Top Social

Makijaż inspirowany gwiazdą: Joanna Krupa.


Witajcie.

Dziś makijaż, do którego zainspirowała mnie Joanna Krupa. To bardzo delikatny makeup, który na pewno spodoba się Waszemu facetowi. Nie wiem dlaczego, ale mężczyźni lubią złociste brązy na oku, długie rzęsy i koralowe usta. Być może dlatego, że makijaż nie sprawia wrażenia ciężkiego, a wręcz przeciwnie - nadaje kobiecości i świeżości. Jest przy tym bardzo naturalny.

Myślę, że każda z Was będzie się czuła dobrze w takich kolorach. Makijaż będzie idealny na różne okazje typu randka ale także na co dzień. Tradycyjnie przygotowałam dla Was krok po kroku z opisem, a lista kosmetyków znajdzie się na dole.  Poprzedni makijaż w stylu Gwen Stefani możecie zobaczyć TUTAJ.





Za pomocą pędzla Hakuro H50S nakładam kryjący podkład mineralny z Annabelle Minerals w kolorze Golden Fairest. Robię to kolistymi ruchami, starając się jak najdokładniej rozetrzeć produkt. Następnie pędzlem Hakuro H24 nakładam róż tej samej firmy w odcieniu Sunrise. Pokrywam nim kości policzkowe i czoło. Zakrywam ewentualne niespodzianki korektorem AM w odcieniu Medium, aplikuję go także pod oczy. Robię to puchatym pędzlem Hakuro H79. Wszystko raz jeszcze łączę za pomocą Hakuro H50S.




całą powierzchnię powieki ruchomej (na którą zamiast bazy położyłam korektor/kamuflaż z Catrice) aplikuję szampański cień Inglot 395 za pomocą pędzla Hakuro H70. Pod łukiem brwiowym nakładam matowy Inglot 351.




W załamaniu powieki nakładam piękne złoto od Glazel Visage w kolorze C (tylko takie oznaczenie na opakowaniu). Robię to pędzlem do rozcierania Hakuro H77.



zewnętrznym kąciku oka nakładam precyzyjnym pędzelkiem Hakuro H78 połyskujący brąz z paletki Maybelline Diamond Glow. Tym samym pędzlekiem delikatnie rozcieram kolor i przeciągam go na 1/4 dolnej powieki. 




Ściętym pędzelkiem do brwi Hakuro H85 maluję kreskę tym samym cieniem, który położyłam w kąciku oka. Kreska ma nie być bardzo widoczna. Jest jedynie zagęszczeniem górnej linii rzęs, dlatego mocno rozcieram tą kreskę. Linię wodną podkreślam białą kredką z Manhattan.



Tuszuję rzęsy Oriflame Master Curl Mascara. Wklejam kilka kępek rzęs z Top Choice (swoją drogą są meganaturalne, a kosztują niecałe 9zł - rewelacja, używam kilkakrotnie). Czyszczę powierzchnię pod okiem za pomocą Hakuro H79 i matowego, śmietankowego cienia Inglot 351.



Użyte kosmetyki:

  •  Szampański cień Inglot nr 395
  •  Śmietankowy mat Inglot nr 351
  •  Paletka cieni Maybelline Diamod Glow (recenzja TUTAJ)
  •  Podkład Annabelle Minerals Golden Fairest, korektor Medium i róż Sunset (recenzja TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Korektor Catrice jako baza pod cienie (recenzja TUTAJ )
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  na ustach pomadka z palety Sephora
  •  Kępki rzęs Top Choice 
  •  Biały kajal  Manhattan 
  •  Pędzle Hakuro (recenzja TUTAJ )




Ostatnio tego typu makijaż noszę prawie codziennie. 

Lubicie złociste brązy na powiekach?



Pozdrawiam,
D. 



60 komentarzy on "Makijaż inspirowany gwiazdą: Joanna Krupa."
  1. Fajnie te kępki wyglądają, podoba mi się efekt końcowy :) Oko wydaje się większe i w ogóle nie widać, że to nie są naturalne rzęsy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest makijaż inspirujący.jednak dla młodeja czy możesz zrobić makijaż dla 40 latki z niebieskimi oczami o włosy ciemne ale nie czarne wpadające szatnkę?coś na wzor Lady Gaga na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż:)
    szkoda tylko że ja nie mogę sobie na taki pozwolić,mam jasną karnację i niestety niewiele kolorów cieni mi pasuje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz całkiem jak Dżoana! :D ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hipnotajzin ajs! Ju kan bi tap madl! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przepięknie wyglądasz ;)! Uwielbiam takie cienie na powiekach, a kępki wyglądają mega naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie:)a rzęski prezentują się nienagannie, zresztą jak cały make up:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jak co, ale uśmiech macie podobny :) Bardzo ładnie wyszło, teraz dla odmiany z chęcią zobaczę jakiś mroczniejszy make up u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w nim naprawdę promiennie może kiedyś spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie, to Twoj makijaż jest lepszy od Krupy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny,subtelny makijaż :)


    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wykonujesz piękne i perfekcyjne makijaże :) z przyjemnością zaobserwuję..Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krupa ma zawsze piękny, elegancki makijaż bez przepychu a jednak mocno przyciąga uwagę :)
    Cudnie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż, wygląda bardzo ładnie na Twoim oku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za Panią Krupą nie przepadam, ale Twój makijaż inspirowany jej osobą, niesamowicie mi się podoba, piękny, klasyczny, świeży i prześlicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączyłam do Twojej witryny i bardzo się z tego cieszę:)! Mam nadzieję, że wiele się od Ciebie nauczę, makijaż cudny, a Ty jesteś piękną kobietą, więc tym bardziej miło mi się patrzy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie! A te rzęsy są obłędne i wyglądają naprawdę mega naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądam Cię już od jakiegoś czasu i jesteś rewelacyjna! Twoje makijaże są świetne :) Oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie się prezentuje. Zazdroszczę urody:P

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet minę zrobiłaś podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny makijaż :) delikatny i kobiecy. ja lubię też zwyczajną roztartą kreskę i podkreślone usta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello from Spain: beautiful and elegant proposals ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Przypominasz mi trochę Kate Walsh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagęszczona linia rzęs podbiła moje serce, z początku nie czytając notki a oglądający tylko zdjęcia byłam przekonana że to rzęsy na pasku :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Joasię w delikatnym wydaniu, tobie też pasuje ten makeup !

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny make up!! i te rzęsy.. jak naturalne.. ah :) szkoda, że ja nie mam zdolności makeupowych i jedynie potrafię pomalować rzęsy... :P

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny make up!! i te rzęsy.. jak naturalne.. ah :) szkoda, że ja nie mam zdolności makeupowych i jedynie potrafię pomalować rzęsy... :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Co do Twojej teorii na temat męskich - makijażowych upodobań, mój facet potwierdza znad ramienia mówiąc "o, mogłabyś się tak pomalować" :D coś w tym jest!

    OdpowiedzUsuń
  29. Łaaaał pięknie wyglądasz!! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Praktycznie idealne odzwierciedlenie! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Very Nice, A G+ for ur post and Have a Nice Day. . . :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ;)
    Uwielbiam Dżoane :P

    OdpowiedzUsuń
  33. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Cudownie wygladasz, bardzo podoba mi sie ten 'glow' ktory posiadasz,
    w stylu J.Lo <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny makijaż, też taki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowicie kobiecy makijaż :) Uwielbiam takie delikatne podkreślanie urody.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest to zdecydowanie makijaż charakterystyczny dla Joanny Krupy!
    Boże jakie Ty masz piękne oczy - takie duże każdy makijaż będzie na nich wyglądał fenomenalnie, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  37. To u Ciebie pierwszy raz natknęłam się na paletkę Diamond Glow, za sprawą makijażu a'la Kim Kardashian. Te cienie chodziły za mną, chodziły.... aż w końcu im uległam ;D Są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature