowiłam luźno odtworzyć make-up Megan Fox, która postawiła na zielono-złote smoky. W roli głównej cudowny cień Lily Lolo w odcieniu Khaki Sparkle, który jest po prostu wspaniały. Połączyłam go ze złotem od Glazel, bo taki duet to już klasyk. 

Możecie też zobaczyć kosmetyki Lily Lolo, które ostatnio testuję. Jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z nowości w mojej kosmetyczce. Cienie mają wspaniałe kolory, a podkłady i pudry doskonałe wykończenie. Zapewne jeszcze nie raz zobaczycie co można wyczarować za pomocą kosmetyków mineralnych tej firmy. Cały makijaż tradycyjnie wykonałam pędzlami Hakuro, na które wciąż macie ode mnie zniżkę w wysokości -10%. Szczegóły TUTAJ.








Makijaż zaczynam od nałożenia na całą twarz (ponieważ mam dużo czerwonych przebarwień i śladów po wypryskach) produktu Lily Lolo Mineral Cover Up Blush Away, który ma zielonkawy odcień. Robię to pędzlem Hakuro H50S. Następnie tym samym pędzlem aplikuję podkład mineralny Lily Lolo w pięknym, żółtawym odcieniu Popcorn. Pędzlem Hakuro H24 do konturowania nakładam bronzer Glazel oraz róż Lily Lolo Juicy Peach.




Pędzelkiem Hakuro H79 podkreślam załamanie matowym brązem z palety Glazel i delikatnie rozcieram. Tym samym pędzlem nakładam też matową biel z Inglota 373 pod łuk brwiowy.




Zabieram się za wymodelowanie oka matową czernią. U mnie to zwykły, czarny cień z palety Sleek Oh So Special. Podkreślam zewnętrzny kącik za pomocą pędzla Hakuro H78 i dokładnie rozcieram tym samym pędzlem, aby utworzyć lekko koci kształt oka.




Następnie na wewnętrzny kącik oka nakładam złoty cień Glazel Eye Shadow Terracota nr 5. Mieszam go z Inglotem 395. Ten krok wykonuję pędzlem Hakuro H76. Złoty cień przeciągam też na dolną powiekę. 




Teraz czas na gwiazdę dzisiejszego makijażu czyli Lily Lolo Khaki Sparkle. Nakładam go na środek powieki pędzlem Hakuro H70 i delikatnie łączę ze złotem i czernią. Nakładam go też na dolną powiekę, w centralnej jej części. 





Czas na kreskę. Najpierw jej kontur rysuję eyelinerem z Golden Rose, a następnie rozcieram i wypełniam czarnym cieniem (matowym). Robię to pędzlem Hakuro H85. Tym samym pędzlem i czarnym cieniem podkreślam dolną powiekę w zewnętrznej części i nakładam na nią też cień Lily Lolo Smoky Brown.





Tuszuję rzęsy maskarą Oriflame Master Curl Mascara, na linię wodną nakładam czarną kredkę z Glazel i doklejam po 3 kępki rzęs z Top Choice. Dolną część pod okiem rozświetlam pudrem Lily Lolo Mineral Finishing Powder Translucent Silk (wspaniale wygładza i  odbija światło). I makijaż oka gotowy!





Lista użytych produktów:

  • Podkład mineralny Lily Lolo Mineral Foundation SPF15 (więcej TUTAJ)
  • Korektor na zaczerwienienia Lily Lolo Blush Away (więcej TUTAJ)
  • Róż mineralny Lily Lolo Juicy Peach (więcej TUTAJ)
  • Puder wykańczający makijaż (rozświetlająco-wygładzający) Translucent Silk (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Khaki Sparkle (więcej TUTAJ)
  • Cień Lily Lolo Smoky Brown (więcej TUTAJ)
  • Baza pod cienie Lily Lolo (więcej TUTAJ) 
  • Błyszczyk Lily Lolo (więcej TUTAJ)
  • Cień Glazel Eye Shadow Terracotta 5 w kolorze złotym 
  • Brązowy cień z palety Glazel
  • Puder brązujący Glazel Mineral Powder
  • Czarna kredka do oczu Glazel
  • Duo do brwi z Catrice (więcej TUTAJ)
  • Tusz Oriflame Master Curl Mascara (więcej TUTAJ)
  • Cienie Inglot 373 i 395.
  • Pędzle Hakuro (więcej TUTAJ, rabat TUTAJ)





A czy Wy lubicie makijaże w khaki-zieleniach? 
To mój ulubiony kolor, w swojej szafie mam pełno ubrań w tych odcieniach :-)


Pozdrawiam,
D.

65 komentarzy on "Makijaż inspirowany gwiazdą: Megan Fox. Kosmetyki mineralne Lily Lolo w akcji."
  1. Przepiękny makijaż!! <3 :) Ja bardzo lubię takie kolory! :) Oliwkę uwielbiam! :) A jeżeli chodzi o khaki to zmierzam do kupna super parki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny mejkap, bardzo w moim guście, też robię podobne, a ostatnia fota wymiata! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pasuje do Twych oczu ten khaki, bardzo ładnie Ci w nim. Mój makijaż oczu wygląda bardzo prosto- tusz, eliner, kredka w środku oka. Nie uzywam cieni i nigdy ich nie używałam, z tego względu, że chyba mi nie pasuja i nie bardzo wiem jak się nimi "obsługiwać", a chciałabym patrząc na Twoje zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę przyznać, że ten makijaż wyjątkowo mi się podoba :) dobrze dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ten kolor ale na kimś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. elektryzujące spojrzenie!!! piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie!!!
    Piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam LilyLolo, a szczególnie podkład mineralny :) śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie Twoje makijaże :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze śliczny makijaż:) Pasują Ci takie kolorki:)
    Nie wiem czy Ci już mówiłam ale masz śliczną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny make up :) Uwielbiam taką kolorystykę... już wiem jak jutro się zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne smoky :) nie lubię takiej zieleni ale u ciebie wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam Twoje turotiale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny makijaż :D nawet khaki w takim wydaniu mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor. Ale wyszło Ci pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Makijaż śliczny i fajnie podbił Ci tęczówkę. Ja omijam zielenie bo wydaje mi się że przy niebieskich oczach i bladej cerze nie będą pasować, ale wciąż się zastanawiam i oglądam zielenie w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, kolejny raz mnie zachwycasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie makijaże, Ciebie w ciemniejszych odcieniach również Hedonistko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny makijaż , bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny makijaż , cudowne kolory jesieni pięknie

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaże w odcieniach khaki są moim zdaniem idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. odličan look i jako ti lijepo stoji

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dość, że sama w sobie jesteś piękną kobietą, to jeszcze idealnie to tu podkreśliłaś makijażem. Rewelka!
    Jest sex, jest pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Makijaż oczu jest zachwycający! Przepiękne połączenie złota i zieleni, cudo!

    Chyba nie wytrzymam i zamówię coś z LL :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ogólnie nie przepadam za makijażami w zieleniach, ale ten mi się tak podoba, że bym się chyba nawet mogła przełamać :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na drugim zdjęciu wyszłas podobnie do Megan ;D
    sliczne kolorki i pieknie Ci w takim odcieniu błyszczyka :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  28. ten makijaż jest idealny ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten makijaż urwał mi du&^%ę :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature