Top Social

Makijaż inspirowany gwiazdą: Małgorzata Rozenek czyli Perfekcyjna Pani Domu. Makijaż dla opadającej powieki.


Witajcie.

Postanowiłam wykonać dla Was makijaż Małgorzaty Rozenek. Perfekcyjna Pni Domu ma zwykle bardzo charakterystyczny makijaż oka, który pomaga jej optycznie zatuszować opadającą powiekę. Polega on na tym, że maksymalnie otwieramy oko poprzez pokrycie praktycznie całej powieki ruchomej jasnym cieniem, a następnie przenosimy załamanie powieki nieco powyżej opadającej części oka. Tym samym imitujemy załamanie nieco wyżej i oko wydaje się bardziej otwarte, po prostu większe.

Cały makijaż oka wykonałam paletką Sleek Ultra Matts V2 DARKS, która zawiera same matowe odcienie, idealne na jesień. Wszystkie kolory w tej palecie są dla mnie idealne, zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. I ta wspaniała pigmentacja + mat. Aktualnie jest to moja ulubiona paleta Sleek! Możecie ją kupić na www.urodomania.com 








Użyte kosmetyki:

  •  Cienie z palety Sleek Ultra Matts Darks (do kupienia TUTAJ)
  •  Podkład Revlon Colorstay w kolorze Natural Tan (recenzja TUTAJ)
  •  Korektor Annabelle Minerals Medium, róż Sunset (recenzja TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Korektor Catrice jako baza pod cienie (recenzja TUTAJ )
  •  Rozświetlacz The Balm Mary Lou Manizer (do kupienia TUTAJ
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  Kępki rzęs Top Choice 
  •  Biały kajal  Manhattan 
  •  na ustach błyszczyk Glazel Visage (recenzja TUTAJ)
  •  Pędzle Hakuro (recenzja TUTAJ )


Ktoś tu nie zdał testu białej rękawiczki :-)



Pozdrawiam,
D.
92 komentarze on "Makijaż inspirowany gwiazdą: Małgorzata Rozenek czyli Perfekcyjna Pani Domu. Makijaż dla opadającej powieki."
  1. Zdjęcia z rękawiczkami wymiatają! :)
    Tutorial bardzo ładny i przejrzysty :)
    mam tę paletkę, więc będę próbowała coś podobnego u siebie stworzyć.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż i to zdjęcie ostatnie :) Uśmiałam się. Rozenek ma poważną konkurencję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. One jest przepiękna! :) I jej stylizacje i makijaż. Tobie wyszedł równie cudownie. Świetnie pokazane krok po kroku a efekt jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż mogę napisać innego niż zwykle, skoro znowu jest przepięknie, precyzyjnie, czyściutko. Po prostu bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha umarłam widząc zdjęcie z rękawiczką ;) A makijaż oczywiście PERFEKCYJNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, wszystko jasno wytłumaczone, spróbuje zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, z humorem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedz jaka jest róznica H78,H77,H76 czymone się różnia w makijażu i jakie ma to znaczenie,dla bledowania cieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko H77 jest do rocierania. Dwa pozostałe służą do precyzyjnego nakładania cienia ale rozcierać nimi też możesz, tylko nie będzie to roztarcie idealne. Od blendowania konkretnie jest właśnie H77.

      Usuń
    2. Rozumiem dziękuje za wyczerpującą wypowiedz.

      Usuń
  9. Tak rzadko tu piszę, a tak lubię Cię oglądać :)
    Jesteś taka pozytywna.. :) Jak na Ciebie patrzę to sobie myślę, że gdybym stała z Tobą w kilometrowej kolejce w urzędzie, to na pewno bym zagadała :D A ja rzadko pierwsza odzywam się do ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już wiem dlaczego często ludzie do mnie zagadują :-) Chyba mam taką przyciągającą "aurę" :-)

      Dzięki!

      Usuń
  10. Makijaż dla mnie ;) paletkę mam wiec pora spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Make up piękny jak zawsze :) Ostatnie zdjęcie super:p Udowadniasz, że tworzenie makijaży to pewien rodzaj sztuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :-)
      Czasem trzeba się troszkę namęczyć. Namalować np obraz na płótnie jest trudno, ale namalować coś na twarzy, uwzględniając nietypowy kształt i wady jest ciężej :-)
      Dlatego mejkap ze sztuką ma wiele wspólnego.

      Usuń
  12. Zdjęcia z rękawiczkami zwłaszcza ostatnie są świetne :D
    Makijaż bardzo mi się podoba, taki na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba, choć generalnie nie przepadam za Panią Rozenek i jej miną, kiedy ktoś nie zdał testu białej rękawiczki... Makijaż genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ganielanie, zrobie sobie na pewno taki makijaż! Szczególnie że mam tą paletkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny makijaż. Jednak w opadających powiekach jest to, że nie można przyciemniać załamania, którego nie ma (mam tak i strasznie mi z tym źle:( ). Moje oko, to przykład idealnego opadania, a do tego mam jeszcze niesymetrycznie opadające oczęta, co totalnie mnie czasem dołuje ;/ Jednak nie poddaję się i maluję tak jak potrafię :)
    Pierwsze zdjęcie rewelacja ! Nawet mi ją trochę przypominasz;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i nawet trzeba stworzyć to załamanie. Może nie "dosłownie" robiąc krechę ale o to chodzi właśnie w makijażu dla opadającej powieki :-)

      Nie przejmuj się tym, ja też mam nierówne powieki. Walić to, nie ma ludzi idealnych :-)

      Usuń
  16. Pomysł z rękawiczką świetny ! Sam makijaż jest ciekawy i pomoże niektórym z opadającą powieką ale wolałabym go w odcieniach brązu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W brązach też będzie ok ale Rozenek zwykle ma w takich fioletowo-brązowych barwach więc i u mnie taki jest :-)

      Usuń
  17. Hahaha kapitalnie wyszłaś z tą rękawiczką :D A makijaż muszę wypróbować bo niestety też mam lekko opadające powieki.

    OdpowiedzUsuń
  18. O widzisz, mam głęboko osadzone oczy i lekko opadającą powiekę, więc muszę spróbować przenieść załamanie nieco wyżej, sama jestem ciekawa efektu :)

    Makijaż przepiękny, podoba mi się zestawienie kolorów w zewnętrznym kąciku :) A fotki z rękawiczką są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie zanadto nie przenosiłam tego załamania, bo nie mam opadającej powieki.
      Jeśli taką masz - polecam taki zabieg. Fajnie to wygląda!

      Usuń
  19. Przepiękny ten makijaż! Zawsze podziwiałam makijaż Rozenek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba :D fajnie Ci to wyszło :D zresztą... Twoje makijaże zawsze są perfekcyjne !

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż:) koniecznie muszę kiedyś sama podobny zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż jest świetny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia!Świetnie odwzorowałaś ten makijaż:) Mam opadającą powiekę i muszę się sporo pomęczyć,żeby coś dobrego zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny makijaż i świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  25. taka perfekcyjna pania wpuscilabym do domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie tuszowanie opadającej powieki i tak za bardzo nie wychodzi, bo mam dość mocno opadającą, więc i tak wszystko mi opadnie :D ale przyzwyczaiłam się już, no a w makijażu się nie poddaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny,subtelny makijaż :)

    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest, wygląda lepiej niż oryginał!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super! Cała seria tych makijaży mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny przyda mi się do makijażu, podobnie się maluję bo też mi lekko opadają powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny makijaż! Aż sama sobie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Namiętnie oglądam wszystkie odcinki Perfekcyjnej i makijaż Małgorzaty Rozenek już dawno przykuł moją uwagę :) Na Tobie wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny makijaż i zdjęcia z tą rękawiczką :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny ten makijaż!
    no i oczywiście ostatnie zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  35. pasuję Ci ta wersja perfekcyjnej pani domu :) ale ja na wskutek choroby mam jedno oko mniejsze więc jakiekolwiek ich podkreślanie jest dla mnie niekorzystne :( ale u Ciebie chociaż moge sobie popodziwiać :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Przeważnie w taki sposób właśnie się maluję, technika jest niezła, ładnie uwydatnia co trzeba a i chowa ;) no i też mam tę paletkę i ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  37. idealnie <3 poza tym jesteś tak śliczna, że mogę na Ciebie patrzeć i patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosia ma zawsze piękny, perfekcyjny makijaż :) Twoja wersja jest równie perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a to sprytny zabieg :) Makijaż jest zresztą przefantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny makijaż! :) Hehe zdjęcia jeszcze lepsze :D ostatnie mega

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny make-up :) mam tą paletkę i może któregoś dnia zainspiruję się tym tutorialem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny mejkap, idealny dla mojej opadającej powieki :) A zdjęcie z rękawiczką - bombowe :D !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny makeup i cieszę się że użyłaś pędzli hakuro bo właśnie kompletuje zestaw i nie wiem czy zamówić h50s czy h51 ale widzę że będzie lepszy h50s do podkładu Revlon colorstay? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak polecam H51. Jest większy, przez co szybciej nałożysz podkład. Bardziej sztywny i zbity, więc podkład rozprowadzi się lepiej. Będę robiła za jakiś czas porównanie tych pędzli. Masz rabat na wszystkie pędzle Hakuro na hasło Kosmetyczna Hedonistka na www.cocolita.pl, także warto skorzystać :-)

      Usuń
    2. Super dziękuje za szybką odpowiedź :-) czekam z niecierpliwością na Twoje porównanie tych pędzli

      Usuń
  44. Cudowny makijaz! Na pewno sprobuje skopiowac :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A u mnie ta paletka leży i czeka na natchnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz widzę tak idealnie odwzorowany i "wytłumaczony" makijaż Perfekcyjnej Pani Domu :) Zawsze bardzo podoba mi się jej makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie się podział cały tuorial?

    OdpowiedzUsuń
  48. Czemu nie ma już tutorialu do makijażu?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature