Top Social

Konkurs Makijażowy "Pory Roku": II etap. Prezentacja nadesłanych prac i zaproszenie do głosowania.


Witajcie.

Wczoraj zakończył się etap zbierania prac do konkursu makijażowego "Pory Roku". Bardzo dziękuję wszystkim za tak duże zainteresowanie, a co za tym idzie - licznie nadsyłane prace. Dużo z nich nie spełniało warunków regulaminu, dlatego musiały zostać odrzucone.

Dziś zgodnie z zasadami konkursu zaczynamy II etap. Będzie on polegał na głosowaniu za pośrednictwem  Facebooka na wybraną pracę konkursową. Zdjęcie, które zdobędzie największą ilość lajków - wygrywa. Zapraszam do udziału w głosowaniu TUTAJKażda uczestniczka może już opublikować swoją pracę na swoim blogu czy Facebooku. Głosujecie do 23 września 2013r. do 12:00.

Ja już wiem, że będę miała koszmarnie ciężki orzech do zgryzienia. Niestety podejmowanie takich decyzji nie jest łatwym zadaniem. Wszystkie prace są świetne i każda na swój sposób mnie urzekła.


A oto wszystkie prace konkursowe! Pełne zdjęcia znajdziecie na moim Facebooku.






Zasady całego konkursu oraz regulamin znajdziecie TUTAJ. Pamiętajcie, że głosujemy na Facebooku.


Macie swoje faworytki? 

POMÓŻCIE MI DOKONAĆ WYBORU! 



Pozdrawiam,
D.


_________________________________________________________________________________






27 komentarzy on "Konkurs Makijażowy "Pory Roku": II etap. Prezentacja nadesłanych prac i zaproszenie do głosowania."
  1. Ojej naprawdę trudno wybrać te najlepsze. Wszystkie są super. Ja jednak wybrałam:21, 28, 49 a fenomenalna praca to dla mnie 58. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ilee tego:o trudnyyy wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne prace. Zastanowię się, bo wybór nie jest łatwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadesłane prace są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są ładne, można znaleźć wiele ciekawych inspiracji... Ale 58 to mistrzostwo tak makijażowe jak i fotograficzne, pełen profesjonalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, bardzo trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 63, 58 i 28 te podobają mi się najbardziej
    ale na jedną konkretnie nie mogę się zdecydować
    prace są naprawdę piękne i pomysłowe
    masz teraz bardzo trudny wybór

    OdpowiedzUsuń
  8. 56 i 61 wręcz super ! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow współczuję podejmowania decyzji, bo rywalizacja naprawdę zacięta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka z nich mi się bardzo podoba i aż ciężko mi napisać która jest dla mnie numer jeden

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie 30 :) 58 jest niesamowita, ale tak się zastanawiam czy gdzieś już jej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace na prawdę niesamowite! ciężko wybrać tylko jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 31- za kolory, roztarcie, slicznie i 6- za prostote, modelka wyglada przeuroczo a makijaz idealnie pasuje do tematu

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są te makijaże a faktycznie numer 58 - świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łał! Dziewczyny mają talent!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne pracę i przez to trudny wybór.

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale teprace są genialne . . jak patrze na to wszystko to oj, nie czuje się już taka zdolna :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zima była najłatwiejsza.

    Wybieram: 28. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. 23 mi się bardzo podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. 58 jak dla mnie bezkonkurencyjne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature