Top Social

Letni, dzienny makijaż konkursowy na lato SUMMER MAKE-UP + PROŚBA DO WAS!


Cześć piękne!

Biorę udział w Facebookowym konkursie na letni makijaż dzienny. Konkurs jest organizowany przez Studio Stylizacji 4U, a nagrody ufundowała firma Glazel
  
Letni, dzienny makijaż konkursowy na lato SUMMER MAKE-UP + PROŚBA DO WAS!


Letni, dzienny makijaż konkursowy na lato SUMMER MAKE-UP, makijaż na lato, niebieski makijaż,





Pozdrawiam,
D.




63 komentarze on "Letni, dzienny makijaż konkursowy na lato SUMMER MAKE-UP + PROŚBA DO WAS!"
  1. piękny makijaż, życzę powodzenia Daria:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne , że pomogę ;) świetne makijaże .

    OdpowiedzUsuń
  3. To już wiem, z kim przegram:P Powodzenia Konkurentko:) Kawał dobrej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pracy zagłosuję na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladny :-) typowo letni
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest bardzo fajny oczywiście polubilam
    sama też nie mam szans na żadną wygraną :) ale moge przecież pomóc innym

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś sie nie mogę przekonać do tak kolorowego makijażu na codzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To makijaż konkursowy :-)
      Dzienny, w sensie nie artystyczny :-)

      Usuń
  8. Kruca fak, chciałam wziąć udział, odłożyłam makijaż na ostatnią chwilę i światło poważnie nawaliło. ;) Ale Ty zrobiłaś to pięknie, trzymam kciukersy.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glam, to nawalone światło mnie uratowało, bo pewnie z Tobą bym przegrała! :)

      Usuń
  9. Cudowny makijaż! Już zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, cudnie, nie mogę się napatrzeć
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :))

    Zagłosowane! życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prześlicznie wyszedł ci ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny makijaż i życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładniutko :)
    Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jak tylko zobaczyłam Twój makijaż od razu polubiłam, uwielbiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba , zresztą jak każdy Twój makijaż ! :)
    Głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś przesliczna a makijaż bardziej podkresla twoja urode. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :) Oczywiście, polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny makijaż:) I zasługuje na nagrodę, więc klikam:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż!
    Głosuję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż jak zwykle bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoje makijaże :) są ceną inspiracją za każdym razem ...
    szalenie podoba mi się fakt, że nie zapominasz o dolnej powiece

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny :)
    Choć najbardziej rozbrajają mnie te "DZIENNE" makijaże wybrane do głosowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po prostu dziewczyny nie doczytały regulaminu :-)

      Usuń
  24. Przpiękne kolory:) Jak zwykle błyszczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i nie żałuję, bo moim zdaniem bijesz swoim makijażowym talentem bardziej znane blogerki. Aż ciężko mi uwierzyć, że potrafisz wyczarować takie cuda nawet kolorówką z niskiej półki cenowej. Ukłony i brawa dla Ciebie. :)

    Mam pytanie - czy kończyłaś jakąś szkołę/kurs wizażu? I jakim sprzętem robisz zdjęcia, bo kolory na zdjęciach są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Czyli morał płynie z tego taki, że nie trzeba mieć drogich kosmetyków, żeby się jako tako pomalować :-)

      Nie kończyłam szkoły wizażu i uważam, że śledząc YT i blogi można nauczyć się więcej. A robię zdjęcia Nikonem Coolpix-em P500. Kompakt, nie lustro.

      Pozdr

      Usuń
  26. jak zwykle świetnie! polubiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your blog! Definitely following now, stay in touch xx

    thedailysugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny makijaż, delikatny i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny makijaż. Wykonanie super, ale modelka też nie jest bez znaczenia, jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny makijaż i wspaniała stylizacja! :)
    Jesteś piękną kobietą przez ogromne K i potrafisz podkreślić wszystkie swoje atuty. Co więcej wyróżniasz się na tle innych blogów, które prezentują makijaże dlatego proszę o więcej i częściej :)))
    Idę oddać głos :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiłe, budujące słowa - dziękuję :-)

      Usuń
  31. Wouwww Amazing!!!! You make me speakless :-)
    You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-)

    Kiss from Swiss
    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful make up! <3 :)

    do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://www.letoileduphare.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature