Top Social

Imprezowe smoky eye z paletką Sleek Oh So Special i cieniami MIYO.


Cześć.

Za chwilę wychodzę na małą imprezkę, a w zasadzie kameralny, akustyczny koncert mojego przyjaciela. To takie wyjścia, na które czekam z niecierpliwością. Uwielbiam muzykę unplugged i cały klimat takich koncertów. Ale do rzeczy.

Postawiłam na smoky eye z użyciem mojej ulubionej paletki Sleek Oh So Special, którą możecie wykorzystać do dziennych makijaży, jak i wieczorowych. Uwielbiam szczególnie czarny, metaliczny kolor, który świetnie się rozciera i który niesamowicie podbija moją zieloną tęczówkę. Do rozcierania użyłam cieni MIYO, które są nowością w moim kosmetycznym zbiorze. Mogę Wam tylko powiedzieć, że te cienie są lepiej napigmentowane niż Inglot, a kosztują coś około 6-7 złotych. Bez wahania będę dokupować kolejne odcienie, bo jestem ciekawa innych kolorów. Inglot już kilka razy mnie zawiódł swoimi słabo napigmentowanymi, jasnymi matami, więc raczej nie pojawię się tam na zakupach. Na ustach mam pomadkę Wibo Eliksir. Cała lista kosmetyków w dalszej części posta + przygotowałam także krok po kroku do tego  prostego smoky. 












Użyłam:

  •  Paleta Sleek Oh So Special
  •  Cienie MIYO 25 i 26
  •  Podkład Dr Irena Eris Make Up Art, rozświetlająco - wygładzający, kolor 101
  •  Kamuflaż Catrice 020 Light Beige (recenzja TUTAJ)
  •  Puder Manhattan Clearface Compact Powder 77 natural
  •  Róż Glazel (bliżej o nim TUTAJ)
  •  Zestaw do brwi Catrice Eyebrow Kit (recenzja TUTAJ)
  •  Eyeliner Golden Rose Precision Liner
  •  Maskara Oriflame Master Curl (recenzja TUTAJ)
  •  Kredka czarna Sephora
  •  Pomadka Wibo Eliksir 



Życzę Wam udanego ostatniego weekendu wakacji :-)


34 komentarze on "Imprezowe smoky eye z paletką Sleek Oh So Special i cieniami MIYO."
  1. Makijaż świetny, ślicznie wyglądasz! Masz bardzo kobiecą urodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetne połączenie w makijażu jak i w ubiorze

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz! ;) Niestety ja mam na cienie z MIYO uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Oh so special!
    Śliczny makijaż,jak zawsze zresztą;)
    Podobają mi się te buty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś nieprzyzwoicie ładna kobito. Idź Pani z tymi zdjęciami, bo w kompleksy wpadam! :D
    A swoją drogą chciałabym tak ładnie wyglądać w szarościach na powiekach, a niestety wychodzę jak nieświeży nieboszczyk...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie MIYO są świetne, długo się utrzymują i rzeczywiście są bardzo dobrze napigmentowane :)
    A makijaż super, w sam raz na imprezę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię tego szaraka z OSS, jest chyba najlepiej napigmentowanym cieniem z tej palety.
    Ja niestety nie mam dostępu do cieni MIYO, ale bardzo lubię maty z My Secret, podobno robi je ta sama firma co MIYO.

    Bardzo ładny, imprezowy makijaż:) Ale ładnemu we wszystkich ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny makijaż, fajny look :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie pod każdym względem :) Niesamowicie podoba mi się Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwintesencja nowoczesnej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż! Jesteś przepiękna ;), aż mam kompleksy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny makijaż i świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie wygladasz! mejkap bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się i sobie zgapię :D znaczy pomaluję się tak kiedyś, a nie ze notkę żeby nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio widziałam na powiekach u pewnej blogerki i musiałam wykonać makijaż właśnie za pomocą tej srebnej szarości z OSS i się nie zawiodłam, bo całkiem nieźle to wyglądało:)
    Makijaż jak zwykle przepięky:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny makijaż bardzo podoba mi się ten wibo eliksir i również jestem zachwycona cieniami Miyo ;)
    dodatkowo fajne butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś... moze nie na temat ale duży plus za zadbane kosmetyki ...sama uwielbiam czysciutkie...szczegolnie wiem jak trudno utrzymac paletki sleek w czystosci;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie podkreślone oko :)Strój na wyjście tez mi się podoba, taka niewymuszona elegancja. Super.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny makijaż i jutro go wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ale genialnie, aż ciężko oderwać wzrok <3

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż zdecydowanie trafiony w mój gust (mimo tego że chwilowo mam fazę na makeup no makeup). Może zrobiłabyś posta pokazującego cienie z miyo i krótką recenzję ? Nie ukrywam, że kuszą mnie te cienie ale nie jestem w 100% przekonana ... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię ale jak kupię ich troszkę więcej :)

      Usuń
  22. rewelacja:)) a poza tym fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wręcz idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Makijaż piękny i bardzo stylizacja ubraniowa mi się spodobała szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny makijaż i stylizacja :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Makijaż piękny, a na usta nie mogę się napatrzeć. Muszę zacząć testować te eliksiry, bo u Ciebie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna i fotogeniczna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  28. aleś piękna :) a makijaż swietny :D czekam na więcej krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje stroje dnia :) sama w takich często chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, skąd masz te śliczne malutkie kółeczka kolczyki? Ile one mogą mieć mm?:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature