Top Social

Pastelowy manicure z MIYO Mini Drops.


Witajcie.

Dziś prosty mani w pastelowych kolorach od MIYO Mini Drops. Pudrowy róż do kolor 125  Independence, a liliowy fiolet 120 Lil Girl. 

Kolory są naprawdę piękne i na żywo wyglądają jeszcze bardziej pastelowo i dziewczęco. Lakier utrzymuje się zaskakująco długo i bardzo dobrze kryje, jednak 2 warstwy to podstawa. Ja zawsze kładę 2 warstwy lakieru, niezależnie od jego krycia. Lakiery nie odpryskują i są bardzo błyszczące, bez potrzeby pokrywania ich nabłyszczającym Top Coatem. Wysychają bardzo szybko. Ja swoje kupiłam w Netto za 3,99 i z pewnością wrócę po inne kolory.










Zapraszam Was do udziału w konkursie na moim Facebooku. Wygrywają 2 osoby, a do zgarnięcia jest zestaw malinowo-miętowych kosmetyków Oriflame i pędzle do makijażu w rewelacyjnym etui!

Zapraszam TUTAJ!




Pozdrawiam,
D.
63 komentarze on "Pastelowy manicure z MIYO Mini Drops."
  1. Oba ślicznie, uwielbiam te lakiery, zerknę czy są u mnie te odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki są piękne! Od dawna choruję na taki pudrowy róż :) Upatrzyłam sobie z Essie, ale widzę, że jest tańsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szkoda kasy na Essie :)
      Są fajne zamienniki :)

      Usuń
  3. Piękne kolorki, takie letnie <3 muszę koniecznie kupić ten liliowy, bo od dawna szukam niedrogiego lakieru w tym odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro Ty dostałaś je w Netto to ja tam jutro jadę ich szukać o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedź, jedź. Były już strasznie przebrane ale może jeszcze coś dostaniesz :)

      Usuń
  5. Ja jak zwykle mam pecha i w moim netto lakierów miyo nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były ale już bardzo przebrane :)

      Usuń
  6. Kolorystka tych lakierów jest ładna i zdjęcia są wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są przepiękne ale ten jaśniejszy chyba bardziej w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lil girl mam i lubię, choć mam wrażenie, że trochę gryzie się z odcieniem mojej skóry ;) Ten różowy też jest śliczny, ale go nie widziałam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię takie pastelowe kolory!!
    Za tę cenę warto je kupić,muszę sobie takie sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, chyba trzeba zrobić lakierowe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przpiękne kolorki ! Brakuje mi takich;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę się w końcu rozejrzeć za tymi lakierami, bo jeszcze nie miałam styczności, a kolory mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już, już miałam jęknąć, że wszystkie Netto w Łodzi są dokładnie po drugiej stronie miasta, kiedy znalazłam jedno nieopodal, w miasteczku obok. więc chyba się wybiorę i skuszę zarówno na lakiery, jak i na cienie, bo ostatnio też pokazywałaś.
    A kuszenie powinno być zabronione ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie kupowałam w Naturze :)
      W Netto widziałam tylko lakiery.

      Usuń
  14. Lubię jak coś jest tanie i dobre:). I jeszcze te pastelowe kolorki. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten mleczny wrzosik zwrócił i moją uwagę, jak przechodziłam koło niego w Netto :)
    Sęk w tym, że o ja głupia pomyślałam 'miyo w Netto'? Pewnie rzucili jakiś chłam i poszłam dalej.
    Teraz sobie pluję w brodę:D

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorki bardzo fajne:) Twoja płytka robi wrażenie, nie za długa, w sam raz i pazurki wyglądają bardzo z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś przepiękne kolory.
    Delikatne, estetyczne i niezwykle dziewczęce.
    Finalny efekt bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oba ładne, mam kilkanaście lakierków miyo, ftu miałam bo mi się rozwarstwiły ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, moje na razie się trzymają "kupy" :)

      Usuń
  19. Patrzyłam na ten fiolet ale odłożyłam (jestem fanką fioletów i zbieram je namiętnie więc stwierdziłam, że pewnie podobny będę mieć) a teraz żałuję! Wygląda super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, bo obawiałam się, że może wyglądać na lekko siny ale z tych rzeczy :) Jeszcze bardziej podbija opaleniznę :)

      Usuń
  20. Jakie świetne kolorki szczególnie ten fiolet mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne odcienie, dwie warstwy to taki standard tez tyle nakładam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten liliowy jest........ CUDNY!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny, subtelny manicure :)

    Z Miyo nie mam doświadczenia bo nie spotkałam jeszcze stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są te kolory uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne pastelki. Szkoda, że nie mam tego Netto w okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  26. dobrze ,ze niedaleko mnie otwierają netto , bo nie mam nigdzie dostępu do tych lakierów ;) urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kształt płytki! chętnie dowiedziałabym się jak nadajesz im kształt i generalnie o ich pielęgnacji :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nic wielkiego nie robię z paznokciami, bo po prostu takie już są. Skórek nie wycinam więc jedynie obcinam je krótko i od razu nadaję kształt piłując w kwadrat :)

      Usuń
  28. Cudowne kolory a u mnie nigdzie nie mam miyo, czemu? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIYO jest zwykle tam gdzie Pierre Rene, bo to ta sama marka :) Albo tak jak ja kupiłam w Netto :)

      Usuń
  29. Śliczne są - mam jeden MIYO - malinowy ze złotymi drobinkami i jest świetny - śmiało może konkurować z droższymi chłopakami;)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne... ach że też mieszkam w tak małym mieście gdzie nic nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Róż jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  32. A u mnie nie ma Netto :( chyba ze ktos mnie oswieci. Dziewczyny jest netto w Warszawie ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne odcienie,
    ale teraz gdy powoli juz zbliza się ... jesień :/ częściej wybieram ciemniejsze, nasycone kolory..

    OdpowiedzUsuń
  34. Ahh piękne są! Mam teraz "parcie" na takie kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Oba kolory prze piękne ;) cudne pastele, i jeden z nich musi być mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. MIOY bardzo lubię, kolorki piękne wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. o nie! piękne! napewno kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Na takiej płytce "sprzedasz" każdy kolor :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature