Top Social

Catrice Camuflage Cream (korektor kryjący) czyli kamuflaż, który zakryje WSZYSTKO.


Cześć!

Dziś chciałabym się z Wami podzielić króciutką recenzją mojego ostatniego kryjącego odkrycia. Długo szukałam kosmetyku, który w kryzysowych sytuacjach świetnie poradzi sobie z zakrywaniem przebarwień czy też wyprysków i który będzie przy tym długotrwały. 

Catrice Camuflage Cream w kolorze 020 Light Beige wypatrzyłam na jakimś blogu i jestem wdzięczna jego posiadaczce za polecenie tego cuda. Dziś nie wyobrażam sobie makijażu bez tego produktu. 

Catrice Camuflage Cream (korektor kryjący) czyli kamuflaż, który zakryje WSZYSTKO




Jak stosuję kamuflaż od Catrice?

Stosuję go na pojedyncze niedoskonałości ale też jako bazę pod cienie. Zdarza się również, że kładę go pod oczy ale nie mam problemów z cieniami. Jednak nie polecam używania go w okolicach oczu, bo potrafi brzydko zebrać się w załamaniach. To już chyba urok jego bardzo gęstej konsystencji.


Konsystencja i krycie

Tłusta, gęsta, bardzo kremowa i kryjąca. Ten kamuflaż to coś, czego szukałam już bardzo długo. Zakrywa dosłownie wszystko, bez potrzeby nakładania kolejnych warstw. Do tego jeśli dobrze dobierzemy kolor, to gwarantuję Wam, że będziecie z niego bardzo zadowolone. 




Catrice Camuflage Cream (korektor kryjący) czyli kamuflaż, który zakryje WSZYSTKO. Krycie Catrice kamuflaż



Trwałość

Czasem zdarzało mi się, że korektor krył całkiem nieźle, ale z biegiem dnia znikał z twarzy jeszcze bardziej uwidaczniając niedoskonałość. Ten absolutnie tego nie robi. Może nam się wydawać, że jest troszkę tłustawy i pewnie za kilka godzin spłynie ale nic bardziej mylnego. Jeśli go ładnie przypudrujemy, to wytrzyma cały dzień. 


Kolory

Z tego, co wiem, kolorów nie ma dużo. Ja posiadam odcień 020 Light Beige i jest drugi w gamie kolorystycznej. W słoiczku wydaje się dość ciemny ale w rzeczywistości wypada bardzo jasno. Ma w sobie zdecydowanie żółte tony i wygląda bardzo naturalnie. 





Dostępność i cena

Ja swój kupiłam w Naturze za około 13zł (3g). Niestety wciąż jest namiętnie wykupowany, więc ciężko o dobrze dopasowany odcień. Ja miałam to szczęście, że kupiłam go jeszcze przed wielkim boom-em, więc kolor jest dla mnie idealny.


Podsumowanie

Jeśli potrzebujecie czegoś, co zakryje nawet większe problemy skórne - polecam. Dla mnie ważnym aspektem jest to, że ten kamuflaż nie zapycha i nie powoduje u mnie pogorszenia skóry, co np. korektor z Synergen robił. Wiele z Was porównuje Catrice do kamuflażu z Kryolan-u, który jest kilkakrotnie droższy, więc myślę, że warto. Osobiście bardzo polecam.





Używacie go?

A może polecicie coś równie dobrego na niedoskonałości?



Pozdrawiam,
D.

113 komentarzy on "Catrice Camuflage Cream (korektor kryjący) czyli kamuflaż, który zakryje WSZYSTKO."
  1. czaję się na niego bardzo długo, ale gdziekolwiek jestem zostają albo same testery albo korektory upaćkane i z poodbijanymi paluchami .. Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie nakręca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ciężko znaleźć go w odpowiednim odcieniu :-)

      Usuń
  2. Hmm, mi on wygląda na bardzo jasny, ale może zdjęcia przekłamują kolor :)
    Rzeczywiście, bardzo dobrze kryje i jest niedrogi, muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ręce jest faktycznie jasny i lampa nie przekłamała koloru ale w słoiczku wypada ciemniej :)

      Usuń
  3. dzięki wielkie ;D szukałam czegoś na niespodzianki - teraz polece po Catrice ^^

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę mu się przyjrzeć, bo mój korektor z Kobo powoli kończy żywot a szukam czegoś bardzo jasnego i dobrze kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jasny jest odcień pierwszy w gamie :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o nim, ale trzeba będzie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwrócę na niego uwagę przy okazji zakupów, może mi się uda trafić idealny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiczkach są trochę przekłamane, więc koniecznie wypróbuj na dłoni czy jeszcze lepiej, na żuchwie :)
      Ale co ja Ci tłumaczę, pewnie to wiesz :P

      Usuń
    2. Hihi, wiem :) Ale warto czasem przypomnieć ;))
      Moje pryszcze będą uradowane sasasa :D

      Usuń
  7. och dziękuję Ci , właśnie takiego produktu szukałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to idziemy do Natury. Mam nadzieję ze u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Koniecznie go przypudruj po nałożeniu, to będzie trwalszy.

      Usuń
  9. Nie mam problemów z niedoskonałościami, ale czasem coś tam wyskoczy, więc chyba się skuszę na ten kamuflaż. Na droższy szkoda mi kasy, bo nie używałabym go zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, nie jest drogi, więc możesz go mieć w zapasie jakby co :)

      Usuń
  10. Liczyłam na to, że napiszesz, że jest dobry pod oczy, ale jednak nie... Nic to, 13 ziko w kieszeni i dalsze poszukiwania przede mną ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. krycie wygląda bardzo obiecująco - chyba go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jeśli walczysz z niedoskonałościami przebijającymi przez podkład.

      Usuń
  12. po Twojej recenzji to Chiny Ludowe go już nie dostanę, nie lubie tego buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zaczną wreszcie zamawiać więcej :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie nie znalazłam nic lepszego od korektora z Essence CoverStick. Z chęcią wypróbuje ten z Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie geniusz :) ja nie potrzebuje takich korektorów bo raczej nie miewam wyprysków, ale w razie czego będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja uzywam podkladu dermacolu jako korektor i tez jestem bardzo zadowolona, ale moze go sobie sprawie i zobacze jakie beda efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego jeszcze nie miałam okazji używać,ale mogę Ci polecić paletkę korektorów firmy CATRICE. Mam już drugą,bo świetnie się sprawdza z moimi "problemami" na twarzy!Ma 5 kolorów z czego jeden zielony i jeden czerwony-ale ich używam dość rzadko.Zaś pozostałe trzy kolory od ciemnego do jasnego mogę używać o każdej porze roku,czasami je nawet ze sobą mieszam,dla lepszego efektu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moj najlepszy, ukochany! Idealny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja lubię paletke korektorów z Catrice, ponieważ wiem, że moge sobie dobrać odpowiedni kolor do mojej skóry poprzez ich mieszanie.
    Nad tym równiez się zastanawialam, ale jednak znów kupiłam ta paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello from Spain: it is a very good covering. I really like the end result. It is very natural. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sie na czyms cartice zraziłam i teraz mam uraz, ale on kusi, duzo nie kosztuje moze sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  22. uzywam Maxfactora pan stik.. rewelacja.. mam popękane naczynka i nakładam tylko na policzki ( nawet nie cale) bardzo wydajny, mam zawsze na rok. Trzymam się go, bo nic innego nie dawało rady, a ciężko o coś, co kryje i nie wygląda jak kupa tynku na twarzy...ale droki ok 40zł.. patrząc na cały rok, to nie jest dużo. Cwilowo nie mam kasy, cudak się kończy.. więc bardzoooo chętnie zobaczę jak się ma ten Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice bije na głowę Pan Sticka. Pan stick się ściera, a Catrice nie i ma lepsze krycie bez grubej warstwy.

      Usuń
  23. O kurczaki!Trzeba go nabyć;)
    A co ja polecam?
    Afinitone MNY. Wprawdzie nie zakryje mega syfa,ale zaczerwienienia,i sińce pod oczami doskonale.I przy tym genialnie trzyma się skóry:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez mam go od niedawna i żałuję....że tak późno :) Świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar go kupić jak tylko skończy się mój korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go na swojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja mam takie pytanko: nada sie on do stosowania z podkladem mineralnym ? bo ja niestety jestem totalnym bladziochem i nie potrafie znalezc idealnego podkladu w rozsadnej cenie i postanowiam zakupic zestaw na kolorowce. mam swiadomosc tego, ze nie przykryje on tak tradziku i pomyslalam, ze moze zakupie ten korektor (tym bardziej, jesli jak piszesz nadaje sie jako baza).. [wybacz za brak polskich liter, ale nie chca mi wskoczyc ;c]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko mi stwierdzic bo ja nie uzywam podkladow mineralnych i nie mam z nimi zadnego doswiadczenia.

      Usuń
  28. A masz porównanie między nim a Dermacolem?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie mogę go nigdzie dostać, wszędzie gdzie byłam był wyprzedany ;-(((. Może uda mi się go gdzieś dorwać

    OdpowiedzUsuń
  30. myślałam nad jakiś korektorem głównie do zakrywania fioletowej plamy w wewnętrznym kąciku oka przy nosie bo to brzydko wygląda :) sprawdzę odcienie i może uda mi się coś dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam podobny problem. Tam jest bardzo cieniutka skora i czesto wybija sie zielono-fioletowy kolor. Ten korektor sprawdza mi sie tu idealnie!

      Usuń
  31. o kurcze krycie ma doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  32. przydałby mi się , niestety nie mam dostępu by przejrzeć i zakupić

    OdpowiedzUsuń
  33. teraz to już na pewno wszystkie wykupią! :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sie nad nim zastanawialam w DMie ale w ostatecznosci wzielam jego odpowiedznik z Alverde i nie narzekam. W Niemczech bylo pelno tych korektorow z Catrice;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hm, muszę odwiedzić Naturę w najbliższym czasie, zobaczymy, czy się jakiś ostanie, bo na pojedyncze niespodzianki by się przydał, zresztą takie coś to zawsze dobrze mieć pod łapką.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo brzmi świetnie :) musze zakupic jak będę w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przetestować koniecznie. Ja używam korektorów z the balm i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z chęcią przejdę się do natury i go poszukam bo czegoś takiego szukam mam nadzieje, że go dopadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakoś do tej pory nie musiałam używać korektorów i w sumie na razie ich unikam ale na przyszłość się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szukam czegoś idealnego :D więc pewnie szukać już nie będę musiała :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam ich korektor rozświetlający pod oczy. Istne cudo które niestety ma być wycofywane:(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam swój ulubiony kamuflaż z Art Deco ale z czystej ciekawości chyba kupię ten co polecasz, tak dla porównania :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. czaję się na niego już jakiś czas, ale za każdym razem trafiam na same testery :/ Marzy mi się, żeby był tak dobry, by zastąpić Mac Studio Finish.

    OdpowiedzUsuń
  44. muszę go koniecznie kupić...

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja szukam czegoś bardziej pod oczy, może spróbuje ten nowy hean;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod oczy jest fajny ten z Maybelline mineralny, niezle kryje.

      Usuń
  46. KURDE, nie mogę go dorwać:(

    OdpowiedzUsuń
  47. ja jak narazie jestem zakochana w dermacolu

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja czaję się na niego już długo, ale wmojej Naturze nie ma Catrice, muszę jechać pół miasta do innej lub do Hebe (a z wózkiem i małym dzieckiem to nie takie hop siup:)). Oczywiście za każdym razem gdy jestem to nie ma tych kamuflaży:/ Chyba nie dane mi jest kupić:P Często używam Dermacolu, ale to nie jeste jeszcze wymarzony kamuflaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys zastanawialam sie nad Dermacolem ale wole obejrzec kolory na zywo. Dermacol niestety nie jest dostepny stacjonarnie :-)

      Usuń
  49. Kurcze spadłaś mi jak z nieba:) Właśnie go dzisiaj oglądałam i chciałam kupić, ale stwierdziłam, że najpierw poszukam jakieś recenzji:) I o to jesteś ty:) teraz na pewno się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  50. oj z tym wykupowaniem w pełni się zgadzam. długo za nim latałam ale w końcu szczęśliwie natrafiłam na ostatnią sztukę i do tego idealny odcień, również Light Beige. :) jest super.

    OdpowiedzUsuń
  51. mam na niego smaka od dluzszego czasu

    OdpowiedzUsuń
  52. Namówiłaś mnie:) Jutro podejdę po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Właśnie takiego produktu szukam:)))

    OdpowiedzUsuń
  54. Strasznie nie lubię zakupów w Naturze... Połowy prduktów z gazetek nie można uraczyć, półki wiecznie w połowie puste, bo uzupełniają towar raz na ruski rok:/ Tego korektora szukam już od kilku miesięcy!:( Czy to tylko w moim mieście czy u Was też są takie problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. mam dokładnie tak samo- nigdzie nie mogę do dorwać:/

      Usuń
    2. U mnie to samo jest.
      Kiedyś chciałam kupić kredkę do brwi z essence najjaśniejszą i chodziłam tam chyba przez 3 tygodnie bo ciągle mi mówiono, że za tydzień będzie ;/ aż wkońcu się poddałam, nie lubię tego sklepu.

      Usuń
    3. Ja zwykle dostaje to czego chce ale zwykle jest problem z kolorami. Natura musi miec jakies rzadkie dostawy.

      Usuń
  55. hmmmmm to teraz myślę w którym z małych miasteczek w okolicy mam naturę i znajdę to cudo ;) mam podkład od Catcice i nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  56. To nic mi nie pozostało jak tylko jego zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  57. muszę go mieć - jeszcze dziś skoczę do Hebe;)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja się ciągle na niego czaję, bo słyszałam, że jest odpowiednikiem macowego, który też zamierzałam zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  59. będzie mój ! korektor kamuflujący pod podkład najlepiej jest używać o ton jaśniejszy od podkładu. tak mi doradziła wizażystka

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę się za nim rozejrzeć, bo też wiele dobrego o nim słyszałam :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba zahaczę dziś o Naturę... mam nadzieję, że go znajdę :) Mam bazę pod cienie Catrice i bardzo ją sobie chwalę, więc tym produktem też się pewnie nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kamuflaż mam tylko z Alverde i na razie nie jestem nim zachwycona :/

    OdpowiedzUsuń
  63. Mega paka kosmetyków do zgarnięcia! Zapraszam do mnie na rozdanie:D
    http://myszolec.blogspot.com/2013/08/pierwsze-rozdanie-na-blogu-rzeczy-mae-i.html



    OdpowiedzUsuń
  64. akurat szukam czegoś takiego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zaczełam Cię obserwować dopiero dziś, chociaż odwiedzam już od dawna. Jestem tu codziennie i z niecierpliwością czekam na nowe wpisy :D jesteś genialna ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Rzadko miewam jakieś mega niedoskonałości, więc takie coś mimo wszystko dla mnie jest nieco zbędne. Aczkolwiek muszę przyznać, że jest całkiem ciekawe!

    PS. praca nad forum trwa pełną parą!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Do Natury mam nie po drodze, ale jest to produkt nad którym się zastanowie, oczywiście jak skończe swój korektor :P

    OdpowiedzUsuń
  68. Patrzyłam ostatnio na niego, ale chciałam kupić 010, którego niestety nie było :(
    Może wrócę i po 020 ... hmm... kolor wydawał mi się w porządku, bałam się jednak, że będzie zbyt ciemny...
    Może jednak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jest świetny! Sama posiadam go również w kolorze 020 i jest idealny! Szczerze polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Miałam okazję go macać, kiedy jeszcze był w miarę dostępny w sklepach. Wtedy przeraził mnie konsystencją, a szukałam czegoś konkretnie pod oczy. Teraz trochę żałuję, że go nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej...Czyli idealny jako korektor? Raczej jako podkład odpada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to jest kamuflaż i byłby za ciężki jako podkład.

      Usuń
  72. Hej, smiało go można używać jako podkład, czy bardziej zamiast korektora na niedoskonałości?

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam wszystkie trzy odcienie jakie są dostępne. Dlatego, że po wakacjach potrzebowałam ciemniejszego niż zwykle (z natury jestem ekstremalnie blada i Ivory będzie idealny na zimę), a potem będę stopniowo schodzić z ciemnego do jasnego. Stosuję go zarówno na sobie jak i na klientkach, więc przydatne jest więcej odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  74. u mnie wszystkie wykupione.......buuu

    OdpowiedzUsuń
  75. O kurcze z tego co opisujesz normalnie nie mogę wyjść z podziwu że za taką cenę taki dobry kosmetyk. Pierwszy raz o nim słyszę ale muszę go jakoś nabyć koniecznie skoro tak go zachwalasz. Dzięki Kochana lecę na zwiady w poszukiwaniu go. :D

    OdpowiedzUsuń
  76. A ja nie mam Natury nigdzie blisko :( a tak fajnie się prezentują kosmetyki Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  77. ja mam z nim problem bo jak go nałoże to widać go na mojej twarzy. Niby fajnie zakrywa ale podkreśla pory i suche skórki

    OdpowiedzUsuń
  78. Też mam ten korektor i używam od dawna, niestety odcień najjaśniejszy- 010ivory wcale nie jest taki jasny. Dla mnie jest zbyt ciemny o jakieś 2 tony... a i potrafi podkreślać suche skórki

    OdpowiedzUsuń
  79. mój ulubiony ♥ najlepszy !

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature