Top Social

Makijaż PIN-UP GIRL czyli klasyczny make-up, który nigdy nie wyjdzie z mody.


Cześć dziewczyny.

Dziś klasyczny makijaż w stylu pin-up. Gruba kreska eyelinerem na powiekach, czerwone usta i typowo przewiązana bandana to symbole tego stylu.  Makijaż jest niezwykle elegancki, zalotny i efektowny, więc myślę, że sprawdzi się przy każdej większej okazji. Co więcej, taka klasyka nigdy nie wychodzi z mody, więc jeśli zbliża się Wam jakaś impreza, ślub czy przyjęcie, to taki makijaż z pewnością się sprawdzi. Osobiście stylizacja na pin-up girl kojarzy mi się też z bardzo kobiecym, rockowym stylem, który uwielbiam.


Zapraszam do oglądania, przygotowałam też banalny krok po kroku. Może się Wam przyda :-)



Makijaż PIN-UP GIRL czyli klasyczny make-up, który nigdy nie wyjdzie z mody.









makijaż pin up Makijaż PIN-UP GIRL czyli klasyczny make-up, który nigdy nie wyjdzie z mody.


To mój absolutnie ulubiony makijaż i uważam, że każda kobieta będzie wyglądać z nim dobrze w zależności od długości kresek i intensywności koloru ust. A czy Wam przypadł do gustu?



Pozdrawiam,
D.

78 komentarzy on "Makijaż PIN-UP GIRL czyli klasyczny make-up, który nigdy nie wyjdzie z mody. "
  1. idealna! uwielbiam Cię Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż :) Świetna fryzurka ... i megaśny kolor pomadki :) Rewelacjaa !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Świetna fryzurka ... i megaśny kolor pomadki :) Rewelacjaa !

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje makijaże są świetne zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż git ale jeszcze bardziej mi się włosy podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W kazdym makijazu wygladasz swietnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest! Też uwielbiam tego typu makijaże, ale mi niestety nie pasują :/ Tobie jednak we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ze robisz teraz makijaze krok po kroku ;p dzieki Ci za to i za to, że założyłaś tego bloga :) jestes the best ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. i buźka jak porcelana,,, kobieto jestes idealna

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się jak masz związane włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak tak i jeszcze raz tak! ESSENCE <3

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudownie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie i rockowo :) i o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  15. w upiętych włosach również Ci bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie, pięknie ci w tej upiętej fryzurce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wgladasz pieknie , pasuje CI taki drapiezny look!
    kochana gdzie i jak przerabiasz zdj:D?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie mój styl :)
    Ale Tobie taki look bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie :) Trochę za odważnie na co dzień, ale na jakąś okazję - idealnie :) Szkoda, że u mnie nie wyjdzie taki makijaż oka, mam tak schowane powieki, że cieni prawie na nich nie widać...widać by było sam eyeliner :P

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam pin upowy styl !!

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ten styl!;) bardzo Ci on pasuję! a makijaż jak zawsze..Perfekcyjny!;)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz sliczna cere na tych zdjeciach :) jak Ty to robisz?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że światło mi sprzyja :P
      Cerę mam raczej kiepską :)

      Usuń
  23. uwielbiam makijaże w stylu pin up:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też tego typu makijaż bardzo lubię, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, pięknie Ci w czerwonych ustach, ja jakoś nie mogę znaleźć odcienia dla siebie, nie czuję się w takiej czerwieni najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Makijaż Pin-Up Girl. Ślicznie w nim wyglądasz i przepięknie go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie!:)
    Bardzo dobrze czuję się w takich makijażach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie ci to wyszlo :) Uwielbiam całą charateryzację Pin Up oczywiscie z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię taki makijaż, ale niestety w czerwonych ustach wyglądam bardzo źle : <

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniały, Twoje makijaże jak zwykle sa dopracowane, a kreska jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale genialnie! Idealnie do Cb pasuje ta stylówa :d Cudowny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacja! Uwielbiam takie makijaże , usta-Twoje, podobają mi się bardzo , tylko jak ja sobie takie zrobię to dziwnie wyglądam.... Tak myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna z ciebie Pin Up Girl :) jakiś czas temu też robiłam tego typu makijaż i mi również się spodobał i też kojarzy mi się z rockową kobitką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś prześliczna *.* Uwielbiam Twoje makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham styl pin-up i nawet jak tylko założę bandankę na głowę - mojemu chłopakowi się podoba :) ale taki makijaż to moje niedoścignione marzenie. Love ya!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obledny :) uwielbiam ten styl!
    slicznie wygladasz :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takiego typu makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  38. też uwielbiam takie stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny makijaż!!Uwielbiam Twój blog , oczywiście już obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny makijaż a jak zwykle przykuło moją uwagę kurta i biżuteria :/

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam tego typu makijaże :) pasują do każdej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz jako Pinup Girl :) perfekcyjnie wykonałaś makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolor pomadki z Essence bardzo przypomina mi ten mój Paese Manifesto, o którym pisałam niedawno :D. Uwielbiam ten odcień :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny makijaż i bardzo ładne zdjęcia. Jesteś bardzo fotogeniczna i styl pin-up bardzo do Ciebie pasuje. Podoba mi się też Twoja precyzja w makijażu, szczególnie jeśli chodzi o kreskę. Jedyna uwaga jaką mam to za mocny blur. Nie mam nic przeciwko drobnym poprawkom i obróbce zdjęć, sama korzystam z programów graficznych, ale w tym poście wyjątkowo rzuca mi się to w oczy, szczególnie na policzkach. :) moim zdaniem zdecydowanie go nie potrzebujesz w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki :-)
    To nie jest blur.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz i bardzo fajna stylizacja :) Pasuje Ci :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  47. Ponadczasowy, przepięknie się prezentuje. Uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz pięknie i makijaż i fryzura idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Klasyka w świetnym wydaniu. Stylizacja fajnie sie uzupełnia, dla mnie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature