Top Social

Oriflame Master Curl Mascara czyli podkręcający tusz do rzęs, który naprawdę działa.


Dostałam do testów od Oriflame tusz do rzęs, który jest ich nowością. Otwierając przesyłkę pomyślałam: świetnie zapakowane, pewnie tusz będzie słaby :-) Maskara Oriflame Master Curl naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła nie tylko widocznym podkręceniem rzęs ale także ich precyzyjnym rozdzieleniem. Mało tego, po zmyciu produktu, rzęsy nadal są podkręcone. 



Konkrety

Tusz w ciągu dnia nie kruszy się, ani nie osypuje. Uniesienie i podkręcenie rzęs jest bardzo długotrwałe. Nie mam też uczucia ciężkości na powiekach, co czasem się zdarza przy innych maskarach. Formuła tego tuszu jest bardzo "śliska", co pozwala świetnie pokryć rzęsy już od pierwszego użycia. Często kupując nową maskarę muszę odczekać kilka dni, aż zgęstnieje. Ta natomiast działa przy pierwszej aplikacji i jestem tym bardzo pozytywnie zaskoczona. Szczoteczka jest delikatnie wygięta i co jest dla mnie ogromnym plusem - nie jest silikonowa.  Opakowanie zawiera 8ml. Niestety nie orientuję się co do ceny.

Nie miałam nigdy do czynienia z tuszami Oriflame ale ten jest naprawdę świetny. W odstawkę idzie mój ulubieniec Colossal od Maybelline.




I jak Wam się podoba taki efekt? 

Ja jestem bardzo zadowolona.


57 komentarzy on "Oriflame Master Curl Mascara czyli podkręcający tusz do rzęs, który naprawdę działa."
  1. Faktycznie daje świetny efekt, kiedyś robiliśmy spore zakupy w Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest rewelacyjny,polecam.Skoro znasz kosmetyki Oriflame to zapraszam do Klubu,warto miec mozliwośc robienia tańszych zakupów i korzystania ze wspaniałych nowości,Gaja tel.606657669 lub email graski11@wp.pl

      Usuń
    2. Tusz jest rewelacyjny,polecam.Skoro znasz kosmetyki Oriflame to zapraszam do Klubu.Można robic tańsze zakupy i na bieżąco korzystać ze wspaniałych nowości.Napisz do mnie : gaja11@wp.pl

      Usuń
  2. efekt jaki daje tusz imponujący:)
    chciałam jeszcze zapytać jakiej pomadki-koloru używasz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat Wibo Eliksir 05, a na to mam zwykły, bezbarwny błyszczyk z Avon Plum Pummper :)

      Usuń
  3. wspaniały i imponujący efekt!:)
    jakiej pomadki/koloru używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! chyba muszę bliżej się jej przyjrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny efekt- maskary Ori są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały efekt :) Muszę się rozejrzeć za nią chyba :) Jak wykończę te co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że również i u Ciebie pojawiła się lampa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie rozdzielone rzesy i jakby ich wiecej bylo...cudna Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szok, bo efekt całkiem fajny a póki co byłam zrażona do tuszy od origlame czy tam avonu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście fajny efekt...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie wygrywa Oriflame O.O ! Dawać mi tu konsultantkę!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt ze mną,konsultant Oriflame tel.606657669 lub email:graski11@wp.pl

      Usuń
  12. świetny efekt, piękne podkręcenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fajnie ;) Oriflame ma kilka świetnych tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny efekt, piękne oczy :)

    Ja uwielbiam kultowy już tusz z oriflame wonder lash - cudownie wydłuża i rozdziela rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje ten tusz :)
    Mam pytanie...
    Otóż staram się robić dobre zdjęcia twarzy ale jakoś mi nie wychodzi. Kolory zazwyczaj są przekłamane... Jak to robisz, że Twoje zdjęcia są takie dobre? To zasługa tej lampy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim kupiłam lampę miałam duży problem z oświetleniem. Zawsze starałam się robić zdjęcia w świetle dziennym i to wczesnym świetle dziennym.

      Teraz mam lampę, więc problemy zniknęły.
      Oddaje kolory praktycznie w 100% :)

      Usuń
  16. Bardzo ladny efekt! W ogóle Oriflame ma dośc dobre tusze, moj ulubiony to Wonder Lash! Jesteś piękną kobietą! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem oddana sylikonowym szczoteczką...ale efekty imponujące:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od lat kupuję maskarę Wonder z Oriflame.
    Tę w granatowym opakowaniu.
    Dla mnie jest idealna, nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Tę, o której piszesz dzisiaj z pewnością wypróbuję.
    Na ładnym podkręceniu mi właśnie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uwielbiam Collosala, ale ten daje o niebo lepsze efekty... Szkoda tylko, że trzeba zamawiać u konsultantek, nie lubię jakoś tej formy zakupów:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, bardzo przykro, że nie lubisz takiej formy ale możesz zakupić sama taki kosmetyk o 23 % taniej lub zamówić go ode mnie- klubowiczki Oriflame :) więc szczegółów u mnie na blogu :) http://spelaniajmarzenia.blogspot.com/

      Usuń
    2. witaj OLu , nie mogę wejść na Twój blog;/

      Usuń
    3. a mnie collosal uczula! jeżeli chodzi o Twóje efekty to bez porównania oriflame wypadł lepiej :)

      Usuń
  20. Świetny efekt :) Ja dopiero będę ją testować :)
    Wrazie czego służę, możecie zamówić go u mnie :) Cena to jedyne 19.90 zł !!! :)
    Zamawiam 2 września.
    facebook.com.moniiori

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię kosemtyki oriflame szkoda ze ciężko je dostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko ;o zapraszam do siebie na bloga to z pewnością ułatwię Ci dostęp do tych kosmetyków :)

      Usuń
    2. W prosty sposób mozna kupować dla siebie i w dodatku taniej:napisz : graski11@wp.pl,chetnie pomogę wszystko wytłumaczę,jestem konsultantką Oriflame

      Usuń
  22. O widzę, że masz lampę. Mam nadzieję, że kiedyś dorobię się własnej jak panie w PUP powiedzą, że mają dla mnie staż :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie podkręcił Ci rzęsy!! Lampa też się świetnie spisała;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ponieważ "zjadam" tusze to pewnie za niedługo go kupię:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow jakie rzęsiska:) W ogóle śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzęsy przede wszystkim :)
    Wyglądasz jak modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. w takim razie chyba warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nonono..wydaje się być fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie sobie poradziła z rzęsami, widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, ale na moich rzęsach efekt nie byłby tak widoczny, bo za krótkie je mam;P

    OdpowiedzUsuń
  31. Tusz jest rewelacyjny! Miałam już go okazję przetestować :)
    Więc mój ulubiony Wonder jak i Volume Build idą w odstawkę ;)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Lider Klubu Oriflame
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.oritwojsukces.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. to jestem zaskoczona :) do tej pory uciekłam od kosmetyków tej firmy,nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  33. mogłabym podpytać co to za lakier do paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Serdecznie zapraszam na blog mlodej mamy www.mamimunka.blogspot.com zachecam do obserwacji !

    OdpowiedzUsuń
  35. efekt rewelacyjny ! ale masz ładne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  36. super efekty, juz sie nie moge doczekac kiedy go bede miec.
    Wszystkie z was które chca miec go taniej zapraszamy do nas na bloga do strefy -30%

    OdpowiedzUsuń
  37. woow świetny efekt, rzęsy mega podkęcone :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmetyki Oriflame w cenach hutrowych po rejestracji na stronie www.my.oriflame.pl/kasiaori :)
    Pakiet powitalny z katalogiem wysyłam gratis!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow faktycznie świetny efekt !!! gdy wykończę mojego maxfactora to sięgnę po te cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko wygląda przepięknie :-) Jakiego sprzętu używasz do zdjęć? Jaka to lampa? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nikon P500.
      Lampa pierścieniowa 40W.

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź, bardzo mi pomogłaś :-)

      Usuń
  41. Fajny aczkolwiek znam lepszy...a jest nim LOREAL WINGS-moja miłość!!! Miałąm okazję używałać ten tusz master curl ponieważ jestem konsultantką i szczerze powiem że oprócz podkręceniem co pewnie zawdzięcza wyprofilowanej szczoteczkę jak dla mnie jest średni bo prawie wcale nie pogrubia ... Musiałam malować trzy warstwy aby uzyskać pożądany efekt a przy Lorealu jest to jedna warstwa i efekt końcowy bardziej mnie satysfakcjonuje rzęsy są mega pogrubione,piękne, niczym z reklamy a tu mi tego brak... Aczkolwiek polecam dla tych co lubią naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ją i przyznam że jest fajna,ale nie potrafię się rozstać z szczoteczką od różowej GR :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature