Top Social

Kosmetyki profesjonalne do włosów J Beverly Hills: odżywki i olejki.


Witajcie.

Dziś post o produktach firmy J Beverly Hills. Tym razem nie są to kosmetyki do stylizacji włosów, o których pisałam w tym poście, a odżywki i olejki jakie firma ma w asortymencie. Wszystkie kosmetyki o których będzie mowa możecie zakupić na www.bazarnia.pl oraz stacjonarnie w wybranych salonach.





J Beverly Hills  Nourish odżywka  -  Mandarynka • Kwiat limonki

Jest to maska intensywnie regenerująca, która odżywia i wzmacnia każde pasmo włosów, zapewnia zewnętrzne wygładzenie. Sprawia, że włosy łatwo się układają, są miękkie, lśniące i sprężyste. Odnawia, odbudowuje i przywraca włosom naturalną żywotność. Tyle od producenta. Jeśli chodzi o moją opinię, to faktycznie odżywka bardzo ładnie nawilża włosy i sprawia, że są wygładzone. Jednak to nie efekt najbardziej mnie urzekł, tylko wspaniały zapach tej odżywki. Mandarynka + Limonka to chyba moje ulubione połączenie jeśli chodzi o zapachy. Ta odżywka pachnie tak intensywnie, że trzyma się na moich włosach aż do następnego mycia! Jest wydajna i znajduje się w bardzo eleganckim opakowaniu. Jedynym minusem jest oczywiście cena ale jak za produkt profesjonalny to i tak nie jest źle. Można ją kupić TUTAJ. 




J Beverly Hills Revive - Olejek kokosowy • Olejek arganowy • Olejek z pestek grejfruta 

Olejek wzmacniający elastyczność. Głęboko nawilża, odżywia zniszczone włosy, przywraca siłę witalną, odżywia i chroni przed ciepłem oraz przed promieniowaniem UV. Olejek jest bardzo gęsty i bogaty, więc u mnie nadaje się tylko do olejowania, albo na końcówki. Daje efekt "scalonych" końcówek i rzeczywiście bardzo odżywia włosy. Ja po ostatniej przygodzie z dekoloryzacją muszę używać tego rodzaju olejków, żeby nie doprowadzić do nadmiernego wysuszenia końcówek. Ten produkt stosuję zwykle na noc, przed porannym myciem włosów. Zauważyłam sporą różnicę w jakości końców włosa. Szkoda tylko, że mam tak malutką pojemność tego olejku. Skład jest bardzo przyjazny. Możecie go kupić TUTAJ.  




J Beverly Hills Masque Treatment - Róża Geranium • Aloes • Mięta

Maska nawilżająca do włosów i skóry głowy. Wolny od siarczanów i parabenów! Nawilża, wzmacnia i odbudowuje strukturę włosów, natychmiastowa poprawa sprężystości, wygładza i chroni włosy przed przesuszeniem, łagodzi podrażnienia skóry głowy. Ta maska to mój ulubiony produkt spośród tu prezentowanych. Pięknie pachnie i jest to zapach ziołowy, odświeżający, a poza tym naprawdę widocznie wzmacnia włosy. Od zawsze bardzo dobrze działał na mnie aloes, więc i w tym przypadku mnie nie zawiódł. Maskę możemy stosować też na skórę głowy. Nie zapycha i nie przetłuszcza włosów, więc zdecydowanie polecam stosowanie jej na całej długości, wraz ze skalpem. Cena również jest niższa, niż produkty z czarnej serii. Możecie ją kupić TUTAJ. 


 


J Beverly Hills Shine Drops Serum do stylizacji

Serum do stylizacji nadające połysk, idealny dla włosów normalnych i grubych. Dodaje blasku i sprawia, że włosy są jedwabiste i gładkie, eliminuje puszenie się włosów, chroni przed utratą wilgotności, nie obciąża włosów. Ja stosuję to serum już na wysuszonych włosach, kiedy zabieram się do stylizacji na okrągłej szczotce. Nakładam wtedy to serum na każdy kosmyk i stylizuję na ciepło. To serum daje u mnie efekt tak gładkich włosów, jak po prostownicy. Dodatkowo już po wykonanej stylizacji również delikatnie przeciągam tym produktem delikatnie po końcówkach. Nadaje duży połysk włosom ale trzeba uważać, żeby ich nie przetłuścić. Serum jest naprawdę bardzo wydajne, więc wystarczy mała kropelka aby uzyskać pożądany efekt. Możecie zakupić to serum TUTAJ. 





I to już wszystko, co miałam do powiedzenia w temacie produktów profesjonalnych J Beverly Hills. Kosmetyki, jakie testowałam skutecznie przekonały mnie do jakości profesjonalnych kosmetyków, jakie stosuje się w salonach fryzjerskich. Wcześniej uważałam, że takie produkty są niekoniecznie dobre. Zgłębiając temat, to pewnie wiecie, że te wszystkie odżywki drogeryjne bardziej szkodzą naszym włosom, niż przynoszą jakikolwiek pożytek. Dlatego czasem warto zainwestować w coś, co nie tylko wizualnie poprawi stan naszych włosów ale również je odżywi. 




Pozdrawiam,
D. 
 
14 komentarzy on "Kosmetyki profesjonalne do włosów J Beverly Hills: odżywki i olejki. "
  1. super informacja, warto znać tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tych produktach, ale ceny niektórych są, że tak powiem... konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Ale kosmetyki są bardzo wydajne :)

      Usuń
  3. kusisz, kusisz :D a kasy brak :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się produkty tej firmy, a to zasługa Twoich recenzji, jednak na tą chwilę nie mogę sobie na nie pozwolić :) brak funduszy to jedno, a posiadanie dużej ilości do włosów to drugie :) Ale kto wie, jak będę miała kasę to się może skuszę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie, mam masę produktów do włosów :)

      Usuń
  5. mam tą maskę i bardzo lubię :) mam też odżywkę do włosów farbowanych i jest jeszcze lepsza niż maska :) serum do stylizacji mnie zaciekawiło, bo lubię prostować włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że jesteś zadowolona. Jeśli prostujesz włosy, to jak najbardziej polecam. Serum będzie służyło Ci jeszcze jako termoochrona :)

      Usuń
  6. własnie słyszałam o tej firmie wiele ale nie czytałam żadnej recenzji....fajnie sie prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe kosmetyki :) jednak firma zupełnie mi nie znana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej firmy, ale produkty wydają się fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy to serum do stylizacji (nie prostuje, nie suszę itp) dla mnie też się nada? :D w sensie aby je trochę nabłyszczyć, odżywić i ochronić?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature