Top Social

Regenerujący krem ochronny do rąk Pharmaceris LIPO-PROTECT: must have suchych dłoni!


Cześć.

Dziś chciałabym Wam krótko zrecenzować krem do rąk, który dostałam jakiś czas temu do testów od Pharmaceris. Regenerujący krem ochronny do rąk Pharmaceris LIPO-PROTECT pochodzi z linii A, czyli jest przeznaczony dla skóry alergicznej i wrażliwej. Na stronie internetowej znajdziemy go w zakładce "Pielęgnacja skóry zimą", więc jest to już z założenia bardzo skuteczny krem ochronny, który przyniesie ulgę naszym dłoniom.





Opis producenta

Krem ma za zadanie zabezpieczyć dłonie przed wysuszeniem, złagodzić podrażnienia, nawilżyć i przywrócić skórze miękkość. Przyspiesza cykl odnowy naskórka i zabezpiecza przed utratą wody. Składniki aktywne w tym kremie, to wosk pszczeli, D-pantenol i witamina A.


Moja opinia

Dostałam od Pharmaceris kilka kremów, które od razu urzekły mnie zapachem, opakowaniem i pojemnością. Przyznam szczerze, że ten nie ujął mnie od razu jakoś szczególnie. Mała pojemność i zwykłe opakowanie nie zachęciło mnie do testowania. Pewnego dnia w pośpiechu wrzuciłam ten produkt do torebki, bo tamte okazały się troszkę za duże. Kiedy użyłam pierwszy raz tego kremu naprawdę zdziwiłam się jego rewelacyjnym działaniem. Skóra moich dłoni jest ostatnio bardzo przesuszona i ściągnięta, a na opuszkach palców pojawiły się suche zgrubienia. Ten krem pozwolił już po drugim użyciu pozbyć się wszystkich moich problemów. 



Jego lekka, lejąca konsystencja sprawia, że można w bardzo szybki sposób pokryć całą powierzchnię dłoni, a uczucie ukojenia i ulgi przychodzi od razu. Krem jest bezzapachowy, co również jest dla mnie plusem, bo nie lubię kremów, które zbyt nachalnie mieszają się z zapachem perfum.  Dotychczas nie spotkałam się z lepszym kremem do rąk, który równie skutecznie przynosiłby ulgę. Jedynym minusem to jego słaba wydajność z uwagi na lejącą konsystencję. Pojemność również mogłaby być troszkę większa. Mimo wszystko jest to naprawdę świetny krem, który z pewnością kupię, gdy ten mi się skończy. Cena to około 13 zł w aptekach. Polecam.




Miałyście ten krem?

A może polecicie coś równie dobrego i nawilżającego do dłoni?




Pozdrawiam,
D.



23 komentarze on "Regenerujący krem ochronny do rąk Pharmaceris LIPO-PROTECT: must have suchych dłoni!"
  1. też mam ostatnio przesuszoną skórę.. Musze wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest dla wrażliwców, to muszę go kupić koniecznie na zimę. Wtedy mam okropne dłonie, nawet pęka mi skóra, a wszystkie drogeryjne cuda pieką mnie niemiłosiernie. Cena dość wysoka jak na pojemność, ale jeśli ma działać to warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zawsze ogromne problemy z suchymi dłońmi. Jak tylko zaczynają się chłodne dni, to mi skóra pęka i leje się normalnie krew. A latem to często są po prostu wysuszone. Tak, że na opuszkach robią się aż takie wiórki :/ Tego kremu nie znam, ale mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to już mam rozwiązanie dla mojego chłopa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ciekawa opcja kremu do rąk, ponieważ dbam o dłonie regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy krem, ukojenie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo lubię kremy do rąk, wiec nie powiedziane, że nie kupie, skoro jest polecanym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go jeszcze. Ostatnio u mnie króluje PAT&RUB, ale ten bardzo mi się podoba i chyba zamienie mojego króla ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie miałam ale wydaje się dość ciekawy. Kurcze muszę się w końcu skusić na coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli wart uwagi! Ja używam zimą Neutrogeny, ale lubię tylko wersję "krem do rąk i paznokci". Świetnie się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Evree do bardzo suchej skory z olejkami owocowymi ;) jakos tak. Ma czerwona tubke. Mi pomaga bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam tego kremu,ale jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdzał;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy do rąk zużywam tonami, szczególnie w chłodne dni. Tego jeszcze nie miałam. Moim faworytem jest czerwony Garnier, albo masło oliwkowe z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przypadły mi do gustu kosmetyki tej firmy, a seria A szczególnie..
    Filtr 50+ jest jednak mega mega hitem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zawsze ratuje krem z Sylveco z rumiankiem i Pat&Rub bogaty balsam do dłoni :) Z tym jeszcze nie miałam do czynienia, ale wygląda ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba będzie zaopatrzyć się w niego przed zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie zaprezentowałaś ten krem, aż ma się ochotę na jego zakup :)

    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co pięknego masz na paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro polecasz i jest naprawdę niedrogi, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam Regenerujący Krem do Rąk Mary Kay, jest wydajny, nie tłuści rąk tylko regeneruje i nawilża skórę dłoni, utrzymuje się na rękach cały dzień, a w zestawie z Kremem Zmiękczającym i Peelingiem Myjącym do rąk daje rewelacyjne rezultaty. Warto spróbować, zwłaszcza, że u Doradcy Kosmetycznego Mary Kay można go spróbować bezpłatnie :-) Polecam!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature