Top Social

Sztuczne rzęsy: jakie wybrać, jaki klej kupić i jak o nie dbać.


Cześć.

Dziś chciałabym poruszyć temat sztucznych rzęs. Wiem, że wiele z Was ma problem z ich odpowiednim dobraniem i przyklejeniem. Zadajecie mi także wiele pytań o to, jakiego kleju użyć i czy sztuczne rzęsy można zakładać kilka razy.  Postaram się odpowiedzieć na te pytania w dalszej części posta. Zapraszam!






Jakie rzęsy wybrać? 

Które rzęsy będą wyglądać najbardziej naturalnie? 

Rzęsy na pasku czy kępki?


Wszystko zależy od Waszych indywidualnych preferencji. Rozmiar oka i jego kształt w zasadzie nie ma znaczenia, bo sztuczne rzęsy przed założeniem należy "przymierzyć" i przyciąć na długości (jeśli są zbyt długie, tj. jeśli nie kończą się w miejscu naturalnego zakończenia linii naturalnych rzęs).

Osobiście wolę kępki rzęs, bo wyglądają o wiele bardziej naturalnie. Poza tym możemy dowolnie modelować kształt oka (od kociego, po bardziej okrągłe i pełne). Rzęsy na pasku jakby "narzucają" nam z góry jak oko będzie wyglądać i nic z tym już nie możemy zrobić. Ja aktualnie używam kępek z Top Choice i jestem bardzo zadowolona.  Kępki z Inglota niestety są już gorsze, bo niemiłosiernie wyginają się w różne strony, co jest dosyć irytujące. Po ściągnięciu nadają się już tylko do kosza. 





Rzęsy na pasku czyli te w całości są troszkę wygodniejsze w aplikacji, bo nakłada się je praktycznie w 3 ruchach. Moimi ulubionymi sztucznymi rzęsami są te z Ardell - Demi Wispies, na przeźroczystym pasku. To bardzo ważne, aby pasek, na którym umieszczone są rzęsy był przeźroczysty, bo wtedy takie rzęsy nie będą wyglądać nienaturalnie. Mam jeszcze rzęsy z Eyelure i Claires ale niestety wyglądają dość cyrkowo, dlatego przyklejam je tylko do zdjęć. Miałam jeszcze do czynienia z całymi rzęsami Inglota i również były całkiem ok, jednak bardzo szybko straciły swój kształt. Po trzeciej aplikacji były do wyrzucenia. W sprzedaży dostępne są także połówki rzęs, jednak osobiście wolę przeciąć jedną na pół i mam to samo :-)




Aplikacja rzęs. 

Jak przykleić sztuczne rzęsy? Jaki wybrać klej do sztucznych rzęs?

Zacznę od  tego, że zanim zabiorę się do przyklejania rzęs,  to maluję grubszą kreskę na powiece górnej (kredką i eyelinerem) i tuszuję swoje rzęsy. Gdy mamy kreskę na górnej powiece, będzie nam łatwiej zamaskować miejsce przyklejenia sztucznych rzęs.

Najlepszym klejem wg mnie jest klej DUO w przeźroczystej wersji (jest jeszcze czarna ale jak dla mnie to pomyłka). Kupuję go w Inglocie za około 30 zł. Kleje dołączone do rzęs są również całkiem ok ale lepiej nie oszczędzać w tej kwestii. Chyba nie chciałybyście, żeby w najmniej odpowiednim momencie coś Wam się odkleiło. Jedynym minusem DUO jest jego nieprzyjemny zapach ale wybaczam. Ma bardzo ciekawą konsystencję, bo zastyga w formie gumy, więc łatwo go później usunąć z powieki. Nie wywołuje u mnie podrażnień i nie osłabia naturalnych rzęs.

Smaruję klejem pasek sztucznych rzęs (nie za dużo, dokładnie aplikuję szczególnie na początku i na końcu paska), czekam około 30 sekund i nakładam trzymając pęsetą za środek. Najpierw przyklejam rzęsy na środku, następnie łapię za koniec przy wewnętrznym kąciku i dociskam, to samo robię z zewnętrznym kącikiem. Trzeba pamiętać, żeby przykleić rzęsy możliwie jak najbliżej naturalnej linii rzęs. Następnie zamalowuję delikatnie kredką miejsca, gdzie klej jest widoczny i tuszuję wszystkie rzęsy razem. Zajmuje mi to 5 minut, więc nie jest to trudne. Początkowo miałam duży problem z aplikacją ale podobno trening czyni mistrza :-)



Jak usuwać sztuczne rzęsy?

Czy można ich używać ponownie? 

Jak o nie dbać, aby służyły nam dłużej?


Sztucznych rzęs pozbywam się podczas demakijażu. Wacik nasączony płynem micelarnym przykładam do oka, trzymam chwilkę, po czym rzęsy delikatnie zaczynają odchodzić bez potrzeby ich wyrywania czy ciągnięcia.

Ja swoje sztuczne rzęsy mam bardzo długo. Nie widzę sensu w ich wyrzucaniu, bo są praktycznie w idealnym stanie. Po każdym demakijażu zamaczam na chwilkę rzęsy w delikatnym płynie micelarnym (aby pozbyć się tuszu), następnie delikatnie odrywam klej, który na nich pozostał. Gdy wyschną, są jak nowe.





Mam nadzieję, że rozwiałam Wasze wątpliwości w kwestii sztucznych rzęs. 

Jeśli macie pytania - pytajcie w komentarzach.


59 komentarzy on "Sztuczne rzęsy: jakie wybrać, jaki klej kupić i jak o nie dbać. "
  1. Sztuczne rzęsy tudzież kępki to świetny wynalazek ;) Tych na pasku też używam wielokrotnie, ale kępek już nie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mi się zdarzy ponownie użyć kępek ale na pewno nie tych z Inglota :-) Te faktycznie od razu lądują w koszu :-)

      Usuń
  2. Masz piękne, długie, gęste rzęsy na dole;) No i znowu wspomnę o włosach... zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kępki, ale...to jednak niszczy nasze prawdziwe rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty... Wszystko zależy od kleju, jaki używasz. Duo jest naprawdę bezpieczny i nie uszkadza rzęs.

      Usuń
  4. swietnie opisany temat! zawsze bylam ciekawa jak to jest z uzywaniem rzes, czy sa jednorazowe czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem taka lebiega w tej kwestii, że ani z całymi, ani z kępkami nie umiem sobie poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudownie muszę zainwestowac w takie rzęski lepsze bo póki co mam tylko kępki :)
    Też używam kleju DUO tylko jest biały i robi sie po chwili przezroczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ja jeszcze nigdy nie próbowałam nakładać sztucznych rzęs i szczerze jakoś chyba bym się bała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka razy sztuczne rzęsy. Bardzo się do nich czaiłam i w końcu nie korzystałam. Zawsze sobie mówiłam, że będą na specjalne okazje...
    Jak przyszło do tego, nie naklejałam, bo bałam się, że mi odpadną w środku imprezy. Muszę jeszcze się oswoić z ideą sztucznych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klej Duo daje Ci pewność, że nic się nie odklei.

      Usuń
  9. Zupełnie mnie one nie kręcą.
    To nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zastanawiam się nad 1:1...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda unicestwiająca Twoje własne rzęsy, nie polecam :/

      Usuń
  11. Ja mam dosyć gęste i długie rzęsy, więc doczepiane jakoś średnio mnie kręcą i nie bardzo podobają. Wyjątkiem są takie rzęsy "artystyczne" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dodają Ci tyle uroku :) ja też mam kilka par sztucznych rzęs, nie przyklejam bo nie mam kleju i nie wiem czemu go jeszcze nie kupiłam, ale tak samo jak Ty, mam je bardzo długo, są w bardzo dobrym stanie
    i dziwi mnie jeszcze jedno, jak niektórzy wypowiadają się czy na to na YT czy nawet w TV, że przyklejają sztuczne i malują dopiero wtedy rzęsy...i wtedy są do wyrzucenia po jednym razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Lepiej pomalować przed nałożeniem :-)
      Ty masz swoje rzęsy piękne :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam sztuczne rzęsy ;) A Tobie w takich jest przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post i bardzo przydatny dla mnie.
    A jak długo można nie zdejmować rzęs?? Przez jeden dzień i wieczorem trzeba usunąć?? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam sztucznych rzęs. Jestem ciekawa jakby to u mnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie to wygląda, zawsze miałam na nie ochotę, a kiedy mam swoje odechciewa mi się, wolę zalotkę:P

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądają przepięknie, skuszę na nie na pewno, ale własnie póki co muszę się zaglębić bardziej zeby dobrze wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze Kochana masz piękne odwrotne ombre, zakochałam się:D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sprawa, ja jeszcze nigdy takich nie kupowałam i nie miałam, ale na pewno się skuszę , plus obowiązkowo na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post - prosto i na temat :) w końcu wiem z czym to się je i bez obaw mogę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Twojego bloga :) często tu wpadam :) a teraz jak już mam swojego to obserwuję Twojego :*
    tak poza tym to znasz może jakieś rzęszy na pasku, ale żeby były z jakiejś bardziej dostępnej firmy? bo u mnie nawet inglota nie ma :(
    Blog modowy lifestylowy What is in the hat? Zapraszam do mnie KLIK! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Niestety mogę polecić tylko Ardell, sama zamawiam na allegro.
      Inne rzęsy w sprzedaży stacjonarnej niestety są kiepskie.

      Usuń
  22. choć na swoje rzęsiska nie narzekam coraz częsciej mam chęć jakieś sztuczne kupić :) pięknię wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie rzesy sa przyklejone na zdjęciach zrobionych przed i po ???? chodzi mi o firme.

    OdpowiedzUsuń
  24. jakiej firmy sa rzeszy na zdjęciach przed i po???

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam z Ardell ;) a Klej z Inglota jest równie dobry jak DUO, a co najważniejsze dużo tańszy ;) Bardzo ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam kompletu od neicha i jest super, klej trzyma idealnie, a rzęsy śliczne. Polecam zobaczyć na ich stronie jakie mają modele i jak duży wybór!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka długośc jestnajlepsza uniwersalna ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzęsy które masz są z serii natural czy glamour?

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzęsy które masz są z serii natural czy glamour?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. A co jeżeli chodzi o długość? Tzn chodzi mi o to czy sztuczne rzęsy mają jakiś rozmiar długości? Jeżeli tak to jak je najodpowiedniej dobrać i dokąd powinny sięgać po nałożeniu? Bardzo proszę o odpowiedz;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi mnie jedno, owe rzęsy które prezentujesz Ardell - Demi Wispies są z serii Natural czy Glamour?

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam. Mam male,wąskie oczy z opadącą powieką i kącikiem oka. Mialam raz doczepiane rzęsy metoda 1:1 ale oko wygladalo cieżko i mało naturalnie. Moglaby Pani doradzic mi jakie rzesy kupic by nie bylo takiego efektu? Lepiej kupic cale samoprzylepne i pociąc na paski czy kępki?

    OdpowiedzUsuń
  34. Do tej pory jeszcze się nie odważyłam na doklejanie. Ale sporo czytam na ten temat :)Tu kolejna bardzo przydatna notka, dzięki.
    I chyba faktycznie Ardell ma najlepsze rzęsy na rynku. Nie spotkałam się jeszcze z osobą, która byłaby niezadowolona. Gdybym w końcu się zdecydowała to pewnie też na tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam rzęsy ardell demi wispies, aczkolwiek swoje rzęsy mam dość krótkie dlatego gdy przyklejam demi wispies widać duża zmiane. Może zaproponujesz mi jakieś krótsze ? Takie do codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie rzęsy świetnie sprawdzają się podczas większych wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten poradnik jest bardzo dobry, na pewno polecę go kilku osobom. Wybierając sztuczne rzęsy najważniejszy jest wybór solidnego kleju, dobrego producenta.

    OdpowiedzUsuń
  38. A co zrobic gdy sztuczne rzesy przyjleja sie z do naszyh prawdziwych? Niestety na imprezie odkleila mi sie po czesci sztuczna rzesa i musialam podklejac ja od spodu. Za duzo oczywiscie kleju wycisnelam i w efekcie kawalek moich rzes skleil sie ze stucznymi- byl to klej duo. Czy ten klej rozpuszcza sie pod wplywem plynu do demakijażu? Podczas demakijazu bylam przerazona. Wyrwalam sobie pare wlasnych rzes bo klej nie chcial puscic!

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy doklejanie sztucznych rzęs osłabia nasze naturalne? Obawiam sie, iż kiedyś zostanę bez rzęs, a bardzo lubie sobie doklejać - nawet na co dzien. Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi w internecie na to nurtujące mnie pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie: czy doklejanie sztucznych rzęs osłabia nasze naturalne rzęsy? Pewnie tak, chciałabym wiedzieć w jakim stopniu? Bardzo lubie doklejać rzęsy na co dzien, ale boje sie, ze kiedyś zostanę bez swoich naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16 maja, 2016

    Cześć �� jaka to szminka / błyszczyk na zdjeciach, na których pokazujesz efekt przed I po przyklejeniu rzęs? Pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, gdzie kupić rzęsy Ardell - Demi Wispies, na przeźroczystym pasku i ile kosztują? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature